Autor Wątek: Planowanie postaci  (Przeczytany 18230 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #35 dnia: Styczeń 14, 2013, 08:57:39 »
No to poszło...

Szybki start, misje, raty, dwa Merliny wtopione w ls i aplikacja do UA :) Jakoś się turla:)

Skile się robią, powoli bo powoli, ale się robią... i tu pytanie:

Do cruisera brakuje mi tylko wbić Fryty na V no i samego cruisera chociaż na I - czyli niedługo mógłbym śmigać cruiserem. Tylko czy jest sens? Czy może lepiej wymaksować skille gunner, shield, engineering, core, capacitor, etc. siedząc na frycie/desce? Tylko, że w ten sposób będę jeszcze długo latał statkiem, który jest dość kruchy i w niektórych pirackich den'ach czy innych anomalkach ma już problemy (w jednym, cztery cruzy robiliśmy w dwie deski na cztery rewarpy).

I druga sprawa - chciałbym zrobić adv. fryty. Robić je od razu czy najpierw cruzy itd. a zabawę w stealth bombery zostawić sobie na później?

MiltisUmbrae

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MiltisUmbrae
  • Korporacja: Project HAVEN
  • Sojusz: PLEBS.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #36 dnia: Styczeń 14, 2013, 09:04:21 »
W sumie przy obecnym modelu milicji warto jest sobie dobrze fryty wyskillować, łatwo bedzie Ci zarabiać i w razie czego bronić gdyby Ci któs w tym zarabianiu przeszkadzał :)

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #37 dnia: Styczeń 14, 2013, 09:25:36 »
Do cruisera brakuje mi tylko wbić Fryty na V no i samego cruisera chociaż na I - czyli niedługo mógłbym śmigać cruiserem.

Do cruisera potrzebujesz fryt na IV. Niemniej, nie ma co wsiadać w shipa, którego hulla nie ma się zrobionego na IV (racial cruiser IV). Dodatkowo, jeśli mówimy o PvP - uzbrojenie T2.

I druga sprawa - chciałbym zrobić adv. fryty. Robić je od razu czy najpierw cruzy itd. a zabawę w stealth bombery zostawić sobie na później?

Stać Cię wdupiać assault shipy po 50 mil z fitem? Czy może lepiej cruisery za połowę tego?

Stealth Bombery... hmm.. jeśli nie służą do PvE w lowsecu (na czym się nie znam) to w PvP lowsecowym nie powinny mieć zastosowania, gdyż ich główna broń (bomby) tam nie działają.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #38 dnia: Styczeń 14, 2013, 10:32:39 »
Żeby wsiąść w AF-a to trzeba mieć np mechanics i engineering na V, a wypada mieć dużo więcej na V. Różnica między posiadaniem wymaksowanych skili a ich brakiem jest taka, że te 4 npc cruzy powinieneś rozwalić sam zwykłą fregatą t1. Gdybym miał robić postać od nowa, to same statki (frytka/destro/cruz/bc) zostawił bym na IV, ewentualnie fregate na V, a więcej czasu poświęcił na broń t2 S i M (lub odpowiednik w missile), tank, elektronike i prąd. Do tego warto drony podciągnąć do t2, przynajmniej medium size.  Duża ilość skili, które są ważne ma mnożniki 1x do 3x, co daje przyzwoity czas skilowania. Większość skili 4x, 5x wystarczy mieć na 3-4 (z niektórymi wyjątkami, np. tactical shield manipulation jeśli lata się na shield tanku). Wszystko co związane z bs-ami i large weapon możesz odpuścić, chyba że czujesz niesamowite powołanie do klepania misji, albo latania w bandzie nowych bc (tornado, oracle, naga). Na małe pvp da się spokojnie zarobić w mniejszych statkach.

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #39 dnia: Styczeń 14, 2013, 10:39:59 »
wbij frytki na 5, potem broń na 5, którą będziesz używał, dodatki do tej broni na 4 i lataj frytką. Potem deskę na 4 i mozesz spóbować sił w desce.

a tu masz must to have, by sensownie zaczac sie bawic w pvp czymś większym. Plus oczywiście bron T2.


    Combat Drone Operation IV
    Drone Durability III
    Drone Interfacing IV
    Drone Navigation III
    Drone Sharpshooting III
    Drones V
    Electronic Warfare Drone Interfacing III
    Gallente Drone Specialisation III
    Minmatar Drone Specialisation III
    Scout Drone Operation V
    Electronic Warfare IV
    Electronics V
    Long Range Targetting IV
    Propulsion Jamming IV
    Signature Analysis IV
    Targeting IV
    Energy Emissions Systems IV
    Energy Grid Upgrades IV
    Energy Management V
    Energy Systems Operation V
    Engineering V
    Shield Management IV
    Shield Operation IV
    Shield Upgrades IV
    Tactical Shield Manipulation IV
    Advanced Weapon Upgrades IV
    Weapon Upgrades V
    Hull Upgrades V
    Mechanics V
    Acceleration Control IV
    Afterburner IV
    Evasive Manoeuvring IV
    Fuel Conservation IV
    High Speed Manoeuvring IV
    Navigation V
    Warp Drive Operation IV
    Spaceship Command V

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #40 dnia: Styczeń 14, 2013, 11:04:06 »
Do tego warto drony podciągnąć do t2, przynajmniej medium size.

W dronach kluczowy jest skill Drone Interfacing (oczywiście, trzeba mieć Drones V - czyli możliwość operowania pełnym setem pięciu dron). Inferfacing daje Ci +20% dmg dron per level, czyli de facto, dodatkową dronkę per level.

Te dwa skille były pierwszymi, które zrobiłem na V.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #41 dnia: Styczeń 14, 2013, 11:09:23 »
Stealth Bombery... hmm.. jeśli nie służą do PvE w lowsecu (na czym się nie znam) to w PvP lowsecowym nie powinny mieć zastosowania, gdyż ich główna broń (bomby) tam nie działają.

Jak to nie działają? Mechanika gry na to nie pozwala, czy chodzi Ci o to, że się nie sprawdzają?
Ja osobiście słyszałem, że kilka SB może zdjąć battleshipa... możecie to zweryfikować?

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #42 dnia: Styczeń 14, 2013, 11:11:34 »
Bomber w low nie rzuci bomby - zablokowane mechaniką.

Tak, kilka bomberów może zabić bs - bombami lub torpedami. Ba, 1 bomber jest w stanie zabić pojedynczego bsa torpedami.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #43 dnia: Styczeń 14, 2013, 11:18:22 »
Bomber jest statkiem z papieru. Relatywnie duży dps "okupia" niemal zerowym tankiem. Dlatego da się nim walczyć z BSem (bo dobrze prowadzonego bombera bs po prostu nie trafi, ale przy fregacie wymięknie. Nawet wygranie pojedynku z t1 freją prowadzoną przez kilkudniowego chara może okazać sie sporym problemem.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #44 dnia: Styczeń 14, 2013, 11:23:26 »
Czasami w milicyjnym spotyka się bombery do pvp, ale nie na torpach, tylko na zwykłych misslach plus ewar.
Ale to bardziej fanaberia graczy niż jakiś standard.

Bomber w low służy do pve/bicia hubów milicyjnych.

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #45 dnia: Styczeń 14, 2013, 11:30:10 »
Czyli we wprawnych rękach może być zabójczy:)
Wychodzi na to, że nie jest to statek do solo, ale taki dywizjon torpedowy (np. 10 szt) może w bitwie sporo namieszać, ewentualnie mała grupa dużych okrętów pozbawionych osłony fryt/desek może paść ofiarą ataku z zaskoczenia taki bomberów. A jeśliby dodać im osłonę assault shipów...

To oczywiście takie moje dywagacje n00b'a, po prostu szukam ścieżki dla siebie:) Zawsze fascynowały mnie starcia okrętów z lotnictwem pokładowym na Pacyfiku w czasie II wojny światowej i tak mi się to właśnie skojarzyło...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #46 dnia: Styczeń 14, 2013, 11:33:29 »
Bomber jest bardzo specyficznym statkiem, który ma trzy zastosowania:

1) Bomb runy

Używasz praktycznie tylko bomb, które rzuca się falami (fala=7 bomberów) na przeciwnika w 0.0. Dobrze zrobiony bomb run z 3-4 fal potrafi skasować całą flotę przeciwnika.

Pewnią odmianą tego są bombardowania nękające przy użyciu bomb wysysających capa. Mało popularne, ale bardzo skuteczne np. przeciw amarrskim BS-om, które "strzelają capem". Inaczej niż w przypadku bomb runów, tu co kilkanaście sekund przylatuje bomber i wali jedną bombę, która zabiera każdemu shipowi w zasięgu stałą ilość capa.

2) Black Opsy

Jak nazwa wskazuje, to floty składające się z bomberów (dps), reconów (weby, jammy) i przynajmniej 1 BS T2 (black ops) plus scoutów z covert cyno. Taki gang może poruszać się po 0.0 (lub low) dzięki covert portalom i robić hotdropy na tłuste cele.

Brzmi jak fun, w rzeczywistości z punktu widzenia szeregowego bombera oznacza 3 godziny nudy (w tym czasie FC i scouci wychodzą ze skóry, żeby znaleźć cel, a potem do niego dolecieć, bo zasięg portalu jest cholernie mały), po czym pada hasło "Bridge up, right click on BOps and JUMP", cel pada w 30 sekund (tym razem od torped, bomby są zakazane, bo mogą zabić własną flotę) i zwijacie się do domu.

3) Solo PvP

Można polecieć solo bomberem po 0.0 i polować na ratterów. Kluczem do sukcesu jest możliwość latania każdym z czterech SB tak, żeby bić rattera w jego najniższe resy (każdy bomber ma bonus do "rasowego" rodzaju dmg). Znajdujesz gościa robiącego anomalkę, warpisz na nią, podchodzisz go na 35-40 km, walisz bombę, podbijasz bliżej, zakładasz punkt i tłuczesz go torpedami (na overheacie) modląc się, żeby zdechł zanim on Cię załatwi jednym strzałem i/lub zajebią Cię NPC, które oczywiście natychmiast po założeniu punktu zaczynają strzelać do Ciebie. Ze względu na raty, raczej nie zbierzesz lootu z tego gościa.

Bomber jest lata jak cruiser - jest powolny i słabo manewruje. Praktycznie nie ma tanka i spada od wszystkiego na strzał. Dlatego bombery nie służą do walk, tylko do gankowania - jeśli po minucie od początku akcji na gridzie nadal są cele, to znaczy że coś poszło nie tak i trzeba wiać.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #47 dnia: Styczeń 14, 2013, 12:00:55 »
OK, bo trochę się gubić zaczynam...

Bomby w low-sec'u nie działają a w null-sec'u już tak?

Poza tym - zastosowanie 1) to jest to co chcę robić... tak! :) Zbiorę ekipę stealth bomberów i będziemy kasować wielkie battleshipy... tak za pół roku, jak będę miał skilla ;)

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #48 dnia: Styczeń 14, 2013, 12:12:21 »
OK, bo trochę się gubić zaczynam...

Bomby w low-sec'u nie działają a w null-sec'u już tak?

Tak, w null i tylko w null bomby działają (null to też wormhole)

Cytuj
Poza tym - zastosowanie 1) to jest to co chcę robić... tak! :) Zbiorę ekipę stealth bomberów i będziemy kasować wielkie battleshipy... tak za pół roku, jak będę miał skilla ;)

W low nie tak łatwo o samotne battleshipy. A jak już są to zazwyczaj na aktywnym tanku z dragami linkami etc. Wtedy będziesz musiał nie dwóch czy trzech kolegów mieć do pomocy.
Albo cały gang z guardianami na plecach. Tu już nawet nie próbuj. Samotne bsy dla bomberów to co do zasady tylko raciarki. A takie to praktycznie tylko w null (pomijam newbie z low dających się ubić i zwykłą fregatą), gdzie po ostatnim paczu z zmiennym agro ratów robi sie to znacznie trudniej niz kiedyś.
IMO jeśli tem bomben to nie alt, to specjalizowanie się pod niego lekko nie ma sensu. Za mało okazji trafisz, by z takiej postaci korzystać. Owszem skile na bombera na mainie są jak najbardziej przydatne. Ale nie robiłbym z tego primary skilowania. Więcej okazji do funu znajdziesz latając "zwykłymi" medium czy small shipami.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #49 dnia: Styczeń 20, 2013, 12:02:06 »

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #50 dnia: Styczeń 20, 2013, 12:20:17 »
Akurat w tym frapsie nie są użyte bomby, tylko torpy.

Poza tym... Gankowanie thoraxa, czy stabbera blobem bomberów? Takie rzeczy są żenujące i zabijają solo pvp w grze.
Cała prawda o moim graniu...


Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #51 dnia: Styczeń 21, 2013, 07:54:17 »
tak, wiem, że to torpy.

A co do żenady to równie żenujące jest bicie kerbira na pasku drejkiem, albo noob raciarki (takiej np. fryty czy deski) dwoma kruzami i  cepem. Cytując podpis jednego z kolegów "tu się rucha w dupę młotkiem" :)

nawiązując jeszcze do tematu żenady, kopałem wczoraj w 0,5, i nagle na pasku pojawił się tengu, zagadał i zaproponował mi bezinteresowną pomoc w poztaci ochrony w low secu podczas kopania "na prawdę wartościowych rud". Grzecznie podziękowałem, poszedł sobie. Wrócił po chwili, "zaparkował" tengacza ze 100 metrów ode mnie, zrzucił kontener i pisze żebym wziął sobie tego zajebistego shield boostera z kontenera, tak w prezencie od doświadczonego gracza dla nooba na dobry początek... :) oczywiście nie wziąłem, ale sobie gościa zapisałem:)

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #52 dnia: Styczeń 21, 2013, 08:30:41 »
Następnym razem napisz takiemu, ze ponoć np. w takim T-8U płacą za takie bosterki na paskach 10x więcej niż w Jita :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #53 dnia: Styczeń 24, 2013, 08:22:27 »
Tak żeby nie zakładać nowego tematu...

Czy PvP dechą to dobry pomysł, czy może jednak nienajlepszy? A może kompletnie tragiczny?

Już wyjaśniam o co mi chodzi... skilluję wszystko oprócz statków i jak na razie mój Cormorant ma DPSa większego niż Mallery kolegów, tank się robi (EM/Therm/kinetic/expl. shield compensation skutecznie podnosi resy a inne skille z Engineering też robią swoje) i teoretycznie wygląda to spoko... pytanie jak w praktyce?

Plan mam taki - obwiesić dechę blastami T2, załadować Javelinami, overburn i... no właśnie, czy to będzie w stanie zrobić krzywdę cruiserowi? Zakładam, że nie powinien mnie trafiać zbyt często (bliska orbita, afterburner) a ja go zawsze... Alternatywą mogą być T2 raile ze Spike'ami, ale pojedynek na dystans z cruiserem nie wydaje mi się najlepszym pomysłem...
Oczywiście mój plan zakłada obecność tacklera, bo moje sloty będą zajęte aparaturą "bojową". Dodatkiem może być jammer do "wyłączania" przeciwników. Czy taki gang na nisko levelowych shipach (deski,T1 fryty) jest w stanie coś zdziałać?

Z góry dzięki za opinie.

papugoz

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 76
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pegasus Duke
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #54 dnia: Styczeń 24, 2013, 09:40:50 »
Tak, deska jest bardzo fajna do PvP w terenach milicyjnych.

co do fitów, to z desek caldaryjskich (bo mam wrażenie że o tym mówisz) do pvp łatwiejszy jest chyba corax (rakietkowa).

Craxon Crais

  • Gość
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #55 dnia: Styczeń 24, 2013, 09:52:50 »
Kluczem do sukcesu w lataniu każdym statkiem jest wiedza co on może a czego nie. Jeżeli przeciwnik nie będzie cię trafiał na ciasnej orbicie i nie będzie miał neutralizera to zabijesz każdy statek.
Dokładnie tak samo jest w przypadku flot t1 o jakich mówisz. Fc musi wiedzieć co może a czego nie może się tykać.  Warto, żeby twoi koledzy brali ze sobą logistyczne cruisery t1 które teraz po zmianach naprawdę potrafią przechylić szalę i pozwalają ograniczać straty (riftery, thrashery zwykle spadają szybko w takich flotach). Jednym słowem: to czy twoj statek jest dobry czy nie zależy od tego jak dużo wiesz o grze i jak go sfitowałeś.

Nie powiedziałem nic odkrywczego ale jako bonus masz film z cormorantem ;)

http://youtu.be/OIIwAi5fkQc

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #56 dnia: Styczeń 24, 2013, 11:10:15 »
Apropos neutów... żeby kogoś zneutować trzeba go najpierw zalokować, prawda? Więc jammer powinien wyeliminować ryzyko neuta. Poprawcie mnie proszę jeśli się mylę.

EDIT: MWD zwiększa sygnaturę zawsze kiedy jest zafitowany czy tylko kiedy jest on-line, czy tylko kiedy jest odpalony?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2013, 11:16:34 wysłana przez Dinozauriusz II Urwiryj »

Xeovar

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 815
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xeovar Stoner
  • Korporacja: VOLTA
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #57 dnia: Styczeń 24, 2013, 11:37:11 »
Apropos neutów... żeby kogoś zneutować trzeba go najpierw zalokować, prawda? Więc jammer powinien wyeliminować ryzyko neuta. Poprawcie mnie proszę jeśli się mylę.

Owszem, ale pamiętaj że jam to % zadziałania, więc nie możesz zakładać że nie będziesz neutowany w ogóle tylko dlatego że masz jakieś jamy.

Cytuj
EDIT: MWD zwiększa sygnaturę zawsze kiedy jest zafitowany czy tylko kiedy jest on-line, czy tylko kiedy jest odpalony?

Tylko jak jest włączony.

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #58 dnia: Styczeń 24, 2013, 12:48:33 »
Zgadza się, ale ja myślę o posiadaniu w gangu dedykowanego jammera - np. Griffina wyskillowanego i sfitowanego do jammowania wszystkiego co się rusza :)

Generalnie myślałem o składzie w stylu (podaje Caldaryjskie statki bo gram Caldari):

1 x Scout - Heron
2 x Tackler - Condor
2-3 x EWar - Griffin
3 x DPS - Cormorant/Corax
4 x Escort - Merlin/Kestrel (Robią DPSa a w razie pojawienia się wrogich fryt zdejmują je tak żeby deski nie musiały się odrywać od swojej roboty)

Głównym założeniem jest złożenie taniej ekipy 3 tygodniowych charów. Statki produkuję sam z surowców wykopanych samemu lub dostarczonych przez pozostałych członków gangu (takie "wpisowe" do gangu - dwie wywrotki surowców, z których i tak zrobię statki dla niej/niego). W ten sposób w sektorze sąsiadującym z low-sec mamy w jednej stacji po 10 sfitowanych shipów+swoje clony. Jak ktoś spadnie - od razu wsiada w nowy statek i zaraz wraca do zabawy :) Tanio, przyjemnie i może być wesoło :) A na pewno będzie pouczająco :)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 24, 2013, 13:02:51 wysłana przez Dinozauriusz II Urwiryj »

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #59 dnia: Styczeń 24, 2013, 13:03:04 »
Jak chcecie latać po low i bić sie we frytkach i w deskach to zapiszcie sie do milicji. Mnóstwo celi, dodatkowa mechanika spawnujący bitki. Bo pamiętaj, że piracenie frytką/deską na bramie w low = powrót w jajku do domu (sentry). A latanie z trzema jammerami jest po prostu lamerski.

Cormoranta w milicji fituje się zazwyczaj na railach na long (tzw. longbowy mają po 40+ km optimala nawet jak db pamiętam), by wykorzystać jego dwa bonusu do optimala. Wygląda to tak, że 1-2 cormoranty wiszą na optimalu, a łapacz siedzi i czeka na ofiarę.
Do walki na short z caldaryjskich desek służy Corax, który ma lepszy tank od cormoranta.


Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #60 dnia: Styczeń 24, 2013, 13:19:26 »
Chcemy (w zasadzie ja chcę) polować w low/null na starszych i większych kolegów  >:D
Co do fitowania deski na long to w starciu z kruzem to chyba nie jest najlepszy pomysł?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #61 dnia: Styczeń 24, 2013, 13:21:23 »
Chcemy (w zasadzie ja chcę) polować w low/null na starszych i większych kolegów  >:D
Co do fitowania deski na long to w starciu z kruzem to chyba nie jest najlepszy pomysł?

W ogóle deski są słabe przeciwko wszystkiemu co nie jest frytką lub deską.

Są za duże i zbyt powolne żeby "wskakiwać pod działa", a tank mają tylko ciut lepszy od frytek. W efekcie poza lolseciem desek nie zobaczysz.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #62 dnia: Styczeń 24, 2013, 13:27:01 »
oj tam oj tam... pokaże(my) wszystkim, że się mylą  ;D

MGGG

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 344
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Octawius Honga
  • Korporacja: KOZA Z PIEKLA
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #63 dnia: Styczeń 24, 2013, 13:30:45 »
Chcemy (w zasadzie ja chcę) polować w low/null na starszych i większych kolegów  >:D
Co do fitowania deski na long to w starciu z kruzem to chyba nie jest najlepszy pomysł?

A gdzie ty chcesz na nich polować? Na bramach? Przecież napisałem, że atakując cruza na bramie 3 frytkami/deskami automatycznie dostajecie ogień sentry. Jak ma db tank, to wystarczy, że Was przytrzyma, a działa same Was wykoncza.
W grę wchodzą jeszcze milicyjne plexy (mediumy), ale rzadko kto decyduje się na walke ze stadem frytek będąc solo w cruzie. No chyba, że ma kolegów system obok :)

Dlatego jak chcecie bawić sie w pvp w frytkach/deskach w low, wstąpcie do milicji.


 

Yachiru

  • Gość
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #64 dnia: Luty 02, 2013, 03:33:51 »
Jak chcesz polowac to idz w rekona, najlepiej pilgrim/rapier, tymi statkami solo cos mozna upolowac i to cos moze byc sporo wieksze od ciebie.
Fakt ze wyskilowanie rekonow to jest dluzsze posiedzenie, ale warto.
Mozesz poleciec do ofiary bardzo blisko, niezauwazony, wykloaczyc, zalokowac, bumbnac jak trzeba, wyssac i zabic dronami [pilgrim].
A rapierem praktycznie w miejscu mozesz przeciwnika zatrzymac.

Fakt ze rekony kiepsko tankuja ale nie sa papierowe jak deski czy fryty.
Mozna bufor wsadzic. A glowna przewaga to cloak.

Jak we frytce/desce zagrujesz kogos pod sentry [a nie bedzie migal na czerwono] to schodzisz od jednej salwy.
A sentry zawsze trafiaja...

HammerSnake

  • Gość
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #65 dnia: Luty 02, 2013, 23:00:11 »
czytam czytam i powiem tyle.

kolego zbierz kumpli bierzcie fryty t1 i lećcie napierdalać, bo od gadania o dupie maryny, fantazjowania i snucia długotrwałowych planów kille nie wpadną, a tak liczną gromadą z elektroniką na lvl 1 zrobioną w kilkanaście minut, rozypkacie każdego samotnego 3 letniego chara. Wpadną kille lub przybędą wtopy, będzie pierwsza krew, pojawią się sensowne pytania wróć i pogadamy. Filmiki szkoleniowe z youtube-między innymi useen sobie chwyć, guidy, cookie fity i leć. Jeśli ten zapał do zabijania nie jest słomiany to zaraz będą do was dzwonić dziesiątki rekruterów i jeszcze statki stawiać hehe.

ps. Pozdrawiam wszystkich forum warriorów w szczególności pana z wizją półrocznego zaszycia się w stacji i skillowania bezużytecznych rekonów, które "nie są z papieru i utankują sentry",
« Ostatnia zmiana: Luty 02, 2013, 23:22:05 wysłana przez HammerSnake »

Yachiru

  • Gość
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #66 dnia: Luty 03, 2013, 00:48:54 »
Dobra rada, idz lec z kolegami tylko nie agruj pod sentry.

A do kolegi HammerSnake...nie trzeba siedziec w stacji zeby skilowac.
Nigdzie nie napisalem ze rekony tankuja sentry.
A z papieru nie sa. Da sie plyte 1600 na pilgrima wsadzic i cala reszte, ciut wasko jest ale sie da.
A na 800mm da sie pod sentry wytrzymac te 20-30 sekund zeby koledzy dolecieli i dobili klienta.
Tyle ze cloakery nie powinny ani pod sentry tacklowac ani ich tankowac.

Napisal ze che 'polowac' w malej grupce. Do teg rekony sie calkiem niezle nadaja.
Jasne to nie jest 2-3 tygodnie ale o tym tez napisalem.
Dobrze jest miec jakis cel nie sadzisz ?
A nie ze "HAC'e sa super, wyskiluje sobie" a za miesiac "kurde heavy dictory to jest wypas" i zmienia plan
znowu za miesiac zobaczy snajpierskiego bsa i znowu zacznie skilowac co innego.
Wiem jak to jest, pisze z autopsji. Nie mialem jakos scisle okreslonego celu i skilowalem wszystko.
W efekcie dojscie do jakichs rozsadnych szipow zajelo mi trzy albo cztery razy dluzej niz powinno.


Dinozauriusz II Urwiryj

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 192
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: DINOZAURIUSZ II Urwiryj
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 03, 2013, 14:05:20 »
Wow... dawno mnie tu nie było a widzę, że wątek żył jeszcze przez chwilę :P

Krótko - latam, poluję, są kille, są lossy (niestety  przewaga lossów, ale ciągle coś mnie zaskakuje - np. Tristan obwieszony neutami zamiast działek, kite-Condor nie do trafienia plus kilka głupich losów z braku doświadczenia :D). Oczywiście wszystko przeplatane nudnym zbieraniem kasy na kolejne statki do wtapiania (Planetki, handel, plex'y i anomalki Moa'ą, ble ble ble... do WH jeszcze nie zwitałem, ale planuję):D Głównie latam solo buffor-Merlinem - najbardziej mi się to podoba, może niedługo AF-ki, Ferox i inne :).

Powoli nasuwa mi się jedno pytanie - jakie skille powinienem zrobić, żeby sprawnie obsługiwać Gallentyjskie statki (chodzi mi o armor tank, bo to, że skile do samych statków to oczywiście wiem). Myślę o tym bo poszedłem na maxa w hybrydy i nie mam żadnych skilli do rakiet a Gallente chyba jednak jest lepiej przystosowane do walki tym sprzętem...

Z góry dzięki i pozdrawiam.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Planowanie postaci
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 03, 2013, 15:05:28 »
- Hull Upgrades na IV (potrzebne do modułów T2)
- kompensacje do damage (wpisz w market "compensation") - to działa z EANM
- armor honeycombing na IV
- armor rigging na IV (speed)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...