Autor Wątek: Retribution - główny wątek  (Przeczytany 201638 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #280 dnia: Listopad 08, 2012, 18:27:49 »
Jak masz latać commandem to "All V or GTFO" ;)
Z boostami floty jak z capitalami- każdy procent się liczy.

Goomich

  • Gość
Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #281 dnia: Listopad 08, 2012, 19:04:17 »
Z boostami floty jak z capitalami- każdy procent się liczy.

Mialem na myśli inne skille, nie do boostów.
Na przykład jak dostałem od Satana fity, to mój teoretycznie perfect alt ledwo się miescił (mało CPU, czy grida, cap starcza na 3 cykle ABeka i takie tam).

Mamut

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 68
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mamut Arbosa
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #282 dnia: Listopad 13, 2012, 09:56:28 »
Nie wiem czy wszyscy widzieli ,ale wklejam linka  ( zebrane w kupe wiadomosci o Retribution )

http://pozniak.pl/wp/?p=5650

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #283 dnia: Listopad 13, 2012, 11:54:32 »
Nie wiem czy wszyscy widzieli ,ale wklejam linka  ( zebrane w kupe wiadomosci o Retribution )

http://pozniak.pl/wp/?p=5650

Szacun dla autora, bardzo dobrze zrobione i po screenach widać, że włożył w to dużo pracy.

Dwie rzeczy

- możliwość włączenia starego inwentory
- 21% przyrost dmg z dron na Gili (717 -> 867 DPS na Ogre II z moimi skillami). Do tego jeszcze boost light missili i mamy 900 DPS-owy solo-pwnmobile z tankiem drejka i agility cynabala :D

Brb, fapping :D
« Ostatnia zmiana: Listopad 13, 2012, 12:23:20 wysłana przez SokoleOko »


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #284 dnia: Listopad 13, 2012, 12:01:22 »
- możliwość włączenia starego inwentory

A co to?
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


MrYogi

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #285 dnia: Listopad 13, 2012, 12:06:11 »
Szkoda że teraz będzie można przeskanować Orcę i będzie loot z tego wypadać :/ Goonsi znowu się ucieszą bo więcej shipow do odszczelenia z drogim cargo.I pozostają nadal bezkarni w HS.
Ba doszli do takiej wprawy ze na 6 Talosow rozwalają JF zanim ich concord sciagnie

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #286 dnia: Listopad 13, 2012, 12:07:12 »
@ Dux

Cytuj
The new Inventory UI has been iterated upon. For example, to switch between the new and old (pre-Inferno) hangar view, just click this small button. Compact mode is the "old" style window. But that's not all:

New “Inventory” group has been added to the top left EVE menu containing Inventory, Item Hangar, Ship Hangar, Corporate Hangar, Deliveries and Active Ship. You can then drag any or all of those buttons to the Neocom "task bar"

Primary (the one opened up through ALT+C or Neocom shortcut) and secondary (the ones opened up through SHIFT+click and such) inventory window pattern has been cleared up so that it makes more sense. As a result, primary and secondary windows will behave exactly the same in almost all aspects, with only one major exception:
The primary window will always show the entire tree view (all available inventory locations at a given time) but secondary windows will only show parts of it. So, for example, if you open up the Station Corp Hangar in a new window (you can now, you can in fact open up anything in a separate window) the tree view will only show the Corp hangar and its descendants.
All windows will now persist all of their settings, based on what they represent. If you want to use the tree view for Corp Hangars but nothing else, you can configure it so.
The Active Ship Cargo inventory window will now follow the active ship around when switching.
The cargo button in the Ship HUD will now open said window instead of the primary inventory window.
New “Compact mode” for inventory windows, which hides EVERYTHING except for the items. That’s of course persisted as well per window type and is toggled through a button in the top-right corner.
Implemented scroll-on-drag-hover for the tree view.
Removed switch-between-inventories-on-drag-hover feature for tree view, so no more accidental switches. (Lukas: this was actually the only thing really getting on my nerves, thanks for removing that CCP  )
Scrolling with a mouse wheel will now apply to the window under the mouse instead of the window with focus.

Należę do tych, które nowe "Unified Inventory" wkurza - w windowsach też nie korzystam z "file explorera" (ten sam koncept), tylko otwieram sobie dwa okienka (źródłowe i docelowe) i przenoszę między nimi pliki. W dodatku teraz żyję na posie i za każdym razem jak mam coś zabrać z hangaru i przełożyć do cargo to szlag mnie trafia. Zwłaszcza jak niewystarczająco szybko przesuwam myszkę i przełącza mi się widok na inny element.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #287 dnia: Listopad 13, 2012, 12:10:59 »
A to to biega.
No to odemnie też duży plus za to. Sporo bluzgania ubędzie przy przeciąganiu cargo :)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #288 dnia: Listopad 13, 2012, 12:13:21 »
Szacun dla autora, bardzo dobrze zrobione i po screenach widać, że włożył w to dużo pracy.

Dwie rzeczy

- możliwość włączenia starego inwentory
- 23% przyrost dmg z dron na Gili (717 -> 867 DPS na Ogre II z moimi skillami). Do tego jeszcze boost light missili i mamy 900 DPS-owy solo-pwnmobile z tankiem drejka i agility cynabala :D

Brb, fapping :D

Sokół, a te ogry doganiają jakikolwiek statek poniżej besa jak ma włączone mwd?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #289 dnia: Listopad 13, 2012, 12:17:14 »
A to to biega.
No to odemnie też duży plus za to. Sporo bluzgania ubędzie przy przeciąganiu cargo :)

Przy lootowaniu, chciałeś powiedzieć. Loot all działa może w Marauderach (1000 m3 cargo), ale w normalnych shipach jednak trzeba szybko przeciągać - łatwiej trafić do dużego okna "cargohold" niż trafić w malutki guziczek na liście nowego UI. A konkurencja nie śpi :D

Sokół, a te ogry doganiają jakikolwiek statek poniżej besa jak ma włączone mwd?

W takim samym stopniu jak large guny nie trackują wszystkiego. Coś za coś, po kilku miesiącach nadal uczę się optymalnego użycia heavy dron. Na 100% nie da się latać jak cynabalem (gońcie mnie a ja będę do Was strzelał) bo drony zostają z tyłu. Ale są różne sztuczki, które powodują że drony trafiają nawet jeśli cel jest minimalnie szybszy od nich.

Dodatkowo, cel nie zawsze zasuwa na MWD. A jak tylko drony dogonią, to okazuje się, że cel znika w oczach. Dodatkowo, jak już masz Ogry/Berserkery na sobie, to nie jesteś w stanie zestrzelić ich z dział, a set light dron tankują całkiem porządnie :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #290 dnia: Listopad 13, 2012, 12:21:53 »
Przeoczyłem coś? Gdzie tam są zmiany w dronach?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #291 dnia: Listopad 13, 2012, 12:24:54 »
Przeoczyłem coś? Gdzie tam są zmiany w dronach?

Cytuj
Drone Damage Amplifier I
CPU increased from 27 to 30, drone damage increased from 15 to 16%
Drone Damage Amplifier II
CPU reduced from 32 to 30, drone damage increased from 19 to 23%

Przyrost na pewno jest, ale niech ktoś lepszy z matmy sprawdzi czy faktycznie DPS wzrośnie o 21%... bo nabrałem wątpliwości.



No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #292 dnia: Listopad 13, 2012, 12:55:05 »
A jak policzyłeś to 21%? :) Wzrost dmg 4% na module, do tego sztakin penalty. Do 800 może dobije, ale pogłoski o 21% wzroście dps są mocno przesadzone ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #293 dnia: Listopad 13, 2012, 13:07:26 »
A jak policzyłeś to 21%? :) Wzrost dmg 4% na module, do tego sztakin penalty. Do 800 może dobije, ale pogłoski o 21% wzroście dps są mocno przesadzone ;)

4 punkty procentowe. 23/19=1,21

Zrobiłem jeszcze tak -> EFT -> Gila all V, 5 Ogre, bez DDA -> dodałem 3xDDA = modyfikator 1,51 (uwzględniający stacking).

1,51 x 1,21 x baza = 867.

No, ale ja mam wykształcenie od analizy wierszy :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #294 dnia: Listopad 13, 2012, 13:32:53 »
Policzę to później, na oko wydaje mi się że ten mnożnik 1,21 nie uwzględnia penalty. Z każdym kolejnym modułem będzie mniej. Myślę że będzie trochę ponad 10%, ale to trzeba sprawdzić. Teraz nie mam czasu szukać tabelek i liczyć tego na papierze.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #295 dnia: Listopad 13, 2012, 13:37:12 »
a ja sprawdziłem w pyfie i jeden warrior t2 na shipie bez bonusa miał odpowiednio:

char: All 0
- 6,96 dps - mod 19%,
- 7,2 dps - mod 23%

char: All lvl5
- 19,1 dps - mod 19%,
- 19,8 dps - mod 23%

uśrednij sobie
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #296 dnia: Listopad 13, 2012, 13:49:37 »
Policzę to później, na oko wydaje mi się że ten mnożnik 1,21 nie uwzględnia penalty. Z każdym kolejnym modułem będzie mniej. Myślę że będzie trochę ponad 10%, ale to trzeba sprawdzić. Teraz nie mam czasu szukać tabelek i liczyć tego na papierze.

LMAO

Dzięki, że na Twoim tle mogłem się poczuć jak prawdziwy umysł ścisły :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #297 dnia: Listopad 13, 2012, 13:57:28 »
Ej co wy z tym inventory?
Wystarczy użyć takiego małego badziewia w lewym górnym rogu, menu sie zwija a w opcjach ustawić otwieranie nowych okien, lub kliknąć z shiftem czy altem :) ...
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #298 dnia: Listopad 13, 2012, 17:34:18 »
http://www.eve-wiki.net/index.php?title=Stacking_penalty

Jest tam taka fajna tabelka, a w niej kolumna 'Cumulative bonuses with N modules ,each giving 10%'

Tak więc dla 3 modułów mamy wg tabelki 26.4%, mnożymy to razy 1,9 dla "starego" i 2,3 "nowego" modułu dającego bonus do dmg dron.

Dla "starego":
26,4% * 1,9 = 50,16% przyrostu
Dla "nowego":
26,4% * 2,3 = 60,72% przyrostu

Tak więc jeśli statek miał 100dps bez modułów to obecnie z 3 modułami uzyska 150,16 dps, po zmianach 160,72 dps.
Jeśli podzielisz 60,72 przez 50,16 to uzyskasz te swoje 21% :).

Co z tego wynika? Ano 2 rzeczy:
1. Moje "na oko" z którego drwisz okazuje się całkiem trafne
2. Pogłoska o 21% przyroście dps była mocno przesadzona ;) 21% tak, ale porównując do siebie jedynie czysty przyrost.

Czyli Gila po zmianach 717 -> 767
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #299 dnia: Listopad 13, 2012, 17:47:56 »
Chodziło mi o to, że skoro stacking penalty jest stałym elementem to wydawało mi się, że można go pominąć. Ale dobra... to przerasta moje zdolności intelektualne. Mimo wszystko będzie odczuwalnie więcej, więc jest na plus ;)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #300 dnia: Listopad 13, 2012, 18:09:39 »
Policzyłeś dobrze i wszystko było ok do czasu aż dałeś się ponieść emocjom i zacząłeś interpretować wyniki ;)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #301 dnia: Listopad 13, 2012, 20:50:09 »
Cytuj
Micro Jump Drive is finally making it's way to New Eden. It will allow a roughly 100km jump straight ahead, but requires a 12 second spoll-up and once used, has to cool down for 5 minutes. It grants +1 warp strength when activated.
I nie złapiesz już maraudera na anomalce bez scrambla. :(

sneer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 767
  • retired
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Sneer Quen
  • Korporacja: Outbreak
  • Sojusz: Outbreak.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #302 dnia: Listopad 13, 2012, 21:20:22 »
przegiecie ....
Sneer Quen

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #303 dnia: Listopad 13, 2012, 22:17:14 »
Wiele raciarek widzieliście do tej pory z MWD, że tak panikujecie?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Skeer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 907
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #304 dnia: Listopad 13, 2012, 22:32:24 »
Obejrzałem filmik na YT z tym i wygląda na to, że po aktywacji 10s trzeba odczekać na skok. Dobry pvper zacznie kombinować przynajmniej na 2 sposoby:

- bumpując (ciekawe, co się będzie dziać)
- paląc 100km w tamtym kierunku, póki ofiara skoczy
Cała prawda o moim graniu...


Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #305 dnia: Listopad 13, 2012, 22:49:38 »
Obejrzałem filmik na YT z tym i wygląda na to, że po aktywacji 10s trzeba odczekać na skok. Dobry pvper zacznie kombinować przynajmniej na 2 sposoby:

- bumpując (ciekawe, co się będzie dziać)
- paląc 100km w tamtym kierunku, póki ofiara skoczy
Trzeba będzie zobaczyć na test serwerze, czy jak się przerwie cykl to wciąż będzie skakać czy nie i czy te bumpy zadziałają.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #306 dnia: Listopad 13, 2012, 23:23:43 »
A jak już maruda sobie poleci, to zanim się zatrzyma i nabierze prędkości do warpa to pvper powinien już 2 raz mieć na nim punkt. No chyba że jakoś nagle ludzie zaczęli latać solo bs'ami

Edit.
Znalazłem ten filmik. To jednak nie działa jak warp, statek nawet prędkości nie zmienia.. Czyli align z punktem na pysku, jump, insta warp i sajonara :o
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #307 dnia: Listopad 14, 2012, 07:01:43 »
To zależy jakie pola bitew, takie wielkie może i tak, a na tych mniejszych i tak się raczej bsami nie lata.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #308 dnia: Listopad 14, 2012, 09:50:05 »
Policzyłeś dobrze i wszystko było ok do czasu aż dałeś się ponieść emocjom i zacząłeś interpretować wyniki ;)

Dobre ;)

A tymczasem, screen z EFT Retribution:


@Puszek

ProPvPerzy już dawno zajmowali się MJD na propefaułperskich forach i doszli do wniosku, że moduł ten jest nieprzydany w walkach flot. Nie da się tego sfitować ZAMIAST MWD, a "dual-prop" battleshipy będą wymagać za dużych poświęceń. Dlatego MJD nazywane jest już teraz "GTFO module", a zgadnij kto najbardziej lubi GTFO....


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #309 dnia: Listopad 14, 2012, 10:19:49 »
A tymczasem, screen z EFT Retribution:


Sokole a ten fit to nie za dużo offline modułów ma żeby był Ok ?

Goomich

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #310 dnia: Listopad 14, 2012, 10:32:36 »
Jeśli zero to za dużo...

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #311 dnia: Listopad 14, 2012, 10:52:50 »
Sokole a ten fit to nie za dużo offline modułów ma żeby był Ok ?

Przekleiłem coś czego używam. Te moduły są nieaktywne, a nie "offline". Chodziło o to, żeby był DPS z samych dron.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #312 dnia: Listopad 14, 2012, 12:40:41 »
Hmm apropo MJD... zastanawiam się czy użyszkodniki tego tematu słyszały o czymś takim jak dictor? Heeloooo?

Ten moduł (MJD) do flot będzie z czapy, dla kerbira będzie z czapy (lepiej włożyć wsparcie dmg lub tanka). Jedyne zastosowanie jakie widzę to jakieś solo wynalazki - wg mnie fajny pomysł, zawsze to kolejne urozmaicenie (machariel z czymś takim do wyłapywania cfaniaków na spotach może być cool, może scorpion z cloakiem i tym tym :P). Ja tam uważam, że im więcej takich cukierków tym lepiej.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #313 dnia: Listopad 14, 2012, 12:44:12 »
Ja tylko  załuję że będzie go można zafitować tylko na BSa. Powinni dać takowy i na mniejsze latadła.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #314 dnia: Listopad 14, 2012, 12:51:40 »
Hmm apropo MJD... zastanawiam się czy użyszkodniki tego tematu słyszały o czymś takim jak dictor? Heeloooo?

MJD możesz zatrzymać tylko scramblem. Bańką nie.

Ja tylko  załuję że będzie go można zafitować tylko na BSa. Powinni dać takowy i na mniejsze latadła.

Combat Recony mogą. Ale i tak nie mają grida :D


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...