Autor Wątek: Retribution - główny wątek  (Przeczytany 201772 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #525 dnia: Styczeń 21, 2013, 21:12:34 »
To jest troll z tą zmianą działania kompensacji? Na ch... to ruszać? Ile razy pasywny bonus do invula mi dupę uratował jak byłem zneutowany do sucha!


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #526 dnia: Styczeń 21, 2013, 21:30:46 »
To jest troll z tą zmianą działania kompensacji? Na ch... to ruszać? Ile razy pasywny bonus do invula mi dupę uratował jak byłem zneutowany do sucha!
Trzeba będzię więcej DC zakładać.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #527 dnia: Styczeń 21, 2013, 21:32:32 »
Trzeba będzię więcej DC zakładać.

A ja myślałem, że DC to się do armor tanków stosuje. Znowu równamy wszystko bez sensu.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #528 dnia: Styczeń 21, 2013, 21:44:37 »
To jest troll z tą zmianą działania kompensacji? Na ch... to ruszać? Ile razy pasywny bonus do invula mi dupę uratował jak byłem zneutowany do sucha!
W tej chwili na SiSi jest tak jak napisane - +5%/lvl do pasywnego i koniec.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #529 dnia: Styczeń 21, 2013, 21:45:38 »
Nie fake, potwierdzone przynajmniej w tej chwili na SiSi. Jak sobie walniesz drogę taką na XX jumpów to masz pajęczynkę in space. Masakra.  :(
Przeca na zdjęciu jest wyraźnie opcja ukrywania tego...więc w czym tragedia?

Zmiany w armorze ciekawe, i co z tego że trzeba będzie skilla czy dwa więcej? Im więcej możliwości wyboru tym lepiej.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #530 dnia: Styczeń 21, 2013, 21:58:10 »
Przeca na zdjęciu jest wyraźnie opcja ukrywania tego...więc w czym tragedia?
W czym tragedia ?? W tym, ze w ogóle CCP poświęca siły i środki na takie *#&^$@*& coś.  >:D 99 na 100 graczy włączy to sobie, popatrzy 10minut, może godzinę, może 2 dni i wyłączy. I nigdy do tego nie wróci. Założysz się ?

Phobeus

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #531 dnia: Styczeń 21, 2013, 22:02:42 »
W czym tragedia ?? W tym, ze w ogóle CCP poświęca siły i środki na takie *#&^$@*& coś.  >:D 99 na 100 graczy włączy to sobie, popatrzy 10minut, może godzinę, może 2 dni i wyłączy. I nigdy do tego nie wróci. Założysz się ?
Nooby będą z tym latać, za kilka lat połowa screenów z gry będzie z pajęczyną ;o

Ale mi to nie przeszkadza, może być. Nawet dobrze, że od czasu wzbogacą grę o nowe elementy erpeegowo-wizualne :P

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #532 dnia: Styczeń 21, 2013, 22:19:18 »
Cytuj
99% graczy zanim włączy to sobie w pizdu, klnąc na ccp za gówna i ponowny reset wszystkich ustawień klienta podczas patchowania, popatrzy może 10minut i wyłączy, mrucząc pod nosem groźby karalne na okoliczność w której kolejne patche będą to ponownie aktywować wbrew stawieniom. I nigdy do tego nie wróci.
fix

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #533 dnia: Styczeń 21, 2013, 22:37:45 »
Czy ktoś może wrzucić screena tego ficzera?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #534 dnia: Styczeń 21, 2013, 22:44:30 »
Jest on w linku do wątku na forum gry

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #535 dnia: Styczeń 21, 2013, 22:53:08 »
Ej no dobra, trackuje od gwiazdki do gwiazdki.. Niby spoko, ale czy to znaczy że rozkład gwiazd w poszczególnych systemach się różni? No bo gdy skaczemy z systemu A do B to przynajmniej jedna gwiazda powinna zniknąć i przynajmniej jedna powinna się pojawić. Nie wierzę że nikt z community tego jeszcze nie sprawdzał ???
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #536 dnia: Styczeń 21, 2013, 23:01:47 »
W czym tragedia ?? W tym, ze w ogóle CCP poświęca siły i środki na takie *#&^$@*& coś.  >:D 99 na 100 graczy włączy to sobie, popatrzy 10minut, może godzinę, może 2 dni i wyłączy. I nigdy do tego nie wróci. Założysz się ?
A mnie to zwisa  :P I na pewno nie będę bił tego powodu piany, będzie to będzie, używany czy nie, mnie to ani ziębi ani grzeje bo w niczym nie przeszkadza.
A co do środków, ma, nie są to Twoje środki, więc robi z nimi co chce. Wychodzę z założenia że nikt nikogo nie przymusza do grania, jak się nie podoba, zagłosuj nogami i z głowy  ;)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #537 dnia: Styczeń 21, 2013, 23:16:03 »
Cytuj
Ej no dobra, trackuje od gwiazdki do gwiazdki.. Niby spoko, ale czy to znaczy że rozkład gwiazd w poszczególnych systemach się różni? No bo gdy skaczemy z systemu A do B to przynajmniej jedna gwiazda powinna zniknąć i przynajmniej jedna powinna się pojawić. Nie wierzę że nikt z community tego jeszcze nie sprawdzał

Czasem efekt widać, czasem nie, wczoraj myślałem że jakiś bug mam bo niby miałem zaznaczone a trasy nie było, po 3j pojawiła się na 2  skoki, potem znów wcieło. Ogólnie to taka pierdoła, którą zauważasz dopiero jak Ci powiedzą, szału nie robi, ale też nie przeszkadza. Lepiej żeby nie przyznawali się publicznie ile nad tym pracowali, bo ile by to nie było, to za długo.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #538 dnia: Styczeń 22, 2013, 00:25:55 »
Ej no dobra, trackuje od gwiazdki do gwiazdki.. Niby spoko, ale czy to znaczy że rozkład gwiazd w poszczególnych systemach się różni? No bo gdy skaczemy z systemu A do B to przynajmniej jedna gwiazda powinna zniknąć i przynajmniej jedna powinna się pojawić. Nie wierzę że nikt z community tego jeszcze nie sprawdzał ???

Wcześniej jak grałem to było jak mówiłeś, wystarczyło wyśledzić dokąd 'strzela' gejt :)


Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

Phobeus

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #539 dnia: Styczeń 22, 2013, 00:35:30 »
Czasem efekt widać, czasem nie, wczoraj myślałem że jakiś bug mam bo niby miałem zaznaczone a trasy nie było, po 3j pojawiła się na 2  skoki, potem znów wcieło. Ogólnie to taka pierdoła, którą zauważasz dopiero jak Ci powiedzą, szału nie robi, ale też nie przeszkadza. Lepiej żeby nie przyznawali się publicznie ile nad tym pracowali, bo ile by to nie było, to za długo.
Pewnie odkąd poprzekręcali gate'y na gwiazdy, czyli... od roku :o

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #540 dnia: Styczeń 22, 2013, 00:41:49 »
Wcześniej jak grałem to było jak mówiłeś, wystarczyło wyśledzić dokąd 'strzela' gejt :)
Yep, sprawdziłem, znikają :)
Czasem efekt widać, czasem nie, wczoraj myślałem że jakiś bug mam bo niby miałem zaznaczone a trasy nie było, po 3j pojawiła się na 2  skoki, potem znów wcieło. Ogólnie to taka pierdoła, którą zauważasz dopiero jak Ci powiedzą, szału nie robi, ale też nie przeszkadza. Lepiej żeby nie przyznawali się publicznie ile nad tym pracowali, bo ile by to nie było, to za długo.
To może dlatego że to pulsuje, raz jest ciemniejsze, raz jaśniejsze. Tylko po cholerę to trzymać włączone? No chyba że ktoś się lubi wkurzać, mnie osobiście to irytuje :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #541 dnia: Styczeń 26, 2013, 11:50:17 »
Ostatnio miałem dość długi przelot i tak z nudów przyglądałem się tym liniom i porównywałem z mapą.
Jeśli ustawi się mapę na widok 3D i odpowiednio poprzekręca, to układ trasy przelotu, który widać na mapie pokrywa się z tym co widać na ekranie.
Brama przez którą będzie skok celuje dokładnie w jasną gwiazdę od której linia się zaczyna, a widoczność zależy od odległości między gate-ami, np przy skoku z XZ-SKZ do CJF-1P gwiazda docelowa była praktycznie niewidoczna, a dalsza trasa bardzo słabo.
Kiedyś obiecywali, że układ gwiazd na niebie będzie odpowiadał układowi gwiazd na mapie galaktyki, tylko to właściwie było nie do sprawdzenia. Teraz wygląda na to, że jednak komuś się chciało to zrobić.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #542 dnia: Styczeń 26, 2013, 12:04:18 »
http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=74215
Oficjalny dev blog na ten temat. No min na ten temat.

W skrócie dla mnie to wygląda tak że mają zamiar chyba nasrać gówna przez całą wysokość okna. Ich problem nie mój. Na tą chwilę i tak mam mało miejsca na ekranie i te nowinki raczej zostaną zakryte oknami czatów itp

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #543 dnia: Styczeń 26, 2013, 12:36:11 »
Właśnie nie, to tylko skróty do przydatnych funkcji, np funkcji autopilot shorter/safer/less secure nie ma już na mapie w którejś tam zakładce, tylko jest pod literką A. Nie trzeba już pewnych rzeczy szukać w stylu "ku.... no gdzie to było? przecież to tu widziałem"
Jedyne co na ekranie będzie widać to ten szary rząd symboli od słoneczka do kapelusza, te wszystkie bajery które widzisz na dev są rozwijane z tych symboli wtedy kiedy są potrzebne i mogą być równie szybko schowane.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #544 dnia: Styczeń 26, 2013, 12:43:19 »
Uczyłem się grać w "starym" interfejsie. Jak wprowadzili te pojebane skróty klawiatury na wszystki możliwe funkcje, durny klient nagminnie podczas pisania na chacie wydawał też rozkazy shipowi. Dziękuję postoję. Latam z dezaktywowanymi 90% klawiszy funkcyjnych i jakoś nie czuję się gorszy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Yavax Zavro

  • Gość
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #545 dnia: Styczeń 26, 2013, 15:42:31 »
Klawisze funkcyjne nie są takie złe :p. Raz mi statek się "zaciął" pod dziurą, jak czekaliśmy na fight, bo wiadomo jak to eva, w najmniej odpowiednim momencie zacznie się - za przeproszeniem - kurwa jedna panoszyć i strzelać fochami, i w tym momencie z pomocą przyszły mi skróty klawiszowe.
[To, że przez całą tą sytuację zawaliłem kolegom dziurę, zostawiając ich na pastwę wroga, przemilczę].

observer

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 115
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Kesmond
  • Korporacja: Shocky Industries
  • Sojusz: A4
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #546 dnia: Styczeń 26, 2013, 18:50:55 »
Chyba namieszałem z tą literką A, chodziło mi o A z górnego rzędu symboli, obok słoneczka, na sisi tam są teraz opcje autopilota + kilka innych, wszystkie jak najbardziej klikane, nie trzeba się przełanczać na mapę galaktyki żeby coś zmienić.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #547 dnia: Luty 18, 2013, 13:00:05 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #548 dnia: Luty 18, 2013, 13:13:51 »
Cytuj
Black ops:
Black Ops ships and Covert Jump Portals have been adjusted to make this gameplay area more effective and enjoyable.
The base jump range of all Black Ops ships increased to 3.5 light years (equal to that of Titans).
To jest bardzo fajne
Cytuj
The mass multipler used for Covert Jump Portal fuel costs reduced from 0.00000018 to 0.000000135 (Reduces the fuel cost of covert bridges by 25%).
The fuel bay on all Black Ops increased to 1250m3 (25% increase).
Tu może niech wypowie się ktoś z tych co robią dropy z brigy. Zwiększenie cargo i zmniejszenie zużycia daje dużo dodatkowych shipów do przerzucenia na raz?
Cytuj
Covert Cynosural Field Generators may now be fitted on any Strategic Cruiser that has the Covert Reconfiguration subsystem fitted, as well as on Blockade Runners.
A to jest naprawdę bardzo bardzo zabawna zmiana. Black Op cyno teraz robi się naprawdę ciężkie do zdjęcia :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #549 dnia: Luty 18, 2013, 13:24:25 »
Zwiększenie cargo i zmniejszenie zużycia daje dużo dodatkowych shipów do przerzucenia na raz?
Tak
No i wreszcie dali możliwość covertowym T3 noszenia covert cyno, zawsze uważałem że o tym chyba zapomnieli  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #550 dnia: Luty 18, 2013, 13:51:07 »
Cytuj
The Log no longer clears after session changes such as jumping/docking etc

Allah akbar!!!!! :)


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #551 dnia: Luty 18, 2013, 13:54:09 »
Allah akbar!!!!! :)
+1

Co do blekopów to mam obawy czy z pozoru fajna zmiana nie przerodzi się w coś co stało się po wprowadzeniu bustu na krążki t1..
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #552 dnia: Luty 18, 2013, 14:01:40 »
+1

Co do blekopów to mam obawy czy z pozoru fajna zmiana nie przerodzi się w coś co stało się po wprowadzeniu bustu na krążki t1..
Że nagle się zrobia się ich tłumy?
Na pewno będą częściej wykorzystywane... i bardzo dobrze, ktoś kto nie ma tytana też będzie sie mógł dobrze pobawić.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #553 dnia: Luty 18, 2013, 14:07:28 »
Dla mnie hotdropowanie 2, 3 statków to gejowizna (bo do tego są wykorzystywane), no ale jak kto tam się lubi bawić.

No chyba że w jakiś kerbiland na tyłach to ok ; )
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #554 dnia: Luty 18, 2013, 14:13:23 »
Dla mnie hotdropowanie 2, 3 statków to gejowizna (bo do tego są wykorzystywane), no ale jak kto tam się lubi bawić.

No chyba że w jakiś kerbiland na tyłach to ok ; )
Heh, jeden dwa statki bywają dropowane i z tytana a nawet przez kilka superów  :P Dokładnie pamietam jak Raiden w Provi potrafił na jednego BSa zrzucić naście superów  :D
Więc nie widzę powodów do paniki.
Moim zdaniem dobra zmiana, alians/corp który ma tytany nie będzie sie bawił w BO, alianse/korpy których nie stać na tytana będzie sie mógl takowym odgryzać pięknym za nadobne, oczywiście nie w tej skali, ale też boleśnie.

P.S: rekordowym dropem był drop na mego lokiego przez Nyxa  :P Loki przeżył, bait padł.
P.S.2: poza tym chyba więcej znajdziesz pilotów tytana niż BO na te chwilę.
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2013, 14:21:29 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

ManganMan

  • Embrace the Cheeki Breeki.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 911
  • I weź ty człowieku dziel czas między PC a komem...
    • Zobacz profil
    • ManganMan on DeviantArt
  • Imię postaci: Rei Mangan
  • Korporacja: Pator Tech School
Odp: Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #555 dnia: Luty 18, 2013, 14:19:39 »
Full patch notes z Retribution 1.1
http://community.eveonline.com/updates/patchnotes.asp

skill Armor Honeycombing.

W końcu coś zrobię z tymi 50mm reinforced steel plate'ami zalegającymi w hangarze :))

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2



Cytuj
Eve to jest "drugie życie" :) - SokoleOko
co to qrwa, latający fragment gejta? - Karas o Xian Yue

https://evewho.com/character/2116034681

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #556 dnia: Luty 18, 2013, 14:24:25 »
skill Armor Honeycombing.

W końcu coś zrobię z tymi 50mm reinforced steel plate'ami zalegającymi w hangarze :))

Wysyłane z mojego WT19i za pomocą Tapatalk 2
Zmiany i nowośći w armor tanku cieszą mnie najbardziej.
Normalnie jakby ktoś mi myślach czytał  :P
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #557 dnia: Luty 18, 2013, 14:27:00 »
Cytuj
P.S.2: poza tym chyba więcej znajdziesz pilotów tytana niż BO na te chwilę.
Czy ja wiem? Sporo pilotów flotowych którzy latają bs ma chociaż jeden na 5, skil bo chwile sie robi ale już od 4 jest niezły, a w przeciwieństwie do bs, BO każdej rasy coś sobą prezentują. No i sfitowany BO to raptem jedna duża bańka, sporo t3 fitów jest droższych :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #558 dnia: Luty 18, 2013, 14:41:13 »
The Tempest, Vargur, Stabber and Vagabond now use extra glow areas for engine effect.

Znaczy co, znowu inne wypierdy za statkiem im dali?
A kiedy wrócą zielone hugginy?
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Retribution - główny wątek
« Odpowiedź #559 dnia: Luty 18, 2013, 14:42:18 »
Czy ja wiem? Sporo pilotów flotowych którzy latają bs ma chociaż jeden na 5, skil bo chwile sie robi ale już od 4 jest niezły, a w przeciwieństwie do bs, BO każdej rasy coś sobą prezentują. No i sfitowany BO to raptem jedna duża bańka, sporo t3 fitów jest droższych :P
Ale ilu z nich ma skille do stawiania portalu ?  :)
Może ta zmiana zwiększy ilość BO w użyciu, ale mysle że to nie będzie nagły boom.
Jeszcze jedna sprawa, covert cyno... na 10 stawiaczy zwykłego znajduje sie jednego z covert  ;) Przynajmniej ja tak sie spotykałem.
The Tempest, Vargur, Stabber and Vagabond now use extra glow areas for engine effect.

Znaczy co, znowu inne wypierdy za statkiem im dali?
A kiedy wrócą zielone hugginy?

Po prostu będziesz widział wylatujące, źle związane drutem i taśmą części silników  8)
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.