Autor Wątek: Sentry guns pod lupą !  (Przeczytany 11222 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Sentry guns pod lupą !
« dnia: Sierpień 11, 2012, 14:01:19 »

Dla tych co nie znaja tematu,
Dzielna armia ^naprawiaczy^ universum wkracza do akcji...
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&t=139804&find=unread

✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #1 dnia: Sierpień 11, 2012, 14:12:32 »
NICE!
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #2 dnia: Sierpień 11, 2012, 14:13:30 »
Ok, wzrastający dmg jest ok, ale wzrastający do tylu aby ubić carriera z triagem? Chyba nieco przesadzili imo.
pewpew

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #3 dnia: Sierpień 11, 2012, 14:23:45 »
jesli to sie pojawi, to napewno da po plecach stacjonarnym kamperom...
szkoda, ze nie wezma sie do konca za te smieszne "taktyki"
...chociazby chowanie TechTrójek w cargo orek i jump do HSa kiedy pupcia sie pali :)
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #4 dnia: Sierpień 11, 2012, 14:26:50 »
Chowające sie t3 do orki też powinni ogarnąć. Tak czy siak dobrze, że w jakimś stopniu skończy się kampienie przez cipki bram. Z drugiej strony będzie więcej alfa-kamp i tyle :P

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #5 dnia: Sierpień 11, 2012, 15:10:18 »
Chowające sie t3 do orki też powinni ogarnąć. Tak czy siak dobrze, że w jakimś stopniu skończy się kampienie przez cipki bram. Z drugiej strony będzie więcej alfa-kamp i tyle

Pfff...alfa-kampy są dla lamusów  :P Nadchodzi era PL-kamp  >:D
https://forums.eveonline.com/default.aspx?g=posts&m=1736865#post1736865

Goomich

  • Gość
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #6 dnia: Sierpień 11, 2012, 15:12:19 »
Jeśli pierwsze parę strzałów ma nie zabić cepa, to nim to dojdzie do BSa, to cipki ubiją co mieli ubić i sobie polecą. :P

BTW jak wyskalują działka na tego carriera? Archon, czy Nidhoggut? T2 fit? Frakcyjny? Deadspejcowy z T2 siegem, z OC, dragami, full slejwami i Legionem w POSie obok?

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #7 dnia: Sierpień 11, 2012, 15:17:44 »
Jeśli pierwsze parę strzałów ma nie zabić cepa, to nim to dojdzie do BSa, to cipki ubiją co mieli ubić i sobie polecą. :P
Ale mimo wszystko nie będą mogli non-stop siedzieć na gate i łoić wszystko co leci. Jeśli to wprowadzą - koniec Rancor nadejdzie

Rash'kan

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 288
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Just one more bittervet.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #8 dnia: Sierpień 11, 2012, 15:28:28 »
Ja czekam na pierwszego lossa, smarbombującego tytana, który stacklowany przez hica nie wytrzyma dmgu z sentry.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #9 dnia: Sierpień 11, 2012, 15:47:23 »
Jeśli pierwsze parę strzałów ma nie zabić cepa, to nim to dojdzie do BSa, to cipki ubiją co mieli ubić i sobie polecą. :P

BTW jak wyskalują działka na tego carriera? Archon, czy Nidhoggut? T2 fit? Frakcyjny? Deadspejcowy z T2 siegem, z OC, dragami, full slejwami i Legionem w POSie obok?
Pewnie jakiś typowy t2 ficior
pewpew

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #10 dnia: Sierpień 11, 2012, 15:58:22 »
Fajny pomysł, ciekawe tylko co będzie resetować wzrost damage na sentry. Nowy cel? Koleś odwarpowuje? Cały gang odwarpowuje? Od odpowiedzi na to pytanie, zależy czy kampy jako takie utracą rację bytu, czy kamperzy zmienią taktykę, na na przykład przysiad na ss mniej niż 1 au od bramy (co i tak jest powszechną praktyką).

EDIT: Ciekawe też, co dla CCP oznacza 'suspect'. Bo jeśli ktoś po prostu z -10 będzie sobie podróżował po low, na każdej bramie biorąc aggro i na przykład dostanie dc, a jakiś kolunio go sobie wyprobuje i zabije, to może być dość śmiesznie.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #11 dnia: Sierpień 11, 2012, 16:06:24 »
wszystko i tak zalezy od mechanizmu przyrostu dmg-u
moze sie okazac, ze pierwotnie pomysl mial zwiekszyc bezpieczenstwo na bramach
a znacznie je pogorszy,
bo jesli do tej pory outlaw fregata wlaczala sie do akcji kiedy wieksi koledzy juz zlapali agro
to teraz bedzie mogla akcje inicjowac taklujac bez wiekszej spinki  ;)



EDIT: Ciekawe też, co dla CCP oznacza 'suspect'. Bo jeśli ktoś po prostu z -10 będzie sobie podróżował po low, na każdej bramie biorąc aggro i na przykład dostanie dc, a jakiś kolunio go sobie wyprobuje i zabije, to może być dość śmiesznie.

jesli zbierze agro od sentry to nie bedzie po wylogowaniu 15 minut w przestrzeni tylko minute, pod warunkiem ze to agro bylo poza czasem "global criminal flaging"
a to sie zdarza, jesli wracasz po tych 15 minutach na teren frakcji u ktorej ostatnio narozrabiales i nie odczekales GCF...
Ten typ "zapamietywania" agresji, byl przemodelowany w Inferno i moze wlasnie o to chodzi z tym "suspectem"
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2012, 16:15:06 wysłana przez Colonel »
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #12 dnia: Sierpień 11, 2012, 16:23:08 »
Nie nadejdzie koniec camp, wrecz przeciwnie. Tylko, ze jesli to przejdzie to nie bedzie trzeba kombinowac z fastlock T3 czy czyms podobnym, bo frytkami czy cepem bedziesz lapal prawie wszystko. Wrecz przeciwny do zamierzen deva skutek, bo bedzie mozna lapac nawet frytki czy t2 haulery cloakujace. Liczba walk w lowsecu za to zdecydowanie spadnie, poniewaz odpadnie miejsce, w ktorym dochodzilo bardzo czesto do walk - nie mowie o kampach zabijajacyh indyka, bo to nie walka. Ludzie, ktorzy od dawna mieszkaja w lowsecu wiedza to i  w tym watku jest mnostwo rzeczowych argumentow dlaczego ta zmiana jest bez sensu i przyniesie odwrotny skutek.

Wyobrazcie sobie sytuacje, ze spotykaja sie 2 gangi. Gdzie te gangi najczesciej sie spotkaja? Na pasku? Malo prawdopodobne, teraz baicenia na paskach juz nie spotyka sie zbyt czesto. Najczesciej scout zauwazy wrogi gang na bramie i bedzie sledzil ich lub jesli nie ma scouta to gangi sie po prostu spotkaja na bramie. I czesto zaczyna sie gra - jedni chca wykorzystac sentry po swojej stronie aby zniwelowac mniejsza liczbe szipow lub sa mniej doswiadczeni i chca miec jakakolwiek dodtakowa pomoc a drugi z gangow czuje sie wystarczajaco mocny, aby zaryzykowac sentry agro. I zaczyna sie zabawa. Takie bitki trwaja po kilka, kilkanascie minut. Jesli powyzsza zmiana pojawi sie w grze mozemy zapomniec o takim pojedynku. Zaraz pewnie pojawia sie glosy,ze w takim razie nooby powinny nauczyc sie latac po SSach, uzywac proberow, itp. Swietnie ale jak to ma sie do zwiekszenia ilosci pvp i przystepnosci pvp dla bardziej casualowych pvperow? Takich co to lataja malym gangiem szipow t1 z slabym FC a w sumie bez i szukaja po prostu okazji aby sobie postrzelac?

Sytuacja 2, ktora odpowiada bardziej temu jak ja czesto walcze. Na bramie mam maly gang ludkow szukajacych wrazen. W zadnym innym miejscu nie beda walczyc, bo siedzenie na bramie daje im zludzenie bezpieczenstwa i w razie zlego obrotu sprawy przynajmniej czesci uda sie przeskoczyc na 2 strone jesli zdeagruja. Maja jakas forme zabezpieczenia. Nie ma szansy, aby walczyli z moim szipem na pasku a SS odpada, bo takie gangi prawie nigdy nie maja probera. Jedynym wyjsciem aby obie strony postrzelaly jest podjecie z nimi walki na bramie. Oni moga strxelac do mnie, bo jestem outlawem, ja moge strzelac do nich poniewaz oni juz mnie zaatakowali. Jest walka. Ktory pirat poleci solo lub z kolega na brame, aby walczyc z takim gangiem jesli sentry i tak zabija mu drony i w sumie jego tez na pewno zabija po dosc krotkim czasie. Z powodu zmiany w dzialaniu sentry ow gang nie zaatakuje tez innych graczy, bo beda sie obawiac sentry agro.

Trzeba troche pozyc i polatac w lowsecu, aby zrozumiec jaki wplyw na rzeczywistosc bedzie miala ta zmiana. Nie naprawi niczego a popsuje sporo. Ale wazniejsze jest to,ze najpierw CCP i zespol devow powinien sprawdzic co jest problemem wyludnienia lowseca. A nie sa to kampy, ktore byly tam od dawna (kamp bylo wiecej kiedys, kiedy bylo znacznie wiecej ludzi w lowsecu) i nie jest to walka na bramie, ktora stanowi znaczaca czesc lowsecowego pvp. Glowna przyczyna jest nieoplacalnosc zycia w lowsecu.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 11, 2012, 16:50:02 wysłana przez Jan Morgenstern »

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #13 dnia: Sierpień 11, 2012, 16:53:32 »
Eszur, Hier i Rancer. W zasadzie to jedyne prawie stałe kampy w LSie. Zresztą w przypadku Eszur to nawet pewien nie jestem czy to aktualne, bo ostatnio nie zaglądałem tam. Wszędzie indziej wpadka na kampie to po prostu spory pech pilota.
I CCP widzi problem w kampach?  :o
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #14 dnia: Sierpień 11, 2012, 17:21:17 »
Moze poprostu chca wymusic wiecej ruchu,
dotychczasowa taktyka wielu kamperow pozwalala wiac za gejt w razie klopotow,
teraz moze sie okazac ze dlugo nie ustoja...
beda musieli sie ruszac, trzeba bedzie ich probowac...
proby widac i kolko sie zamyka...

mysle tez ze za wiele sie nie ugdyba bo wszystko zalezy od przyrostu dmg w cyklach...
bo o ile uda sie raz zaatakowac Interceptorem, to potem moze sie okazac ze nawet z systemu sie nie wyleci...

szersze horyzonty i wiecej strachu przed sentry, jak Janek pisze, część klientow na jego dzielnicy nie podniesie rękawicy  :P
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #15 dnia: Sierpień 11, 2012, 17:28:22 »
Eszur, Hier i Rancer. W zasadzie to jedyne prawie stałe kampy w LSie. Zresztą w przypadku Eszur to nawet pewien nie jestem czy to aktualne, bo ostatnio nie zaglądałem tam. Wszędzie indziej wpadka na kampie to po prostu spory pech pilota.
I CCP widzi problem w kampach?  :o
Dorzuć do tego Amamake, Tama, Taisy, Sujarento, Kedama, Mamet, Onatoh, Frulegur, Hagilur i jeszcze kilka takich systemów.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #16 dnia: Sierpień 11, 2012, 17:33:18 »
Dorzuć do tego Amamake, Tama, Taisy, Sujarento, Kedama, Mamet, Onatoh, Frulegur, Hagilur i jeszcze kilka takich systemów.

nomm... w sumie jest wiecej niz Bu napisal...ale czy az tyle i dokladnie te...niewazne
sa miejsca gorące przez jakis czas i zupelnie gasna jak lokalny tranzyt zmienia kierunek bo jest ciezko przeleciec...

chociazby Antem / Aring i Gonditsa / Bherdasopt
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #17 dnia: Sierpień 11, 2012, 17:33:56 »
Dorzuć do tego Amamake, Tama, Taisy, Sujarento, Kedama, Mamet, Onatoh, Frulegur, Hagilur i jeszcze kilka takich systemów.

Tam kampy są raz na ruski rok (no moze bez przesady, w Amamake do Osoggur jest całkiem często, ale znów bez przesady). To sa ruchliwe systemy, ale nie zakampione.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #18 dnia: Sierpień 11, 2012, 17:40:36 »
Ostatnio jak leciałem przez Hier, też było czysto. Natomiast za każdym razem, gdy jestem w okolicach Nourvukaiken, to albo w Tamie siedzą Trifectas, w Sujarento Snuffbox, albo Darkside./SoTF w Kedamie. Tak jak powiedział Col, wszystko zależy od ruchu w danym dniu.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #19 dnia: Sierpień 11, 2012, 17:49:55 »
Tak czy siak, walki między piratami będą dalej możliwe bo jeśli wszyscy uczestnicy mają po -10 to mają sentry w d...

Generalnie kampy to jedna strona medalu, ale po zmianach nieostrożność z aggro spowoduje ze logistyki naprawiające kolegę z -10 puffną jak szmaty.

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #20 dnia: Sierpień 11, 2012, 17:51:20 »
Jesli beda wymuszac ruch to nic im z tego nie wyjdzie :D Tu trzeba wiecej marchewki niz bata.

Predzej zadzialaloby, gdyby bylo wiecej sentry, ktore w zaleznosci od liczby ludzi z GCC na bramie/stacji zwiekszalyby DPS na agresorze. Z tym,ze nie tak jak proponuja narastajacy do osiagniecia poziomu DDka lecz po prostu mocniejszy lub razacy wiecej celow na raz. Bo szczerze to 2 sentry sa upierdliwe dla solo szipa ale jak masz 20-30 statkow z GCC to juz sie to po kosciach rozchodzi. Nawet 4-5 Drakow bez pasywnego tanka da sobie z tym rade.

Poprawa systemu bounty tez moglaby troche pomoc. Byloby pole do popisu dla bounty hunterow i antypirackich korpow.

Na 100% trzeba rozwiazac problem z wrzucaniem t3 do Orki. Bo to lamerstwo i smierdzi exploitem az niemilo.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #21 dnia: Sierpień 11, 2012, 17:57:37 »
Ostatnio jak leciałem przez Hier, też było czysto. Natomiast za każdym razem, gdy jestem w okolicach Nourvukaiken, to albo w Tamie siedzą Trifectas, w Sujarento Snuffbox, albo Darkside./SoTF w Kedamie. Tak jak powiedział Col, wszystko zależy od ruchu w danym dniu.

No 24 godz. na dobe nikt nie waruje przy bramie. To się zgadza ;) Ale takie Hier, czy Rancer mają to do siebie, ze tam sie nic nie dzieje w całym systemie. Nic prócz jednego czy dówch gejtów. Jest po prostu ekipa ze swoim jakimś tam prime time i w tym prime time nie robia nic innego, jak siedzą na tym gejcie i łapią wszystko co wleci. SnuffBox, Darkside. nie sa ekipami, które nie robia nic innego jak kampy (przynajmniej tak do tej pory było). Owszem, zdarza im się, czasem nawet częsciej, ale oni jakis czas postoja i leca dalej. W Tama stanie kampa na gejcie do Nourvu, postoi 10 - 15 min i poleci. Za chwilę (albo w tym samym czasie) ktoś inny będzie się lał pod stację, ktoś inny na pasku itd. Tan system "żyje" całym swoim rozmiarem, a nie jedna bramą. Tak samo Amamake i jeszcze wiele innych.
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #22 dnia: Sierpień 11, 2012, 17:58:41 »
Na 100% trzeba rozwiazac problem z wrzucaniem t3 do Orki. Bo to lamerstwo i smierdzi exploitem az niemilo.

Gdyby to było takie proste, to pewnie już by dawno to zrobiono. Tymczasem obstawiam, że jest to powiązane - od strony kodu, rzecz jasna - z "combat refittingiem", czego ubić się raczej nie powinno.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #23 dnia: Sierpień 11, 2012, 18:11:49 »
Cytuj
Gdyby to było takie proste, to pewnie już by dawno to zrobiono. Tymczasem obstawiam, że jest to powiązane - od strony kodu, rzecz jasna - z "combat refittingiem", czego ubić się raczej nie powinno.
W którymś devblogu juz o tym pisali, jesli dobrze pamiętam miało byc tak że nie można wrzucić shipa do maintenesa jeśli ten ship ma na sobie agro

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

MrMaaX

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 57
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MrMaaX
  • Korporacja: Mind Games.
  • Sojusz: Suddenly Spaceships.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #24 dnia: Sierpień 11, 2012, 19:31:03 »
W którymś devblogu juz o tym pisali, jesli dobrze pamiętam miało byc tak że nie można wrzucić shipa do maintenesa jeśli ten ship ma na sobie agro
Też to widziałem, ale to miało być tylko w high secu o ile dobrze pamiętam.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #25 dnia: Sierpień 11, 2012, 19:39:40 »
A nie chodziło o to, że aggro się przeniesie na Orkę?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #26 dnia: Sierpień 11, 2012, 19:43:01 »
Nie. Miala być blokada na schowanie shipa i raczej blokada ogólna a nie tylko na high sec

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #27 dnia: Sierpień 12, 2012, 06:08:58 »
Trudne do wykonania w sytuacjach wielkich flot bo ten timer jest wtedy za dlugi. Sytuacja: odlatujesz z pola walki cepem pod MS po potrzebnego dcitora i....czekasz 15 minut zeby go zabrac?:)

W ogole duzo w nim grzebali ostatnio - antywylogowywanie itp...

Ale przydaloby sie z tymi orcami ;]

Co do sentry to lepiej szczegolow wiecej bo takie przyrastanie magiczne to faktycznie moze komiczne sytuacje sprowokowac.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #28 dnia: Sierpień 12, 2012, 12:10:56 »
Trudne do wykonania w sytuacjach wielkich flot bo ten timer jest wtedy za dlugi. Sytuacja: odlatujesz z pola walki cepem pod MS po potrzebnego dcitora i....czekasz 15 minut zeby go zabrac?:)

MS stojacy w low pod HS to mozna jeszcze zrozumiec, MS nie ucieknie do HSa :p
co najwyzej sciagnie sobie na łeb jakas flote...

✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

Kira Korpii

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 196
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Julia D'maro
  • Korporacja: Pink Bunnies
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #29 dnia: Sierpień 12, 2012, 13:38:25 »
Ale chyba nie zrozumiales o co mi chodzilo - nie jakies lowsec MS tylko normalnie kazda walka z udzialem supportu capitali, nawet jesli sa na posach. Agro uniemozliwiajace zabranie shipa jesli by bylo tym samym agro co uniemozliwiajace wylogowanie to trwaloby 15 minut. Mam nadzieje ze jasniej.

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #30 dnia: Sierpień 12, 2012, 14:02:49 »
alez... zrozumialem, zrozumialem  ;)
✜ Red Cross Friendly
https://www.youtube.com/watch?v=9IS8nwmT9F0
Even though I fly through the valley of the shadow of death or any other space
I will fear no evil, because I know that I'm the biggest bastard in this space


http://eve-centrala.com.pl/index.php?topic=10356.

BAMBO

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: bambollo
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #31 dnia: Sierpień 13, 2012, 14:08:31 »
a ja tu widzę lekki wzrost cen materiałów z PI,  nareszcie cepy będą mogły złapać to i owo na gejcie i przeżyć ;] (wzrosnie liczba tandemow cep+snajper na gejtach ?)

co do bitek to i owszem bedzie ich mniej przynajmniej na poczatku,  pozniej będzie się  czatowac na paskach itp-

 i fakt faktem odpadną sytuacje pvp jak ta poniżej

Sytuacja 2, ktora odpowiada bardziej temu jak ja czesto walcze. Na bramie mam maly gang ludkow szukajacych wrazen. W zadnym innym miejscu nie beda walczyc, bo siedzenie na bramie daje im zludzenie bezpieczenstwa i w razie zlego obrotu sprawy przynajmniej czesci uda sie przeskoczyc na 2 strone jesli zdeagruja. Maja jakas forme zabezpieczenia. Nie ma szansy, aby walczyli z moim szipem na pasku a SS odpada, bo takie gangi prawie nigdy nie maja probera. Jedynym wyjsciem aby obie strony postrzelaly jest podjecie z nimi walki na bramie. Oni moga strxelac do mnie, bo jestem outlawem, ja moge strzelac do nich poniewaz oni juz mnie zaatakowali. Jest walka. .....
....Glowna przyczyna jest nieoplacalnosc zycia w lowsecu.


jak dla mnie w low nie chodzi o miejsce do bitki tylko o chęć, sporo graczy robi misje itp a formują się w gangi i lecą do low by postrzelać,  ci się dostosują do zmiany.

Co do walk na gejtach to będą nadal tylko w mniejszym stopniu- niezapominajmy ze CCP ostatnimi latami ma silne parcie na wzrost aktywnych kont- tworzenie sytuacji w których trzeba użyć wiecej statków by rozłożyć jakoś ten wzmożony ogień sentry jest im na plus.

A ze eve uzależnia to coraz częściej gracze latają na pvp dualboxując a ze praktyka czyni mistrza to i bedziemy sie lać na 3 konta :)

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #32 dnia: Sierpień 13, 2012, 18:45:47 »
Nie bedziemy. Ja latam na kilka kont juz od dawna. Nie zgodze sie,ze ludzie beda mieli zakladali kolejne konta z tego powodu. Po pierwsze wyskilowanie odpowiedniego chara troche trwa.
Po drugie dualboxowanie z cepem pod sentry nie jest wcale takie proste. Latanie cepem to wiecej niz klikniecie orbit, odpalenie punkta i juz. Jesli musisz kogos decloakowac to nie bedziesz w stanie przez dobrych kilka-kilkanascie sekund uzyc 2go konta. Samo orbitowanie celu tez nie jest najmadrzejszym pomyslem. Dobry pilot lata cepem manualnie. Szczegolnie pod brama, gdzie latwo o zaczepienie o brame i jestes trupem. Z wlasnego doswiadczenia wiem,ze od potrzeba conajmniej 20-30 sekund aby opanowac sytuacje i uzyc pozostale chary. Z odrobina wprawy w ciagu tych 20-30 sekund dasz rade na chwile przejsc na druga postac i kliknac warp ale to max tego, co mozna zrobic. Przynajmniej grajac na kilka kont na jednym komputerze.
Po trzecie liczba kont zmniejszylaby sie, poniewaz znam sporo osob, ktore przestalyby grac jesli CCP wprowadziloby to rozwiazanie. Sam tez powaznie zastanawialbym sie poniewaz:
a) lubie grac solo lub ewentualnie latac w malym gangu i nie mam zamiaru latac w cholernych blobach kampiacych bramy

b) lubie zycie pirata i nie mam zamiaru poprawiac security statusu aby moc cokolwiek robic na bramie lub pod stacja. Wybierajac zywot pirata skazalem sie na lowsec i dobrze mi tu. Z checia powitam sensowne zmiany, ale nie cos w stylu 'z powodu zlego stanu drog w Warszawie dochodzi do zbyt duzej liczby wypadkow wiec naprawimy Zakopianke' :D

c) nie bede spinowal szipa w jeszcze bardziej opustoszalym lowsecu (a bedzie opustoszaly, bo na bramach w moim regionie bedza siedziec pseudopvperzy kampiacy bramy i lapiacy wszystko co wleci, a z kolei ich nie bede mogl zaatakjowac na bramie, gdyz nawet jesli beda mieli GCC to ja tez bede obrywal od sentry a walka z kampa nie bedzie trwala 30 sekund czy nawet nie minute lub 2).

d) w rezultacie lapania wszystkiego bez wzgledu na rozmiar i cloak, czesc kerbirow prawdopodobnie tez przestanie grac po tym jak wtapia 5 czy 6 szipa robiac misje transportowe albo wychuchana t3 do niedawna nietykalna a pozwalajaca na exploracje w lowsecu.

e) PI czy POSy w lowsecu bylyby niedostepne dla ludzi, ktorzy obecnie maja tu instalacje. To sa czesto alty kogos, kto uzywa ich zarobkowo + lataja t2 cloaky haulerem a po wspomnianych zmianach zabieranie urobku lub dowozenie paliwa byloby duzo bardziej ryzykowne. W niektorych regionach prawdopodobnie niemozliwe. Wiec jaki bylby sens utrzymywania tych altow?


Lowsec jest miejscem do bitki. Jest to najlatwiej dostepne miejsce, czesto o skok od highseca. Jesli ktos wskakuje gangiem to ma chec. Nie musi za to miec skila do szukania celu proberem/scouem. Bardzo duzo ludzi, nawet dobrych pvperow, nie potrafi poslugiwac sie pokladowym skannerem a nawet jesli to potrafia to nie sa odpowiednio szybcy aby za jego pomoca namierzyc wrogi gang. W dodatku brama jest BEZPIECZNIEJSZYM miejscem do pvp niz np pasek/planeta, poniewaz obecnie nie mozna na branmie uzywac cepow i frytek (pomijajac FW czy WT ale to inna dzialka). Brak cepow na bramie oznacza prawie pewnosc, ze uratujemy PODa. Znaczna czesc tych dorywczych gangow nie wskakuje w nowego klona lub nie lata w klonie bojowym ale lata ze swoimi drogimi implantami. Dla takich ludzi utrata PODa to czesto wieksza strata niz utrata szipa.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #33 dnia: Sierpień 13, 2012, 19:03:36 »
(...) liczba kont zmniejszylaby sie, poniewaz znam sporo osob, ktore przestalyby grac jesli CCP wprowadziloby to rozwiazanie. Sam tez powaznie zastanawialbym sie
EVE przeżyło większe zmiany w mechanice niż ta o której toczy się dyskusja (zakładając, że wejdzie w takiej formie) i jakoś ludzie graja dalej.
Jesteś niewątpliwie ciekawą i barwną postacią polskiego community tym bardziej smutnie brzmi grożenie, że taka zmiana zamknie Ci możliwość zabawy w EVE to smutne :(

Lowsec jest miejscem do bitki. Jest to najlatwiej dostepne miejsce, czesto o skok od highseca. Jesli ktos wskakuje gangiem to ma chec. Nie musi za to miec skila do szukania celu proberem/scouem.
Jeśli wskakuje gang to nei będzie się martwił o jakieś 2 sentry pod gatem, no chyba, że to gang noob-shipów

Brak cepow na bramie oznacza prawie pewnosc, ze uratujemy PODa. Znaczna czesc tych dorywczych gangow nie wskakuje w nowego klona lub nie lata w klonie bojowym ale lata ze swoimi drogimi implantami. Dla takich ludzi utrata PODa to czesto wieksza strata niz utrata szipa.
Czy to znaczy, że frajdę daje Ci (i Tobie podobnym) tylko odstrzelenie PODa a jeśli POD zwieje to już kich a nie fajna bitka ?

Jan Morgenstern

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 142
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jan Morgenstern
  • Korporacja: Beyond Divinity Inc
  • Sojusz: Shadow Cartel
Odp: Sentry guns pod lupą !
« Odpowiedź #34 dnia: Sierpień 13, 2012, 19:29:02 »
Pol problem w tym,ze po proponowanych zmianach te 2 sentry dzialka UNIEMOZLIWIALYBY walke gangow na bramie o ile oba gangi nie sa dla siebie WT albo sa milicjantami z przeciwnej strony. To juz nie bylaby drobna niedogodnosc jak obecne sentry ale gwarancja zniszczena gangu.
Piszac o PODach mialem na mysli to,ze to bedzie niedogodnosc dla niedzielnych/okazjonalnych pvperow. Obecnie na bramie sa prawie w 100% bezpieczni o ile nie beda stali jajkiem pod brama i przygladali sie jak rozwija sie walka. Cep nie zlapie im PODa, maja czas aby odwarpic. To poeta mial na mysli.
Glowny problem w tej zmianie jest taki, ze o ile uniemozliwa ona normalne pvp na bramach to jak najbardziej umozliwia kampienie bram i jeszcze dokladniejsza eliminacje wszelkiego rodzaju indykow, raciarzy, proberow itp. I to jest problem.
I na razie trudno mowic o grozeniu, ze przestane grac. To jest dopiero luzna propozycja ze strony deva, ktory nie bardzo wie o co kaman. Gdyby to weszlo w zycie w takiej formie to pogralbym, aby zobaczyc jak sie to bedzie rozwijac, poniewaz moge sie mylic i okaze sie, ze lowsec bedzie kwitl jak Jita w godzinach szczytu. Z mojego doswiadczenia wynika,ze tak nie byloby i nie po raz pierwszy CCP spieprzyloby jeszcze gorzej cos, co probowali naprawic. Jesli lowsec opustoszalby jeszcze bardziej to dalbym sobie spokoj. Przeciez nie placilbym subskrypcji za siedzenie w stacji.