Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
C0VEN - dyskusja
Jakub Trokowski:
--- Cytat: Rash'kan w Maja 23, 2013, 16:20:52 ---Takie wnioski na pewno może wyciągać gość, który nie gra od paru ładnych lat, ale w każdym temacie na eve-centrali musi dorzucić swoje trzy grosze prawdy.
--- Koniec cytatu ---
A jeśli gram od paru lat, na centrali mało trolluję, ale do wniosku doszedłem takiego samego, to co?
littleozzik:
--- Cytat: Jakub Trokowski w Maja 23, 2013, 18:32:43 ---A jeśli gram od paru lat, na centrali mało trolluję, ale do wniosku doszedłem takiego samego, to co?
--- Koniec cytatu ---
Hehe, zaraz się dowiesz że (wybieraj):
a) masz za słaby KB żeby się wypowiadać,
b) nie prowadziłeś nigdy pro floty T3, zaraz, zaraz, pewnie żadnej pro floty nie prowadziłeś,
c) mimo że długo grasz dalej jesteś nubem (jakbyś nie był to byś miał takie zdanie jak chłopaki z PBN),
d) co ty wiesz o zabijaniu... przecież w WH się tylko farmi...
;)
WhiteCat:
--- Cytat: Centurion w Maja 23, 2013, 14:11:32 ---To samo można powiedzieć o ROPLACH.
@all:
Filmik może sobie każdy obejrzeć i wyciągnąć wnioski, teoretycznie każdy swój mózg ma.
--- Koniec cytatu ---
LoL?
Wskaż gdzie powiedzieliśmy, że Pomidor nie popełnił błędu, albo że mamy żal do Sokoła :P
Rash'kan:
--- Cytat: WhiteCat w Maja 23, 2013, 19:32:23 ---LoL?
Wskaż gdzie powiedzieliśmy, że Pomidor nie popełnił błędu, albo że mamy żal do Sokoła :P
--- Koniec cytatu ---
No wlaśnie ROPLe zachowały się zupełnie spokojnie i na tym killu by się skończyło, gdyby nie butthurt forum warriorów i leśnych dziadków, którzy zabicie wolfa uważają za ogromną skazę na rozsądku, natomiast wylewanie żalów w wall of textach i zabawy w psychologów uważają za absolutnie ok :D
Centurion:
WhiteCat ale to było do porównań do PISu i macierewicza ;)
Sobie zobacz wcześniejsze posty, wy bronicie pomidora, pbn broni decyzji swoich.
Normalna sprawa, dlatego mnie rozbawiło tamto porównanie Soulscrem'a bodajże.