Eve Online > Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
C0VEN - dyskusja
[FNA] Alicja Delicja:
https://youtu.be/uMV7MNtmPRo?t=160
[SAK] Ramzes XII:
--- Cytat: CATfrcomCheshire w Lutego 16, 2017, 23:58:02 ---Myla mi sie wasze alty, Alicja Hujston vel. Kyle Kyatarn vel. Chujktos tam, poznawalem was po bledach ortograficznych i tych samych godzinach logowania/logoffowania w kilku tych samych naszych hubach w Eso/Stain na raz, nie kaz mi teraz przypominac sobie wszystkich swoich gownonickow ;) Bo nie gram juz od paru lat.
Napewno sie znajdzie ktos, kto przegrzebie jakis stary temat w offtopie forum c0venu, bo czesto robilismy sobie jaja z waszego debilizmu wrzucajac co smieszniejsze walloftexty monologi z locala dla beki :) Byl nawet jakis specjalny temat, jakos smiesznie sie nazywal, podobnie jak drugi ktory sie nazywal Logi z Polisha czy jakos tak. Zabawne, ze wasze nicki przewijaly sie w obu tematach ;D
--- Koniec cytatu ---
Dude - ja ameryki nie odkryłem tylko przypominam nowym pilotom ze na pierwszym miejscu są oni sami a nie skompromitowany aferami rmt alians który pod przykrywką"we the people" na pierwszym miejscu miał wyciąganie rl kasy w zapomnianym kurwidolku zwanym esoteria.Dostałeś cichaczem fajne moony za "zasługi" więc nie mam do ciebie absolutnie pretensji że bronisz swoich chlebodawców.Pewne mechanizmy funkcjonujące w C0ven może by się sprawdziły w rl ale to jest gra tłumoki. Z biegiem czasu xeo i jego klita wierzyli w swoja nieomylność i wasze tendencje do podejmowania nie związanych mentalnością gracza decyzji zaczęły negatywnie wpływać na micro klajmat. Xeo nigdy nie zrobil ani nie zrobi potęgi z tego Ali bo zawsze widział go z pozycj "prezesa białego kołnierzyka" a nie - gracza. A to zupełnie inna perspektywa dlatego coven wygląda jak kolejne upadające przedsiębiorstwo.Ale widać ktoś tu leczy kompleksy z rl komuś tu mało.
[BU FU] Karas: