Autor Wątek: 2 pytanka  (Przeczytany 3019 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

AB1

  • Gość
2 pytanka
« dnia: Maj 12, 2012, 16:27:32 »
Nie moge się doszukać na forum żadnych konkretów na temat  -
na czym polegają misje R&D ? Co w nich robie i co z nich mam - nie moge też sprawdzić na własnej skórze bo wymagają nauki pewnych skilli.

2 pytanko o Thukker nacion, jaka jest różnica pomiędzy thukker mix a trust partner ?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 2 pytanka
« Odpowiedź #1 dnia: Maj 12, 2012, 17:42:04 »
Misje R&D są - oczywiście po nabiciu standa - pasywnym źródłem przychodu. Ale uwaga: 22 maja to się zmieni. Więcej o tym tutaj -> http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=28659 (szukaj "datacore").

Tu masz listę agentów obu korporacji, porównaj sobie.
http://evemaps.dotlan.net/npc/Thukker_Mix/agents
http://evemaps.dotlan.net/npc/Trust_Partners/agents


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

AB1

  • Gość
Odp: 2 pytanka
« Odpowiedź #2 dnia: Maj 12, 2012, 19:25:47 »
Mam jeszcze jedno pytanko a nie chce otwierać osobnego działu.
Rozumiem że tracking speed będzie 2x większy jeśli jesteśmy w optymalnym zasięgu 2x większym od podanego w falloff i odwrotnie.
Czyli rad/s to inaczej prędkość przesuwania naszego działka na trajektorie orbitowania wrogiego statku podanego w m/s.

Pytanie.
W takim razie, jeśli szybszy wrogi statek chce mnie dogonić zarazem orbitując, najwolniej będzie mnie doganiać kiedy ja -będe orbitował w przeciwną strone do jego trajektori, -starał sie utrzymywać dystans czy -lecąc po lini prostej ?
Jak do tego obliczyć jak przy każdej z tych opcji, dodatkowo będzie zmniejszała się moja celność ?


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 2 pytanka
« Odpowiedź #3 dnia: Maj 12, 2012, 20:18:00 »
Strasznie zamotałeś, ale

1) Nie ma znaczenia w którą stronę orbitujesz (a i wpływ na to masz mały)

2) Tracking jest zawsze taki sam - po prostu łatwiej trafić w coś co jest dalej. Przykładowo, tracking 0,15 odpowiada 150 m/s na orbicie 1000m i 1500 m/s na 10.000m .


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

AB1

  • Gość
Odp: 2 pytanka
« Odpowiedź #4 dnia: Maj 12, 2012, 21:28:55 »
2) Zgadzam się, jeśli statek porusza się z taką samą prędkością to im dalej odemnie orbituje tym zatacza większy krąg, a więc promień jaki muszą moje działka za nim się obracać jest mniejszy.

1) Załóżmy że mój optimal range jest większy od jego więc musze sie oddalać kiedy on będzie chciał mnie dogonić.

Jeśli będe stał w miejscu a on będzie wokół mnie orbitować to moje działka będą musiały zanim nadążać się obracać, kiedy jego stojąc niemal w miejscu będą mieć 100% celność falloff.
[Orbitować można w jedną strone].
Tak więc jeśli obydwoje będziemy wokół siebie orbitować (powiedzmy z tą samą prędkoscią), to efekt będzie taki sam jakbyśmy stali w miejscu.

Ale to nie są wszystkie moje opcje, moge dać "keep range", a wtegy chcąc się oddalać od niego na większy dystans, będe zakręcał asymetrycznie do jego trajektori. (on będzie chciał mnie okrążyć kiedy ja będe uciekać cały czas "dupą" statku w jego strone.

Moge też kliknąć 2x w pustą przestrzeń i lecieć po prostu po lini prostej, wtedy on chcąc dogonić mnie orbitując, będzie to robić zataczając łuk.

Każda z tych opcji jak sądze mam pewne (+) i (-) co do uzyskania na celności falloff i utrzymaniu optimal range.


GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: 2 pytanka
« Odpowiedź #5 dnia: Maj 12, 2012, 21:44:31 »
Jeśli będe stał w miejscu a on będzie wokół mnie orbitować to moje działka będą musiały zanim nadążać się obracać, kiedy jego stojąc niemal w miejscu będą mieć 100% celność falloff.

Tu niestety mechanika gry odbiega od realiów. Ze względu na i tak już gigantyczne obciążenia serwerów podczas dużych bitew, twórcy postanowili potraktować statki jako punkty i nie rozpatrywać pod jakim kontem są do siebie zwrócone. Efekt jest taki że jeśli orbitujesz coś to twoje działka muszą sobie poradzić z trackingiem by trafić cel. W szczególności jeśli trafiasz coś powiedzmy z 30km, to możesz klikając manualnie obracać statek dookoła i również będziesz to trafiał.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

AB1

  • Gość
Odp: 2 pytanka
« Odpowiedź #6 dnia: Maj 12, 2012, 22:33:55 »
What a shame


GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: 2 pytanka
« Odpowiedź #7 dnia: Maj 12, 2012, 23:33:36 »
What a shame
Coś za coś. Obliczanie dodatkowych traiektorii całkowicie zabiłoby wielki bitwy. Zwróć uwagę że w tej grze w jednym miejscu potrafi walczyć ponad 2000 osób.
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: 2 pytanka
« Odpowiedź #8 dnia: Maj 13, 2012, 00:31:08 »
potraktować statki jako punkty

Jako kule (o średnicy = sig radius shipa) - ściśle mówiąc.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...