Autor Wątek: Nowy Devblog - Carebearing 2.0  (Przeczytany 8804 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #1 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:11:33 »
W skrócie:
- zwiekszenie randomowości incursji - dobrze
- rebalans zarobków z vanguardów - niby dobrze ale te 10% to jednak może być troche za mało, duzo zalezy od tego jaki sajgon bedzie na saitach przez punkt pierwszy
- dronkom zabierają alojki (WRESZCIE \o/ ) i w zamian daja bounty - zmiana bardzo potrzebna ale nie wiem czy nie wprowadzona za późno
- przerabiają ss systemów w dronkowie - regionów tych nie znam nie mam pojęcia czy to dobrze czy źle

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #2 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:20:28 »

- dronkom zabierają alojki (WRESZCIE \o/ ) i w zamian daja bounty - zmiana bardzo potrzebna ale nie wiem czy nie wprowadzona za późno


nagle boty odkrywają zupełnie nowy teren.....DRONKOWO!
 ::)
czy to tylko na misjach?  >:D
ja sie nie znam na pve :<
pewpew

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #3 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:23:22 »
Ogólnie. A boty... Przecież tajemnicą poliszynela jest to że dronkowo to jedno z najwiekszych i chyba pierwsze bociarskie zagłębie.
Myslisz że mineraly na te wszystkie supery spawane w dronkowie to z żywych raterów?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #4 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:23:55 »
- zwiekszenie randomowości incursji - dobrze
- rebalans zarobków z vanguardów - niby dobrze ale te 10% to jednak może być troche za mało, duzo zalezy od tego jaki sajgon bedzie na saitach przez punkt pierwszy
Jeżeli zmiana "randmowości" będzie polegała tylko na tym o czym tam piszą, czyli ustawieniu ratów w fale, które trzeba bić po kolei (wydłużenie czasu robienia sita) a nie tylko trigery, raczej nie będzie miała żadnego wpływu na sajgon. Pimp floty nie powinny czuć się zagrożone, skoro sami twierdzą, że nie zmieni to poziomu trudności sitów. A to 10% to kropla w morzu, której nikt nie zauważy.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #5 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:25:16 »
Ogólnie. A boty... Przecież tajemnicą poliszynela jest to że dronkowo to jedno z najwiekszych i chyba pierwsze bociarskie zagłębie.
Myslisz że mineraly na te wszystkie supery spawane w dronkowie to z żywych raterów?

to czemu nie mam bota :(
pewpew

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #6 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:27:26 »
Jedni powiedzą że jesteś idiotą inni że nie jesteś takim idiotą który potrzebuje bota żeby finansować główną działalność

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Gaunt

  • 1337
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 129
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Teh Gaunt
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Verge of Collapse
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #7 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:29:43 »
bo ja nie potrzebuje kerbirki, ja sie trudnie rzemiosłem handlu!
Robie was w konia w Jita jednym słowem :D
pewpew

sc0rp

  • Gość
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #8 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:32:48 »
Wyczuwam inflacje bo:
A) naplyw iskow z botow w dronkowie
B) zmniejszenie podazy minsow

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #9 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:33:17 »
bo ja nie potrzebuje kerbirki, ja sie trudnie rzemiosłem handlu!
Robie was w konia w Jita jednym słowem :D
Może gdybym się zaopatrywał w jita to by była prawda :P Ale to co tam kupuję to raczej wspieram finansowo overlordów dronkowa / terenów po NC i reszty ktora trzyma łapki na moon mineralsach :P
Wyczuwam inflacje bo:
A) naplyw iskow z botow w dronkowie
B) zmniejszenie podazy minsow

Ja wyczówam jeszcze delikatny wzrost opłacalnosci górnictwa :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #10 dnia: Kwiecień 11, 2012, 10:56:46 »
Robie was w konia w Jita jednym słowem :D

Na ten weekend ceny scorpionów mają wrócić do poziomu 60-70 baniek za shipa! Jasne?!!! :P :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #11 dnia: Kwiecień 11, 2012, 11:10:20 »
Genialna zmiana. Zamiast armii botow dostarczających tanie minerały dostaniemy armię botów drukujacą iski. Boty kopiace w dronkowie i tak sie pojawia jezeli kopanie bedzie oplacalne dla botow, a próg oplacalnosci dla bota jest znacznie nizej niz dla czlowieka. Wiec na miejscu gornikow pasjonatow nie cieszyl bym sie tak bardzo.

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #12 dnia: Kwiecień 11, 2012, 11:27:19 »
Z tego co zrozumiałem z rozmaitych wypowiedzi CCP wynika, że mają zamiar w jakiś sposób zboostować profesję górnika, zwłaszcza w 0.0. Pewnie poczekają ze zmianami, aż wyklaruje się sytuacja, jak będzie wyglądał rynek minsów po usunięciu alloyów. Co do samego kopania to na razie nie za bardzo wyobrażam sobie pojedyncze koparki w 0.0. Raczej ciągle dużo bardziej będzie się opłacało robić anomalki/plexy itp. Pewnie pojawi się w 0.0 więcej osób kopiących na parę kont lub w grupie osób, ale też trzeba pamiętać, że takie grupy są dość szybko wykrywane przez roamujące gangi i potem mogą liczyć na regularne wizyty hostów, czy zaparkowane na stałe alty z covert cyno. Botami bym się raczej nie przejmował, bo koparki się dość długo zbierają i będzie się łatwo do nich dobrać.
Temat ogólnie jest warto obserwacji. Sam jestem ciekawy czy uda się CCP zrobić z górnika dochodową profesję, dostępną dla szerszego grona graczy, czy jednak pozostanie dochodowa jedynie dla botów/gryp industrialnych w dużych ally z zabaniowanymi deadendowymi systemami.

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #13 dnia: Kwiecień 11, 2012, 11:28:24 »
Z tego co zrozumiałem z rozmaitych wypowiedzi CCP wynika, że mają zamiar w jakiś sposób zboostować profesję górnika,

To dobrze, 100B za tytana, to jest przesada.

BAMBO

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: bambollo
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #14 dnia: Kwiecień 11, 2012, 11:51:21 »
Z tego co zrozumiałem z rozmaitych wypowiedzi CCP wynika, że mają zamiar w jakiś sposób zboostować profesję górnika, zwłaszcza w 0.0. ....

być moze to stanie sie rzeczywistoscia http://i.imgur.com/uOrH5.png nowe mining krysztaly? a moze stare zboostowane z zakazem uzywania t2 w hi? hmm 

Jak dla mnie chetnie bym cos takiego zobaczyl - szkoda ze w devblogu nic nie bylo w tym temacie

Jonas

  • Gość
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #15 dnia: Kwiecień 11, 2012, 11:53:09 »
Jak dla mnie chetnie bym cos takiego zobaczyl - szkoda ze w devblogu nic nie bylo w tym temacie
Może dlatego, że to nie był devblog o górnictwie.  ;D

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #16 dnia: Kwiecień 11, 2012, 12:23:28 »
Jak już kiedyś wspominałem, najchętniej bym zobaczył capital koparkę przeznaczoną do 0.0, mającą capital mining lasery działające gdy koparka wejdzie w odpowiednik dredowego siege.

Trefnis

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 184
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Trefnis
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Amarr Empire
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #17 dnia: Kwiecień 11, 2012, 12:25:39 »
imo bedzie z tego tragedia
zabieraja alloyki (mi to ryba)
ale do tego planuja ubic meta 0 z lootu, a jak sami pisali to bylo 70-80% minsow w grze

jesli faktycznie zrobia obie rzeczy naraz to nie widze dobrze  tego

Larving

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 159
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Galtan
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #18 dnia: Kwiecień 11, 2012, 12:39:14 »
ale do tego planuja ubic meta 0 z lootu, a jak sami pisali to bylo 70-80% minsow w grze

To znów mają zamiar zmniejszyć loot z ratów?

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #19 dnia: Kwiecień 11, 2012, 12:45:17 »
To dobrze, 100B za tytana, to jest przesada.

Biorąc pod uwagę pierwotne zamierzenia CCP co do ilości Tytexów w grze to powinien nie 100 a 1000 albo 2000bil kosztować! Przestały by się wtedy szerzyć jak karaluchy. >:D

Centurion

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 274
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: CenturionKac
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #20 dnia: Kwiecień 11, 2012, 12:48:14 »
Cytuj
Przestały by się wtedy szerzyć jak karaluchy.

No jakaś trutka made by CCP by się przydała :P
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 11, 2012, 12:55:58 wysłana przez Centurion »

BAMBO

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 44
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: bambollo
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #21 dnia: Kwiecień 11, 2012, 12:49:49 »
Może dlatego, że to nie był devblog o górnictwie.  ;D

ta , faktycznie był o tym o czym był :P 

wg mnie to celowy zabieg dynamizowania akcji  :D najpierw zrobią poruszenie w stylu   "oh my good znow beda bsy po 500 mil "? a pozniej CCP pokaze magiczny krysztal ;] da biednemu ludowi nadzieje ;]

bo jakby nie patrzyl to devblog mowi o nerfowoaniu dronkowa, incruzji - a miedzy wierszami tez drozszych statkach.


ja czekam teraz na debloga mowiacego o jakis plexach albo loocie t1 z dron i zapowiadajacego nowe krysztaly dla 0.0
istny raj dla handlarzy i spekulantów


Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #22 dnia: Kwiecień 11, 2012, 13:09:00 »
Ruscy z dronkowa z pewnością już przebierają nogami w oczekiwaniu na ten "nerf". Minsy które już im się nie mieszczą w stacjach sprzedadzą dwa razy drożej niż jeszcze 2 miesiące temu, do tego wszyscy będą ich całowali po rękach, że w ogóle sprzedają. Boty w tym czasie będą przyjmowały przelewy od concordu. Złote czasy ich czekają.

A zjebane inkursje jak były zjebane tak będą zjebane.

Jabolex

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 568
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jabolex
  • Korporacja: Bane Heavy Industries
  • Sojusz: LAWN
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #23 dnia: Kwiecień 11, 2012, 15:21:25 »
Tak przebierali nogami że, aż już ich w Dronkowie niema.
Odpal Dotlana i zobacz ilu NPCów jest zabijanych...

JM

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #24 dnia: Kwiecień 11, 2012, 15:49:58 »
Ruskich nie ma w dronkowie? Musiałem coś przegapić, [sprawdza mapę], nie, jednak są i nawet nieźle im idzie przejmowanie sova po byłych kolegach. Gdy się lepiej zadomowią to boty znowu rozpoczną orkę ile fabryka dała.

PS. Jaki ładny transfer botów Shadow of xXDEATHXx -> Solar Citizens :D

Pabllo

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 122
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Pabllo
  • Korporacja: Black Souls Industries
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #25 dnia: Kwiecień 11, 2012, 16:01:39 »
Tytany i super kapitale powinny byc mega zajebiste... ale koszt ich utrzymania też powinien być zajebiście proporcjonalny :) tak, żeby nie dało rady utrzymywać ich w takich ilościach jak teraz... utrudnić wskakiwanie do low seków, gdzie powinny takie osoby być zawalane ilością pozwoleń i kasy do wkroczenia w npc spejs. To samo dotyczy cyno... powinno mieć ograniczenia w masie tak jak WH, całkiem by to zmieniło ere hot dropów

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #26 dnia: Kwiecień 11, 2012, 17:19:03 »
Tytany i super kapitale powinny byc mega zajebiste... ale koszt ich utrzymania też powinien być zajebiście proporcjonalny :) tak, żeby nie dało rady utrzymywać ich w takich ilościach jak teraz... utrudnić wskakiwanie do low seków, gdzie powinny takie osoby być zawalane ilością pozwoleń i kasy do wkroczenia w npc spejs. To samo dotyczy cyno... powinno mieć ograniczenia w masie tak jak WH, całkiem by to zmieniło ere hot dropów

Na innych forach już dawno obalono mit "ballance through cost". Skończyło by się na tym, że tylko najbogatszych było by stać i robiliby z tymi capsami to co robią dzisiaj dzięki np. kontrolowaniu moonów z technetium.

Więc balansowanie poprzez koszty jest złe, m'kay?


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #27 dnia: Kwiecień 11, 2012, 17:27:47 »
Wprowadzić podatek od "mania" superkapitali !  >:D
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #28 dnia: Kwiecień 11, 2012, 17:32:11 »
Wprowadzić podatek od "mania" superkapitali !  >:D

Już jest i nazywa się plex :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

kasiarz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 11
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: May
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #29 dnia: Kwiecień 11, 2012, 22:46:33 »
Udało się deweloperom zlikwidować bocenie lub znacznie je ograniczyć czy nie? Z tego co widzę ceny surowców idą ostro w gorę, więc chyba coś zrobili?

Phobeus

  • Gość
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #30 dnia: Kwiecień 11, 2012, 23:08:34 »
Jeżeli zmiana "randmowości" będzie polegała tylko na tym o czym tam piszą, czyli ustawieniu ratów w fale, które trzeba bić po kolei (wydłużenie czasu robienia sita) a nie tylko trigery, raczej nie będzie miała żadnego wpływu na sajgon. Pimp floty nie powinny czuć się zagrożone, skoro sami twierdzą, że nie zmieni to poziomu trudności sitów. A to 10% to kropla w morzu, której nikt nie zauważy.

Czasem dorabiam sobie na vanguardach i powiem tak: jeśli flota battleshipów będzie musiała wyrżnąć wszystkie fale co do sztuki (a nie tylko triggery) to czas site'ów wydłuży się kilkukrotnie, czyli w najgorszym scenariuszu misje lvl 4 będą tak samo opłacalne jak vanguardy w hisecu.

Konsekwencji tych zmian nie odczują jedynie floty legionów, które robią NCO.

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #31 dnia: Kwiecień 11, 2012, 23:41:15 »
Udało się deweloperom zlikwidować bocenie lub znacznie je ograniczyć czy nie? Z tego co widzę ceny surowców idą ostro w gorę, więc chyba coś zrobili?

Ceny minsow ida w gore glownie ze wzgledu na spekulacje w zwiazku ze zmianami w dropach dron.

Ajatollah

  • Gość
Odp: Nowy Devblog - Carebearing 2.0
« Odpowiedź #32 dnia: Kwiecień 21, 2012, 07:55:06 »
Ceny minsow ida w gore glownie ze wzgledu na spekulacje w zwiazku ze zmianami w dropach dron.

tylko jak usuną ten drop + drop ze statków to już nie będzie spekulacji, a testowanie graczy ile wytrzymają płacić więcej za statki na to wygląda