Autor Wątek: Star Conflict  (Przeczytany 159921 razy)

0 użytkowników i 2 Gości przegląda ten wątek.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #315 dnia: Luty 18, 2016, 19:00:13 »
I co mam napisać tej tępej pale 3 raz, że Crest liczy po API a Tranq po logach?
Po co? I tak nie zrozumie.
Nabił do głowy sobie to API i młotiem nie wybijesz.
Chyba że wytłumaczysz mu różnicę między CREST a Tranq, ale czy na pewno Ci się chce wołać w pustkę?

Sztosz, chodzi najprawdopodobniej o APi które możesz sobie wygenerować i użyć na stronach czy aplikacjach. Xant uważa że tranq widzi to jako graczy :D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #316 dnia: Luty 18, 2016, 19:02:09 »
I co mam napisać tej tępej pale 3 raz, że Crest liczy po API a Tranq po logach?
a jaka jest różnica jedno szczytuje iD postaci a drugie login ?
Dla mnie to to samo jedno i drugie można o kant dupy potłuc jako bazę do analizy nie masz żadnej informacji rzetelnej ile masz graczy, a ile bootów.
Wiesz tylko ile jest otwartych klientów gry.

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #317 dnia: Luty 18, 2016, 19:04:18 »
Jedno wczytuje zależnie to co wygenerujesz więc np mogę odpalić program zewnętrzny, sprawdzić czy w dany fit się zapnę i wtedy odpalam np PYFA (taki program) i loguje mnie przez CREST. Natomiast jeśli już chcę wejść do gry loguje mnie do Tranquility i wtedy jestem online.

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #318 dnia: Luty 18, 2016, 19:07:47 »
Jedno wczytuje zależnie to co wygenerujesz więc np mogę odpalić program zewnętrzny, sprawdzić czy w dany fit się zapnę i wtedy odpalam np PYFA (taki program) i loguje mnie przez CREST. Natomiast jeśli już chcę wejść do gry loguje mnie do Tranquility i wtedy jestem online.
super hmmm jak tu zapytać żebyśmy się zrozumieli ... czy jeśli przez klienta odpalisz swoje konto i konto 4 altów na raz na jednym kompie i jednym IP to system Tranquility szczyta cie jako 1 połączenie czyli gracza czy 5 ?
Bo pytam o to 4 raz :)

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #319 dnia: Luty 18, 2016, 19:20:05 »
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chcesz udowodnić, że realnie wieczorami w EVE gra max 1200-1300 graczy na raz a pozostałe 30 000 to jedynie alty, fikcyjne konta i sfałszowane liczby?

xanowron

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xanowron
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #320 dnia: Luty 18, 2016, 19:22:15 »




Jeśli chodzi o ilość kont per gracz.

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #321 dnia: Luty 18, 2016, 19:26:21 »
Nie wiem czy dobrze zrozumiałem, ale chcesz udowodnić, że realnie wieczorami w EVE gra max 1200-1300 graczy na raz a pozostałe 30 000 to jedynie alty, fikcyjne konta i sfałszowane liczby?
Nie! 
Pisze, że 31,622 to fikcja, a z danych powyżej wynika, że średnia to 1.6 konta czyli realny wynik  to nie więcej jak  19764 na sesję czyli prawie o połowę mniej.
Dla mnie różnica kolosalna bo to się pokrywa z innymi danymi już tu cytowanymi i wyśmianymi przez szanowne grono wcześniej.
W SC nie masz możliwości multikont dlatego wyniki są miarodajne. Chodziło tylko o ustalenie rzetelnych faktów na podstawie danych o nic więcej.
Dzięki Xanowron za info o kontach.

P.S edytowałem dane pisałem bez okularów i musiałem bzdury poprawić :)

Co to jest niby zalogowane API? Czytam i nie rozumiem, a to moja dziedzina, bo nie jedno zewnętrzne API w życiu napisałem.

Jak gracz jeden a API 5? Graczy mogą być miliardy, ale API Eve będzie nadal miała jedno.

Tu naprawdę wychodzi totalny z Ciebie ignorant, bo słyszałeś coś o API, wiesz że to ma jakiś związek z serwerem. A potem rzucasz na prawo i lewo tym skrótowcem, nie mając zielonego pojęcia co to jest de facto API.
https://pl.wikipedia.org/wiki/Application_Programming_Interface
umiem uzyć google w eve to jest powiązane z kluczem w bazie danych gry do identyfikacji postaci.
Po to je podajesz w eve moon czy w eft gdzie pokazuje ci dla jeśli je masz 3 postaci wszystkie skille.
Nie odpalisz altów na tym samym api w jednym kliencie :) bo na raz może być tylko jeden moje pytanie dotyczyło identyfikacji IP względem API.
Ale to ja nie umiem czytać.
« Ostatnia zmiana: Luty 18, 2016, 19:47:05 wysłana przez xantinos »

Zgudi

  • banned
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 935
    • Zobacz profil
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #322 dnia: Luty 18, 2016, 19:38:57 »
Nie! 
Pisze, że 31,622 to fikcja, a z danych powyżej wynika, że średnia to 1.6 konta czyli realny wynik  to nie więcej jak  19764 na sesję czyli prawie o połowę mniej.
Dla mnie różnica kolosalna bo to się pokrywa z innymi danymi już tu cytowanymi i wyśmianymi przez szanowne grono wcześniej.
W SC nie masz możliwości multikont dlatego wyniki są miarodajne. Chodziło tylko o ustalenie rzetelnych faktów na podstawie danych o nic więcej.
Dzięki Xanowron za info o kontach.

P.S edytowałem dane pisałem bez okularów i musiałem bzdury poprawić :)
"Prawie o połowę" to za dużo powiedziane. Ale jak masz max 40 000 kont zalogowanych to 25 000 realnych graczy to nie jest tak źle.

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #323 dnia: Luty 18, 2016, 19:41:10 »
Należy też pamiętać, że drugie konta często odpalane są tylko na chwilę by np postawić cyno. Więc wątpię bardzo by było więcej jak 20% populacji online, która odpala 2 konta non stop chyba, że afczy albo opierdziela towar. Fakt są maniacy np kopiący na 10+ kont ale to ewenement.

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #324 dnia: Luty 18, 2016, 19:46:34 »
Co to jest niby zalogowane API? Czytam i nie rozumiem, a to moja dziedzina, bo nie jedno zewnętrzne API w życiu napisałem.

Jak gracz jeden a API 5? Graczy mogą być miliardy, ale API Eve będzie nadal miała jedno.

Tu naprawdę wychodzi totalny z Ciebie ignorant, bo słyszałeś coś o API, wiesz że to ma jakiś związek z serwerem. A potem rzucasz na prawo i lewo tym skrótowcem, nie mając zielonego pojęcia co to jest de facto API.
ty tak na poważnie?

"Prawie o połowę" to za dużo powiedziane. Ale jak masz max 40 000 kont zalogowanych to 25 000 realnych graczy to nie jest tak źle.
nie oceniam ustalam fakty i wypisałem ci realne liczby nie koloryzuj

Należy też pamiętać, że drugie konta często odpalane są tylko na chwilę by np postawić cyno. Więc wątpię bardzo by było więcej jak 20% populacji online, która odpala 2 konta non stop chyba, że afczy albo opierdziela towar. Fakt są maniacy np kopiący na 10+ kont ale to ewenement.
Twój druh qlko1 pisał o statystyce i o moje jej nadinterpretacji  odnośnie średniej nie zrobię mu tej przyjemności i go nie zacytuje, ale ogarnij się bo cie zbeszta :)
średnio w eve na gracza przypada 1.6 konta i to jest fakt pokazany wyżej chcesz go podważyć ?
Poproszę dowód.

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #325 dnia: Luty 18, 2016, 19:55:59 »
ty tak na poważnie?
nie oceniam ustalam fakty i wypisałem ci realne liczby nie koloryzuj
Twój druh qlko1 pisał o statystyce i o moje jej nadinterpretacji  odnośnie średniej nie zrobię mu tej przyjemności i go nie zacytuje, ale ogarnij się bo cie zbeszta :)
średnio w eve na gracza przypada 1.6 konta i to jest fakt pokazany wyżej chcesz go podważyć ?
Poproszę dowód.

Oczywiście, że go podważę :). Mam 4 konta, nigdy nie odpaliłem dwóch naraz :)

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #326 dnia: Luty 18, 2016, 19:58:21 »
ty tak na poważnie?
Tak, zupełnie poważnie. API Evki nigdzie się nie loguje, a ty pisałeś o zalogowanych API. Nie mogło też być tak że ktoś grał a API było 5.

CCP do EVE ma dokładnie 2 zewnętrzne API. XML API i CREST (Carbon RESTful).

To pierwsze jest stare i read only, zwraca wyniki w postaci XML'a.
To drugie jest nowsze, dane są wysyłane jako JSON i pozwala też zapisywać parę rzeczy na serwerze, tak aby były widoczne in-game i ogólnie udostępnia dużo więcej informacji. Oba API są stateless, więc to że potrzebna jest autentykacja nie zmienia tego, że jesteś gdziekolwiek zalogowany.

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #327 dnia: Luty 18, 2016, 19:58:46 »
Oczywiście, że go podważę :). Mam 4 konta, nigdy nie odpaliłem dwóch naraz :)
brawo a teraz idź na lekcję podstaw statystyki do qlko1 :)

Tak, zupełnie poważnie. API Evki nigdzie się nie loguje, a ty pisałeś o zalogowanych API. Nie mogło też być tak że ktoś grał a API było 5.

CCP do EVE ma dokładnie 2 zewnętrzne API. XML API i CREST (Carbon RESTful).

To pierwsze jest stare i read only, zwraca wyniki w postaci XML'a.
To drugie jest nowsze, dane są wysyłane jako JSON i pozwala też zapisywać parę rzeczy na serwerze, tak aby były widoczne in-game i ogólnie udostępnia dużo więcej informacji.
znowu nie czytasz napisze to piaty raz UWAGA :)
loguję siebie (pierwsze API )
alta z Orka (drugie API )
kolejnego alta z barką (trzecie API )
I kolejnego bo mam ich dużo (czwarte API)
i kolejnego bo na mniej to nuda (piąte API)
gram ze statycznego IP mam 5 odpalonych klientów na jednym kompie
Pytanie konkursowe ilu graczy widzi serwer ?

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #328 dnia: Luty 18, 2016, 20:05:28 »
brawo a teraz idź na lekcję podstaw statystyki do qlko1 :)

Statystykę na studiach zdałem na ledwo 3.5 i byłem bardzo zadowolony z wyniku bo to jest przedmiot, którego nie ogarniałem a prowadzący był niewybaczającym, wymagającym betonem.

Faktem jest na pewno co podają statystyki, spojrzałem na to co wyżej jest podane, na pewno uśrednione. Na pewno liczba osób na tranquility zawiera także alty i tego nie podważam w jakikolwiek sposób. Po prostu wydaje mi się, że patrząc na to z punktu widzenia praktyki ciężko mi jest przyjąć takie liczby. Subiektywna ocena.

Statystycznie jestem chińczykiem i muzułmaninem a jestem jedynie minmatarskim murzynem z czerwonym irokezem, w gallentyjskim uniformie, uwielbiającym grać małymi gallentyjskimi statkami w milicji Amarrskiej :).

P.S ten gallentyjski uniform ... po prostu jest biały i pasuje mi do cery :D

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #329 dnia: Luty 18, 2016, 20:08:16 »
Statystykę na studiach zdałem na ledwo 3.5 i byłem bardzo zadowolony z wyniku bo to jest przedmiot, którego nie ogarniałem a prowadzący był niewybaczającym, wymagającym betonem.

Faktem jest na pewno co podają statystyki, spojrzałem na to co wyżej jest podane, na pewno uśrednione. Na pewno liczba osób na tranquility zawiera także alty i tego nie podważam w jakikolwiek sposób. Po prostu wydaje mi się, że patrząc na to z punktu widzenia praktyki ciężko mi jest przyjąć takie liczby.

Statystycznie jestem chińczykiem i muzułmaninem a jestem jedynie minmatarskim murzynem z czerwonym irokezem, w gallentyjskim uniformie, uwielbiającym grać małymi gallentyjskimi statkami w milicji Amarrskiej :).

P.S ten gallentyjski uniform ... po prostu jest biały i pasuje mi do cery :D
ja to wiem powiedz o tym qlko1 :) są małe kłamstwa, duże i statystyka o ile dobrze pamiętam anegdotę ja na końcu dodał bym sondaże wyborcze, ale to też statystyka

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #330 dnia: Luty 18, 2016, 20:14:13 »
To ekonomista, to jego działka. Ja tam mogę co najwyżej chatę zaprojektować czy coś większego. Qlko się zjawi i zapewne ku Twojej nieuciesze wypowie. Chyba, że mu się troll mode on włączy ... w końcu już chyba rok minął jak się hajtnął.

Co do sondaży wyborczych to nawet do mnie dzwonili z Millward Brown przed wyborami ostatnimi i byłem w tej grupie, która Cię okłamała ;>

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #331 dnia: Luty 18, 2016, 20:39:33 »
brawo a teraz idź na lekcję podstaw statystyki do qlko1 :)
znowu nie czytasz napisze to piaty raz UWAGA :)
loguję siebie (pierwsze API )
alta z Orka (drugie API )
kolejnego alta z barką (trzecie API )
I kolejnego bo mam ich dużo (czwarte API)
i kolejnego bo na mniej to nuda (piąte API)
gram ze statycznego IP mam 5 odpalonych klientów na jednym kompie
Pytanie konkursowe ilu graczy widzi serwer ?

UWAGA! Po raz trzeci Ci piszę że mylisz zupełnie pojęcia i piszesz bzdury.

API SĄ DWA. I twoje działania nic tu nie mają do rzeczy. API jakie udostępnia CCP to zbiór adresów internetowych z których można pobrać dane i pod które można wysłać dane. To że się zalogujesz, nie sprawi że magicznie nagle CCP udostępni zupełnie nowe API specjalnie dla Ciebie. To że zalogujesz 5 kont sprawi tylko tyle, że na Tranqility będzie zalogowanych 5 kont. Ale wbij sobie do łba że API pozostaną nadal tylko i wyłącznie 2: "XML API" i "CREST". Nie wiesz co to jest API? To przestań używać tego skrótowca.

To Ty nie czytasz co się do Ciebie pisze. Nawet nie, Ty czytasz, ale chyba nikt nie nauczył Cię czytać ze zrozumieniem.

[NAUKE] Son of Rainbow

  • NAUKE
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 215
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Son of Rainbow
  • Korporacja: Nauka o EVE
  • Sojusz: Caldari Armed Forces.
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #332 dnia: Luty 18, 2016, 20:44:35 »
A to widzisz dzięki, że mi też wytłumaczyłeś. Wiedziałem, że API jest jedno odnośnie gry ale byłem święcie przekonany odnośnie możliwości tworzenia następnych np po jednym na chara.

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #333 dnia: Luty 18, 2016, 21:04:54 »
W dużym uproszczeniu to co CCP wystawia jako zewnętrzne API dla EVE to jest serwer. Taka, nadal w bardzo, bardzo ogromnym uproszczeniu, strona internetowa. Jak wejdziesz pod adres (zmyślam co do szczegółów bo to tylko przykład): http://api.eve.com/players/Rainbow-Child/standings/ammar/ to Ci strona zwróci twoje standingi do frakcji Ammar + informację pod jakimi adresami możesz dostać standingi twojej postaci do poszczególnych korporacji NPC ammarów.
 
Wiem, że na pewno killmaile z CRESTA wyciąga się tak: killmails/{kill_id}/{hash}/   czyli przykłądowy killmail: https://public-crest.eveonline.com/killmails/30290604/787fb3714062f1700560d4a83ce32c67640b1797/ zwróci Ci takie informacje: http://pastebin.com/BCfr1pxG




xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #334 dnia: Luty 19, 2016, 14:04:46 »
UWAGA! Po raz trzeci Ci piszę że mylisz zupełnie pojęcia i piszesz bzdury.

API SĄ DWA. I twoje działania nic tu nie mają do rzeczy. API jakie udostępnia CCP to zbiór adresów internetowych z których można pobrać dane i pod które można wysłać dane. To że się zalogujesz, nie sprawi że magicznie nagle CCP udostępni zupełnie nowe API specjalnie dla Ciebie. To że zalogujesz 5 kont sprawi tylko tyle, że na Tranqility będzie zalogowanych 5 kont. Ale wbij sobie do łba że API pozostaną nadal tylko i wyłącznie 2: "XML API" i "CREST". Nie wiesz co to jest API? To przestań używać tego skrótowca.

To Ty nie czytasz co się do Ciebie pisze. Nawet nie, Ty czytasz, ale chyba nikt nie nauczył Cię czytać ze zrozumieniem.
API to protokół komunikacji nic więcej cały zwrot jaki powinien się znaleźć to API KEY gdzie słowo KEY oznacza rekord z bazy danych gry.
Masz dwa API KEY jeden jest główny, gdzie klucz jest unikalny i definiuje twój rekord w bazie danych gry na której zapisane są twoje postępy pewnie w jakiejś tabeli i do której za pomocą protokołu API masz dostęp z dowolnej współpracującej aplikacji.
Drugi API KEY jest wynikiem kwerendy zawierającej prawdopodobnie klucz obcy dlatego jest przeznaczony do użytku publicznego.

Cały spam i techniczne wywody wzięły się z prostego pytania na które odpowiedz zajęła prawie 2 strony ile kont widzi Tranqility, a nie ile jest API KEY na konto.
wystarczyło napisać to  co napisałeś na końcu wywodów jako odpowiedź na moje pytanie.
To że zalogujesz 5 kont sprawi tylko tyle, że na Tranqility będzie zalogowanych 5 kont kont które możne używać jeden gracz koniec dyskusji.
 
Liczba graczy EVE Tranqility 31,622 to fikcja, a z danych wynika, że średnia to 1.6 konta na gracza czyli realny wynik to nie więcej jak 19764 na sesję czyli prawie o połowę mniej.
W SC nie masz możliwości multikont dlatego wyniki są miarodajne. Chodziło tylko o ustalenie rzetelnych faktów na podstawie danych o nic więcej.

https://steamdb.info/app/212070/graphs/

https://steamdb.info/app/8500/graphs/

a tutaj statystyki od których zaczęła się kolejna bezowocna pyskówka o niczym.
Średnia graczy z ostatnich 2 tygodni ze steam to 13384 tak bardzo rożni się od wyliczonej wartości prze zemnie ?
W tym samym czasie przez Steam w SC grało prawie 40 000 ludzi, a spora liczba nie używa (choćby ja i moja rodzina) steam do takich gier.
Widzicie różnice w popularności obydwu tytułów ?
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2016, 14:14:21 wysłana przez xantinos »

sztosz

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 213
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bartosz Nowak
  • Korporacja: Agnosto Ethnos
  • Sojusz: Honey Badger Coalition
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #335 dnia: Luty 19, 2016, 14:23:08 »
API to protokół komunikacji. bla bla bla
I znowu pieprzysz od rzeczy. API nie jest protokołem komunikacyjnym. Z API możesz korzystać poprzez protokół komunikacyjny, ale bardzo często z wewnętrznych API korzystasz bezpośrednio, nie używając żadnego protokołu komunikacyjnego. A to twoje API KEY to są po prostu klucze wykorzystywane do autoryzacji, bo nawet nie do autentykacji. W żaden sposób nie definiują one zasobów w bazie danych. One definiują to do jakich zasobów klient posługujący się danym kluczem ma dostęp, ale nie definiują zasobów per se. I nie wiem skąd Ci się ubzdurało że masz dwa API KEY. To jest totalna bzdura. Możesz sobie wygenerować tyle kluczy ile tylko chcesz, odpowiednio ustawiając dostęp do do zasobów które chcesz lub nie chcesz udostępnić klientowi posługującemu się danym kluczem. Aż się zalogowałem na konto, ja mam w tej chwili 13 kluczy wygenerowanych, więc muszę być niezły HAX0R, bo złamałem system ONE!!111!

Daj sobie spokój z żałosnymi próbami tłumaczenia, że ty wiesz lepiej, bo ja zawodowo m.in piszę zewnętrzne API różnych aplikacji, a ty umiesz co najwyżej jakiś marny polski artykuł w wikipedii znaleźć. Chcesz serio się dowiedzieć co to jest API to zajrzyj do Wikipedii ale na angielską stronę API https://en.wikipedia.org/wiki/Application_programming_interface bo ta polska jest niestety żałośnie marna.

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #336 dnia: Luty 19, 2016, 14:32:17 »
Cytuj
Widzicie różnice w popularności obydwu tytułów ?
Oczywiście, bo darmowa gra prosta jak konstrukcja cepa, zawsze będzie popularniejsza od gry płatnej przy której trzeba czegoś więcej niż mechaniczne odruchy.
Pokazuje to nie tylko przykład SC i EVE.
Ale muszę cię znów zmartwić, to o niczym nie świadczy, WOT, WOwS, Warthunder, Tera, WoW, też mają więcej graczy, od dawna, a jakoś nie "zarżnęły" EVE.
I nie zarżną, także SC, bo jakbyś sie nie pultał, SC bardziej przypomina WOTa niż EVE.
Jedyne co może pokonać EVE, to podobny sandbox, na jednym serwerze, z podobną gospodarką, tylko z lepszą mechaniką lotu (oczywiście nie na zasadzie latania myśliwcem, jak to jest we wszystkich grach kosmicznych), walki itp.
Dopóki taka gra sie nie ukaże, możesz sobie dalej marzyć o upadku EVE :D
A o tym że to własnie SC będzie pogromcą, to możesz przestać marzyć, jakoś od dwóch lat, czy nawet trzech jej istnienia w żaden sposób nie wpłynęła na EVE.
Cytuj
Daj sobie spokój z żałosnymi próbami tłumaczenia, że ty wiesz lepiej, bo ja zawodowo m.in piszę zewnętrzne API różnych aplikacji, a ty umiesz co najwyżej jakiś marny polski artykuł w wikipedii znaleźć
Jaki Ty jesteś nieumny :P
Nie zauważyłeś że Xant widzi świat przez pryzmat swoich życzeń? Jest tak jak on chce i nic tego nie zmieni :D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #337 dnia: Luty 19, 2016, 14:34:05 »
I znowu pieprzysz od rzeczy. API nie jest protokołem komunikacyjnym. Z API możesz korzystać poprzez protokół komunikacyjny, ale bardzo często z wewnętrznych API korzystasz bezpośrednio, nie używając żadnego protokołu komunikacyjnego. A to twoje API KEY to są po prostu klucze wykorzystywane do autoryzacji, bo nawet nie do autentykacji. W żaden sposób nie definiują one zasobów w bazie danych. One definiują to do jakich zasobów klient posługujący się danym kluczem ma dostęp, ale nie definiują zasobów per se. I nie wiem skąd Ci się ubzdurało że masz dwa API KEY. To jest totalna bzdura. Możesz sobie wygenerować tyle kluczy ile tylko chcesz, odpowiednio ustawiając dostęp do do zasobów które chcesz lub nie chcesz udostępnić klientowi posługującemu się danym kluczem. Aż się zalogowałem na konto, ja mam w tej chwili 13 kluczy wygenerowanych, więc muszę być niezły HAX0R, bo złamałem system ONE!!111!

Daj sobie spokój z żałosnymi próbami tłumaczenia, że ty wiesz lepiej, bo ja zawodowo m.in piszę zewnętrzne API różnych aplikacji, a ty umiesz co najwyżej jakiś marny polski artykuł w wikipedii znaleźć. Chcesz serio się dowiedzieć co to jest API to zajrzyj do Wikipedii ale na angielską stronę API https://en.wikipedia.org/wiki/Application_programming_interface bo ta polska jest niestety żałośnie marna.
Z całym szacunkiem dla twojej wrażliwości o interfejsie programistycznym, ale mam go gdzieś mnie interesuje różnica w liczbie graczy EVE i SC mówiąca o popularności obu tych tytułów.
Mam inżyniera z baz danych coś tam wiem ale nie zamierzam tracić czasu na fachowe spory o niczym to temat o grze Star Conflkt w którym deprecjonuje się go na każdym kroku operując jak widać fałszywymi informacjami.
Trwa spór czy to godny następca EVE jeśli miał bym go rozstrzygać pod kontem popularności to wygrana jest oczywista.
Czy SC będzie następca EVE to się zobaczy ma na pewno na to szanse jeżeli utrzyma tempo rozwoju.
Tak że reasumując masz racje o API kompletnie mnie to nie interesuje ,więc już mnie nie prostuj w tym temacie bo jak widzisz jestem oporny na wiedzę :) no i to nie portal dla programistów.
Za to chętnie posłucham co masz do powiedzenia w meritum dyskusji SC lub SC kontra EVE.

Oczywiście, bo darmowa gra prosta jak konstrukcja cepa, zawsze będzie popularniejsza od gry płatnej przy której trzeba czegoś więcej niż mechaniczne odruchy.
Pokazuje to nie tylko przykład SC i EVE.
Ale muszę cię znów zmartwić, to o niczym nie świadczy, WOT, WOwS, Warthunder, Tera, WoW, też mają więcej graczy, od dawna, a jakoś nie "zarżnęły" EVE.
I nie zarżną, także SC, bo jakbyś sie nie pultał, SC bardziej przypomina WOTa niż EVE.
Jedyne co może pokonać EVE, to podobny sandbox, na jednym serwerze, z podobną gospodarką, tylko z lepszą mechaniką lotu (oczywiście nie na zasadzie latania myśliwcem, jak to jest we wszystkich grach kosmicznych), walki itp.
Dopóki taka gra sie nie ukaże, możesz sobie dalej marzyć o upadku EVE :D
A o tym że to własnie SC będzie pogromcą, to możesz przestać marzyć, jakoś od dwóch lat, czy nawet trzech jej istnienia w żaden sposób nie wpłynęła na EVE.
Wy nawet jak zostaniecie w 5 ostatnich w EVE będziecie pisać to samo dla mnie zabawne :)
Już ci pisałem ze deweloperzy zmienili podejście od 6 miesięcy prześledź wyniki sprzedaży zobaczysz jaki jest wzrost :) oczywiście była gwiazdka itd, ale po gwiazdce wcale nie maleje.
Dwie ogromne zmiany w 4 miesiące a już są zapowiedziane kolejne :) tempo imponujące ale jak się ma środki ;)
EVE wdupiło na DUST i już się nie odbije za późno ...

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #338 dnia: Luty 19, 2016, 14:39:13 »
Mam inżyniera z baz danych coś tam wiem ale nie zamierzam tracić czasu na fachowe spory o niczym to temat o grze Star Conflkt w którym deprecjonuje się go na każdym kroku operując jak widać fałszywymi informacjami.

Hahhahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahaha hahaahaha

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #339 dnia: Luty 19, 2016, 14:40:28 »
Hahhahaahahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahaahaha
muszę przyznać że merytorycznie i głęboko zanalizowałeś temat  jak zawsze :)

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #340 dnia: Luty 19, 2016, 14:44:35 »
Cytuj
Wy nawet jak zostaniecie w 5 ostatnich w EVE będziecie pisać to samo dla mnie zabawne :)
Zabawne jest twoje przekonanie że jakaś prosta gierka odciągnie na zawsze graczy w EVE. Ale skoro lubisz żyć w świecie ułudy, żyj sobie dalej :D
Upadek EVE był prorokowany odkąd gram, czyli od 8 lat, przez mądrzejszych od ciebie ludzi, ale jakoś wciąż się to nie sprawdza.
Rozumiem też twój gniew i rozżalenie, wpadłeś na forum z wspaniała nowiną że właśnie (czyli około 3 lat temu) ukazała się wspaniała gra, a tu peszek... nie dość że się okazało że wszyscy już w nią grali to mają o niej kiepskie zdanie.
Chyba czas zacząć głosić tę nowinę na innych forach, tu już nic nie zdziałasz.
Cytuj
muszę przyznać że merytorycznie i głęboko zanalizowałeś temat  jak zawsze :)
Jaki temat i autor, taka analiza i wnioski :D
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Filip Bonn

  • TS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 245
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Filip Bonn
  • Korporacja: The Scope
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #341 dnia: Luty 19, 2016, 14:49:46 »
W szachy też gra mniej osób niż w warcaby! Omg warcaby to pogromca szachów! :O

Ciekawe za ile patchy będą mieli open space PvP.
Wyjątek potwierdza regułę. (nie rozumiesz?) https://www.youtube.com/watch?v=eQaMFeZZKMo Kum? Kum?

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #342 dnia: Luty 19, 2016, 14:52:19 »
Zabawne jest twoje przekonanie że jakaś prosta gierka odciągnie na zawsze graczy w EVE. Ale skoro lubisz żyć w świecie ułudy, żyj sobie dalej :D
Upadek EVE był prorokowany odkąd gram, czyli od 8 lat, przez mądrzejszych od ciebie ludzi, ale jakoś wciąż się to nie sprawdza.
Rozumiem też twój gniew i rozżalenie, wpadłeś na forum z wspaniała nowiną że właśnie (czyli około 3 lat temu) ukazała się wspaniała gra, a tu peszek... nie dość że się okazało że wszyscy już w nią grali to mają o niej kiepskie zdanie.
Chyba czas zacząć głosić tę nowinę na innych forach, to już nic nie zdziałasz.Jaki temat i autor, taka analiza i wnioski :D
Autorem nie jestem tylko dyskutantem i to chyba jedynym o niespaczonym fanatyzmem do eve, a zdroworozsądkowym.
O poziomie to raczej świadczą pozostali dyskutanci, a o moją bytność się nie martw nie jesteś jedynym (plus klub klakiera) użytkownikiem centrali obserwuje kto się loguje :)
Najbardziej zabawne jest to, że kiedy dostaliście fakty pod nos radykalizujecie się natychmiast bo to nie po waszej myśli i nie pasuje do ogólnie przyjętej tezy :)
Jak tak poczytać te już 12 stron to linia obrony jest bardzo kręta :)

W szachy też gra mniej osób niż w warcaby! Omg warcaby to pogromca szachów! :O

Ciekawe za ile patchy będą mieli open space PvP.

Filipie o szachach to mówiłeś kiedy mnie krzyżowaliście za gówno wiedzę o eve  potem, kiedy się okazało że koleś gra od 2008 i jednak coś może wiedzieć za gówno dokonanie w pvp jednak, kiedy pokazały się kille to za to, że tylko 61 killi i do tego większości na bandytach w hi, a teraz to już nie wiem za co chyba z flustracji, że obaliłem mit wielkiego Tranqility na 40 000 niby graczy, którzy skurczyli się do wyniku oscylującego od 13000 do max 19 000, ale  powtarzasz się.
Ja podaje fakty wy opinie ot i cała dyskusja :) Podniecacie się produkcją która się kurczy i zanika i dobrze czas na coś nowego prawo ewolucji.
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2016, 14:59:52 wysłana przez xantinos »

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #343 dnia: Luty 19, 2016, 15:00:13 »
Najbardziej zabawne jest to, że kiedy dostaliście fakty pod nos radykalizujecie się natychmiast bo to nie po waszej myśli i nie pasuje do ogólnie przyjętej tezy :)
Możesz streścić te "fakty"? Bo jak na razie to tylko twoje życzeniówki i subiektywne opinie nie fakty. Jedynym faktem byłaby informacja mówiąca o masowym odpływie graczy z gry do gry. TO  będzie faktem, to że tobie się bardziej podoba SC od EVE jest kompletnie bez znaczenia. Twoje "przepowiednie" też są warte tyle co funt kłaków. Już mówiłem, SC istnieje od 3 lat, nie wpłynęła na EVE w żaden sposób. Większy wpływ (chwilowy) miało ukazanie sie WOT. Pojawienie się SC TRZY LATA TEMU przeszła kompletnie bez echa, i tak jest do dziś.
Cytuj
Jak tak poczytać te już 12 stron to linia obrony jest bardzo kręta :)
To chyba pierwsza autokrytyka samego siebie z twojej strony :D

Cytuj
że obaliłem mit wielkiego Tranqility na 40 000 niby graczy, którzy skurczyli się do wyniku oscylującego od 13000 do max 19 000
Nic nie obaliłeś, pokazałeś jakieś z dupy wzięte "wyliczenia" pasujące do twoich teorii, nic więcej.
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2016, 15:11:23 wysłana przez VonBeerpuszken »
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #344 dnia: Luty 19, 2016, 15:15:37 »
Możesz streścić te "fakty"? Bo jak na razie to tylko twoje życzeniówki nie fakty. Jedynym faktem byłaby informacja mówiąca o masowym odpływie graczy z gry do gry. TO  będzie faktem, to że tobie się bardziej podoba SC od EVE jest kompletnie bez znaczenia. Twoje "przepowiednie" też są warte tyle co funt kłaków. Już mówiłem, SC istnieje od 3 lat, nie wpłynęła na EVE w żaden sposób. Większy wpływ (chwilowy) miało ukazanie sie WOT. Pojawienie się SC TRZY LATA TEMU przeszła kompletnie bez echa, i tak jest do dziś.To chyba pierwsza autokrytyka samego siebie z twojej strony :D
SC ma więcej dziś się dowiedziałem od osoby, która zna developera, że faza alfa i beta były dużo wcześniej niz w 2012. SC przeszła bez eha bo sztandarowe maiło być War thunder nie wyszło im za bardzo i nie maja dużych szans z Armored i Wot zrobił się za mały rynek dlatego doinwestowali SC tutaj konkurencji w sumie nie ma poza Dark Orbit i BSG dlatego jest potencjał o upadającej eve nie wspomnę.
Niby sa kolejne dwie ED i ta od kapitali, ale jedna jest w fazie przed beta, a za druga trzeba płacić, a po co jak można zagrać za darmo.
Moja opinia  jest moja można się z nią zgodzić lub nie, ale gadanie o grze w której jest więcej realizmu niż w całym eve, że to arcadówka jest herezja i krzywdzące nie mające odniesienia do rzeczywistości w tej grze.
Fitowanie statków też zostało wyśmiane chociaż opiera się dokładnie na tych samych zasadach co w eve może się podobać lub nie, ale efekt fitu w starciu statków jest podobny.
W eve nie ma kolizji, w trakcie walki dużego statki z małym nie jesteście w stanie ograniczyć zadanymi uszkodzeniami jego funkcjonalności ani zmniejszyć walorów bojowych tutaj tak, nie ma paliwa macie niewyczerpane baki do podróży na setki lat świetlnych itd,itp.
Mógłbym dalej wymieniać, ale podejrzewam, że i tak groch o ścianę ...

Możesz streścić te "fakty"? Bo jak na razie to tylko twoje życzeniówki i subiektywne opinie nie fakty. Jedynym faktem byłaby informacja mówiąca o masowym odpływie graczy z gry do gry. TO  będzie faktem, to że tobie się bardziej podoba SC od EVE jest kompletnie bez znaczenia. Twoje "przepowiednie" też są warte tyle co funt kłaków. Już mówiłem, SC istnieje od 3 lat, nie wpłynęła na EVE w żaden sposób. Większy wpływ (chwilowy) miało ukazanie sie WOT. Pojawienie się SC TRZY LATA TEMU przeszła kompletnie bez echa, i tak jest do dziś.To chyba pierwsza autokrytyka samego siebie z twojej strony :D
Nic nie obaliłeś, pokazałeś jakieś z dupy wzięte "wyliczenia" pasujące do twoich teorii, nic więcej.

a nie mówiłem z moim tosterem mądrzejsza dyskusja by była :) z fanatykami nie ma o czym pisać bo są pozbawieni zdroworozsądkowego ogląda na sprawę

I już tak na koniec jeżeli wasz fan club na każdego tutaj się rzuca jak na mnie to się nie dziwie że nikt tu nie chce nic pisać poza wami.
Nie udało mi się znaleźć tematu gdzie zgodzili byście się z kimś innym niż wasz fan klub :)
« Ostatnia zmiana: Luty 19, 2016, 15:22:13 wysłana przez xantinos »

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #345 dnia: Luty 19, 2016, 15:21:06 »
Cytuj
W eve nie ma kolizji, w trakcie walki dużego statki z małym nie jesteście w stanie ograniczyć za
danymi uszkodzeniami jego funkcjonalności ani zmniejszyć walorów bojowych tutaj tak, nie ma paliwa macie niewyczerpane baki do podróży na setki lat świetlnych itd,itp.
Mógłbym dalej wymieniać, ale podejrzewam, że i tak groch o ścianę ...
Grochem o ścianę to jest pisanie do ciebie.
Setki razy było mówione że są to pewne niedoróbki z których zdajemy sobie sprawę, czasami denerwujące, czasami kompletnie bez znaczenia. EVE to coś o wiele więcej niż samo latanie statkiem, dopóki tego nie pojmiesz... no to nic nie pojmiesz dotyczącego tej gry.

Cytuj
a nie mówiłem z moim tosterem mądrzejsza dyskusja by była :) z fanatykami nie ma o czym pisać bo są pozbawieni zdroworozsądkowego ogląda na sprawę
Dlaczego jesteś taki samokrytyczny do swego zachowania? I dlaczego, skoro zdajesz sobie z tego sprawę, nie próbujesz tego zmienić?
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

xantinos

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 74
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xantinos
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #346 dnia: Luty 19, 2016, 15:23:12 »
Grochem o ścianę to jest pisanie do ciebie.
Setki razy było mówione że są to pewne niedoróbki z których zdajemy sobie sprawę, czasami denerwujące, czasami kompletnie bez znaczenia. EVE to coś o wiele więcej niż samo latanie statkiem, dopóki tego nie pojmiesz... no to nic nie pojmiesz dotyczącego tej gry.
Dlaczego jesteś taki samokrytyczny do swego zachowania? I dlaczego, skoro zdajesz sobie z tego sprawę, nie próbujesz tego zmienić?
Eve to gra jak ma niedoróbki to znaczy że nie jest dobra gra nie ma tam nic nadzwyczajnego już od dawna ciekawe kiedy to dotrze do ciebie?
Puszken nie będę ci nabijać statystyk postów, ani reanimować kolejnego trupa, jakim jest to forum.
Pośmiałem się możne ktoś poza wami mający inne zdanie skorzystał z informacji o SC, które tu zamieściłem, a których wcale łatwo nie jest znaleźć, idę poczytać coś wartościowego zamiast tracić tutaj czas.
Miłego dnia

VonBeerpuszken

  • Let's be bad guys.
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 768
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: VonBeerpuszken
  • Korporacja: HUSARIA
  • Sojusz: Curatores Veritatis Alliance
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #347 dnia: Luty 19, 2016, 15:25:41 »
Eve to gra jak ma niedoróbki to znaczy że nie jest dobra gra nie ma tam nic nadzwyczajnego już od dawna ciekawe kiedy to dotrze do ciebie?
A kiedy dotrze do ciebie że twoje zdanie i opinie są dla mnie (i nie tylko mnie) warte mniej niż nic?
Dla ciebie nie ma nic nadzwyczajnego, dla mnie jest, a skoro to cię tak boli...cóż, twój nie mój problem.
Dla mnie w twoim SC nie ma KOMPLETNIE nic nadzwyczajnego.
Zgudi:
Centala - jedyne takie miejsce w internecie, gdzie wszystkie trole (prócz starych centralowych) uciekają w popłochu.

Gal Anonim

  • CAS
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 29
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Gal Anonim
  • Korporacja: Center for Advanced Studies
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #348 dnia: Luty 19, 2016, 15:31:22 »
Autorem nie jestem tylko dyskutantem i to chyba jedynym o niespaczonym fanatyzmem do eve, a zdroworozsądkowym.
O poziomie to raczej świadczą pozostali dyskutanci, a o moją bytność się nie martw nie jesteś jedynym (plus klub klakiera) użytkownikiem centrali obserwuje kto się loguje :)
Najbardziej zabawne jest to, że kiedy dostaliście fakty pod nos radykalizujecie się natychmiast bo to nie po waszej myśli i nie pasuje do ogólnie przyjętej tezy :)

Zaślepia cię nienawiść do EVE i do znacznej grupy polaków która nie podziela twoich poglądów zarówno tych politycznych jak i tych dotyczących innych dziedzin życia. Nie cierpisz tych, którzy coś osiągnęli, którym coś w życiu wyszło i tych którzy jak ci się wydaje mają lepiej od ciebie. Stary zgorzkniały, zakompleksiony xantios twoje argumenty są jak wybuchające parówki macierewicza nie mają żadnego odniesienia do rzeczywistości. Nie było chyba tu, na tym forum większego hejtera tej gry, który na dodatek sam tworzyłby "fakty" w zależności od potrzeby i okazji naciągając ich interpretację jak stare majty teściowej. No i kto tu jest radykałem no kto?  :o

Jakub Trokowski

  • Pod-pilot
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 557
  • pr0 jammer
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jakub Trokowski
  • Korporacja: CCDM
  • Sojusz: Templis CALSF
Odp: Star Conflict
« Odpowiedź #349 dnia: Luty 19, 2016, 15:32:03 »
#REKT
https://steamdb.info/app/8930/graphs/
Wszyscy możemy kasować konta...