Autor Wątek: Nowa organizacja forum  (Przeczytany 25007 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Nowa organizacja forum
« dnia: Wrzesień 19, 2010, 21:56:19 »
Przemeblowanie prawie ukończone (jeszcze tylko Hastra musi przeprowadzic jedną operacje na bazie danych)
Na forum jest kilka działów których widoczność jest opcjonalna, działy do których mają dostęp jedynie osoby uprawnione (sekcja techniczna np) oraz działy których widoczność oraz dostęp do nich jest reglamentowany.
Aktualna struktura forum wygląda tak:

- Informacje
-- Ogłoszenia
-- Centrala - uwagi i propozycje (skasować dział Nowa Centrala)

- Eve Online
-- Przedpokój
---Zloty i zlociki 
-- Dyskusje ogólne
--- Centrala - International
--- Gank Night PL
-- NoobGarten - Całość widoczna jedynie dla grupy Eve (wstęp i wyjście z grupy na życzenie użytkownika) którego członkiem domyślnie jest każdy nowy użytkownik
--- Total Noob Questions
--- Poradniki 

-- Wsparcie techniczne
-- Patche i dodatki
--- Dodatek zimowy 2010
--- Tyrannis
--- Dominion
--- Apocrypha
--- Starsze dodatki
-- Korporacje, Sojusze & Organizacje - dyskusje
--- Centrum Rekrutacyjne
-- Garażowania
-- Market
-- Background
--- Events & Competitions
--- The Yulai Times

- Forum gry - widoczne jedynie dla grupy Inne Gry (wstęp i wyjście z grupy na życzenie użytkownika)
-- Inne gry
-- World of Tank


- Śmietnisko
-- Offtopic
--- Oferty Pracy
--- Test
-- Flamewar Dział z ograniczeniami dostępowymi* -
-- Archiwum

Do grupy dołącza się lub ją opuszcza w następujący sposób: Profil -> grupy użytkowników -> wybór grupy do której chce się dołączyć lub ją opuścić
Działa Eve chwilowo nie działa tak jak powinien - co prawda z automatu dołączać do niego powinni nowi użytkownicy, jednakże starzy muszą sami go sobie włączyć. To właśnie wspominana wyżej operacja na bazie danych. Jeśli operacja się nie uda wtedy starzy użytkownicy będą musieli ręcznie się dodać do tej grupy, lub administratorzy będą musieli dodać wszystkich z około 1400 użytkowników ręcznie... nie myślę jednak ze jeśli baza nie będzie chciała współpracować wtedy po prostu zostawimy wam wolny wybór w kwestii przynależności do tej grupy
Raporty odnośnie innych niezgodności stanu faktyczne z teoria (ten post) proszę zgłaszać na priv lub do tego wątku:
http://www.eve-centrala.com.pl/forum/index.php?topic=8632.0

*
Zgodnie z obietnicą, szukaliśmy metod zmiany ustawień flamewar. Dzisiejsza modyfikacja polega na:

- obniżenie widoczności działu flame z 40 do 20 postów
- zdjecie pozwolenia na pisanie w nim wszystkim grupom użytkowników opartym o posty
- uprawnienie do pisania ma grupa flamewar
- grupa flamewar jest grupą do której można dołączyć poprzez podanie akceptowane (lub nie) przez uprawnione osoby
- prośbę o dopisanie do grupy składa się w ustawieniach profilu konta w odpowiedniej karcie
- warunkiem przyjęcia do tej grupy jest:
+ liczba postów 40+
+ uzupełnione pole profilu z nickiem
+ uzupełnione pole profilu z korpem
+ uzupełnione pole profilu z aliancem
- członkostwo w grupie nie jest dożywotnie i może zostać cofnięte (klucz definiujący jak bardzo ktoś musi wkurzyć administracje żeby tak sie stało jest w trakcie opracowania)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2010, 19:11:45 wysłana przez Doom »

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Khobba

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 123
  • It looks just like a Telefunken U 47
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Khobba Gelos
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: Aegis Cartel
Odp: Nowa organizacja forum
« Odpowiedź #1 dnia: Wrzesień 21, 2010, 13:01:12 »
Żeby było jasne: do czytania Flame nie trzeba być w grupie, wystarczy mieć >20 postów.

Podania o przyjęcie do grupy (czyli o możliwość pisania we Flame) będą akceptowane powyżej limitu 40 postów.