Autor Wątek: Minmatar- statki, skille, etc  (Przeczytany 46675 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #70 dnia: Kwiecień 21, 2012, 19:12:48 »
Z amunicją chodziło mi o to, że, tak, T2 nie używa się na misjach, ale na PvP tak. I amunicja T2 zadaje tylko kin/explo, więc nie różni się od Amarów którzy mają em/therm. Dzięki za build, zobaczę jak będzie się sprawdzał.

Craxon Crais

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #71 dnia: Kwiecień 21, 2012, 23:23:36 »
Wiem, że nie chcesz crosstrainować ale może zrobiłbyś jednak Drake-a... I tak kiedyś się przyda a i misje level 4 spokojnie nim porobisz. Hurek takiej opcji Ci nie da.

Phobeus

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #72 dnia: Kwiecień 22, 2012, 13:59:22 »
Misje lvl 4 w dreju to jednak trochę masochizm

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #73 dnia: Kwiecień 29, 2012, 13:23:22 »
Pora na kolejną serię pytań. Wiem, że dla ludzi mieszkających w C5 Tengu jest niezbędne, jednakże skillowanie go średnio mi odpowiada i tak:

1) Czy Mael/Tempest na artach i 2 remote shieldach by był w stanie utrzymać/być utrzymanym przez kolegów na anomalkach (w WH ofc) tak jak Tengu bez straty/niewielką stratą DPSa?
2) Jeżeli nie to kiedy mniej więcej radzilibyście w niego iść (po ładnym wyskillowaniu hurri/Apoca z T2 laserami?)
3) A może zrobić sobie alta pod misje i właśnie zarabiania w WH z ludźmi (mainem planuję pójść w PvP w przyszłości).
4) Czy przy obecnych cenach jest sens robić alta pod kopanie/planety/industry/coś tam czy lepiej robić misje czy coś mainem i zwyczajnie kupować rzeczy w Markecie
5) Jak dużym problemem są działka zjadające cap w PvP. AC wydają mi się słabe, bo nie dość, że mają najniższy dps (z krótkich działek) to jeszcze walczą w falloffie (wg wykresu DPS z EFT AC zaczynają przebijać pulsy dopiero na 20-25 km, a tak daleko 1v1 sie nie walczy(chyba, już poza zasięgiem punkta), a w teamie chyba arty byłoby lepsze.
6) I z innej beczki, Stealth Bombery wydają się być mało skillożerne (chodzi mi o uzbrojenie) czy może o czymś nie wiem
7) Odnośnie skilli z grupy thermic/em/etc shield compensation. Jak te skille łączą się z Adaptive Invulnerability Shieldem. Czy mając dodane te skille będę miał więcej resów przy aktywnym Invu Shieldzie?
8) Jakby ktoś mógł ocenić mój skill plan (kończy się na large turretach, dalej dałem co by się przydało, ale jest na to czas)

[załącznik usunięty przez administratora]
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 29, 2012, 14:54:58 wysłana przez damiantaps »

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #74 dnia: Kwiecień 29, 2012, 20:15:23 »
1) Mael pewnie dalby rade, ale na dluzsza mete nie ma sensu.
2) Jezeli chcesz mieszkac w WH to najlepiej odrazu idz w tengu.
3) Tak by bylo najlepiej.
4) Kopanie nie jest dochodowe, planety daja zysk ale raczej traktuje sie jako drugorzedny dochod, najlepiej zarabia sie na handlu/spekulacjach, w industrialce nie zarobisz o ile nie znajdziesz sobie niszy.
5) Statki uzywajace blasterow/laserow maja zazwyczaj przystosowany cap/bonusy pod te turrety, wiec generalnie dopoki ktos Cie mocno nie neutuje to nie ma problemow. AC jako jedyne turrety maja wybor rodzaju dmg i tym nadrabiaja, lasery generalnie maja najgorszy typ dmg do strzelania statkow (w wiekszosci przypadkow) i wbrew temu co napisales sa duzo lepsze na dluzsze dystanse (uzywa sie szkiel t2 ktore daja duzy bonus do opti, z ammo close range rowniez maja wiekszy opti niz ac/blastery).
6) Jezeli chodzi o bomby jako uzbrojenie to tak, w przypadku torp potrzebujesz skilli pobocznych do missili wiec wyjdzie w praktyce jak kazdy inny statek.
7)Te skille daja bonusy do pasywnych hardenerow i aktywnych w przypadku gdy nie masz ich wlaczonych.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #75 dnia: Kwiecień 30, 2012, 13:08:56 »
Dzięki za odpowiedzi. Skoro tak to mam takie pytanie. Wszyscy uwielbiają Tengu, jaki to on zajebisty jest we wszystkim, taki all-in-one, ale chciałbym wiedzieć jak pozostałe statki Caldari sprawdzają się w PvP (bo że są dobre w pve to wiem). Jak się sprawdzają zarówno małe jak i duże, a także capitale. Jak się plasują z dpsem na tle innych ras i gdzie są mile widziane i jak się sprawdzają w solo,kilku(-,nasto,dziesięcio,set)osobowym pvp. Tak jak wcześniej mówiłem, na razie wolałbym się w czymś wyspecjalizować i jeżeli pozostałe statki Caldari (zarówno T1 jak i T2) również są dobre w pvp, to byłbym skłonny się na nich przerzucić.

I jeszcze jedno. Załóżmy, że bym się przerzucił na missile, co byście powiedzieli na Typhoona na misje L4 z nano membraną, 2 hardenerami, large naprawiarką, 3 ballistic systemami, 4 bateryjkami w medach(ew. ab) i z 5 cruisami, 3 artami/ac + heavy drony albo lepiej sentry. No i 3 CCC. Miałbym trochę mniejszy zasięg (brak bonusu rocket velocity) ale dmg powinien być lepszy niż na Ravenie L4.
« Ostatnia zmiana: Kwiecień 30, 2012, 13:21:26 wysłana przez damiantaps »

Zsur1aM

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 568
  • Kicking ass for teh.. woops retired!
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Zsur1aM
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #76 dnia: Kwiecień 30, 2012, 15:05:31 »
Pod solo/male gangi kazda rasa ma cos do zaoferowania i generalnie wszystkie sa dosc dobrze zbalansowane, w wiekszych gangach/flotach lata/skilluje sie zgodnie z militarna doktryna korpa/alliansu (w dzisiejszych czasach kazdy kompetentny korp/ally wymaga konkretnych statkow).

Trudno doradzac jezeli nie wiem czym mozesz latac, ale generalnie jezeli idziesz w matarow to mael -> mach, jezeli w caldari drake -> tengu.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #77 dnia: Kwiecień 30, 2012, 15:42:40 »
O co mi się rozchodzi. Zastanawiam się czy nie dojść do WH corpa, a tam Tengu jest must have i w ogóle wszyscy go wychwalają jaki to on na misje, plexy, PvP, itd i chodzi mi o to czy jak pójdę w missile to czy będę w stanie zrobić coś w PvP w przyszłości. Wiem, że Drake i Tengu są lubiane w PvP, ale jak się sprawdzają u nich statki T2 (bo wiem, że Matarzy mają dobre T2).

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #78 dnia: Kwiecień 30, 2012, 15:47:57 »
Caldari T2 frygaty - rewelacja, Hawk/Harpy rządzą, troche gorzej z Kitsune
T2 Cruzy - rekony (Falcon/Rook) - dobre i bardzo znienawidzone, HAC (Eagle/Cerberus) - niszowe i dość bezużyteczne
T2 BSy - Golem = PVE, Widow = bezużyteczny

edit:
zapomniałem o bomberku, Manticore, bardzo fajny stateczek, dużo CPU można cuda wianki z fitem robić.
oraz o Bazylu - shieldowy logistyk używany tam gdzie mobilność niema pierwszorzędnego znaczenia.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #79 dnia: Kwiecień 30, 2012, 16:11:14 »
Dzięki. Chodzi mi o to, że jak pójdę w rakiety to żebym nie narzekał, że nie ma czym w PvP latać, ale widzę, że problemu raczej nie będzie.

Nitefish

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 173
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Nitefish
  • Korporacja: Beach Boys
  • Sojusz: Cartel.
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #80 dnia: Kwiecień 30, 2012, 22:00:02 »
Widow wcale nie jest bezużyteczny...

Asag

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 210
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Wprodukcji
  • Korporacja: WhoKnows
  • Sojusz: JeszczeNieMam
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #81 dnia: Kwiecień 30, 2012, 23:35:18 »
zapomniałem o bomberku, Manticore, bardzo fajny stateczek, dużo CPU można cuda wianki z fitem robić.

Ja noob i na mnie zrobiło wrażenie chociaż się nie znam :)
http://www.youtube.com/watch?v=ZLtHzH3uWis&feature=g-user-lik

Eh, może za jakieś 40 mln SP kiedyś sam tak polatam.

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #82 dnia: Maj 01, 2012, 09:33:16 »
Eh, może za jakieś 40 mln SP kiedyś sam tak polatam.

Pamiętaj tylko o baaardzo głębokich kieszeniach, bo isków wydasz na takie latanie naprawdę sporo. No i alta lub kolegę do boostowania floty też uwzględnij :)
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #83 dnia: Maj 03, 2012, 17:45:46 »
Dobra. Wróćmy się trochę. Pytałem się jak by się Mael sprawował zamiast Tengu w WH C5. To teraz takie pytanie, czy Machariel by był w stanie zastąpić takie Tengu.  Żeby mógł polecieć na Sleepki z 4 innymi Tengu i się utrzymać i utrzymać innych ( no i mieć dmg jak one). Nie ukrywam, że skillowanie rakiet średnio mi się widzi, bo planuję również PvPować a tam rakiety są średnie. Co więcej Caldari są shield, a większość flot jest armorowych.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #84 dnia: Maj 03, 2012, 18:04:25 »
I Mael i Mach to raczej też shildowe statki... :P
Mach to jest mael na sterydach jeśli chodzi o siłę rażenia. Jesli zakładamy pasywny tank pod rr to w sumie nie wiem który z nich jest lepszy jeśli chodzi ten parametr, zakładam że wypadają podobnie. Tyle że żeby mach stał się skuteczną alternatywą dla maela to musisz ładnie podskilować support skile, oraz skill gallente BS
I raczej uważam że nieważne czy machem czy maelem to w c5 będziesz tengulcom przeszkadzał chyba że będziecie mieć lotnisko do pompowania shielda

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #85 dnia: Maj 03, 2012, 18:15:59 »
Myślałem że Mach może być armorowy (7/5/8). To inaczej sformułuję pytanie. Czy jest jakaś TURRETOWA alternatywa dla Tengu na Sleepkach (poniżej capitali ofc).

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #86 dnia: Maj 03, 2012, 18:19:33 »
Rokh, pamiętaj abyś założył Neutrony coby nie przeszkadzać Tengu strzelać na 110km.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #87 dnia: Maj 03, 2012, 19:00:57 »
Ratelsnake pod warunkiem że wyskilujesz sentry drony :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SnowMiracle

  • Naczelny Zrzęda
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SnowMiracle
  • Korporacja: Unseen Chimera
  • Sojusz: Exiled Ones
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #88 dnia: Maj 03, 2012, 20:13:03 »
Sami specjaliści od farmienia w wh.  :P

Jeżeli chcesz "turretowy" bs, który będzie dawał rade z tengusami rr to może nightmarem się zainteresujesz. Poteżny dps (ze skilami), wystarczający tank i możliwość współpracy z tengusami rr. Niestety potężnie "skilożerny", więc raczej nie zbyt szybko można w niego wsiąść od zera (musiałbyś wyskilować laserki i bs-y amarr i caldari). :)
Cytat: Waxis
Jeśli chodzi o dłógość posta to  pewnie że dało się dłóżej.

"Niepuszczone bąki unoszą się do głowy, stąd biorą się posrane pomysły"

SnowMiracle

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #89 dnia: Maj 03, 2012, 20:31:24 »
Lasery co najmniej t2 nadmienię. Ale faktycznie zapomniałem o koszmarku. Tyle że setup na którym widziałem go w uzyciu był dość specyficzny i drogi :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SnowMiracle

  • Naczelny Zrzęda
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SnowMiracle
  • Korporacja: Unseen Chimera
  • Sojusz: Exiled Ones
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #90 dnia: Maj 03, 2012, 20:40:48 »
Lasery co najmniej t2 nadmienię. Ale faktycznie zapomniałem o koszmarku. Tyle że setup na którym widziałem go w uzyciu był dość specyficzny i drogi :P

Inwestycja w fit będzie się równała zwiększeniem "przeżywalności" lub/i podniesieniem skuteczności samego statku. Jeżeli planuje użycie go w c5 szybko zauważy, że fitowanie go na modułkach t2 będzie lekkim failem (nie że "się nie da", bo "się da", ale nie będą wykorzystane w pełni możliwości samego statku). Dodatkowo, w zależności od czasu jaki na to poświęci, szybko powinna mu się zwrócić ta inwestycja. Na dłuższa metę to chyba jednak skille do tego potworka będą dla niego większym problemem. :)
Cytat: Waxis
Jeśli chodzi o dłógość posta to  pewnie że dało się dłóżej.

"Niepuszczone bąki unoszą się do głowy, stąd biorą się posrane pomysły"

SnowMiracle

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #91 dnia: Maj 03, 2012, 20:53:05 »
Lasery były t2, do tego x-type hardy + lotniska jako;
- firewall na rakiety sleepków
- pompki
- elketrownie

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

SnowMiracle

  • Naczelny Zrzęda
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 82
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SnowMiracle
  • Korporacja: Unseen Chimera
  • Sojusz: Exiled Ones
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #92 dnia: Maj 03, 2012, 21:28:14 »
Lasery były t2, do tego x-type hardy + lotniska jako;
- firewall na rakiety sleepków
- pompki
- elketrownie

Taka mała podpowiedź, dla kolegi szukającego statku, że o ile laserki t2 to raczej "must have", tak modułki x-type jak i wsparcie lotniska mogą, acz nie muszą wcale być (tak abyś nie kierował się przeświadczeniem - musi mieć lotnisko, bo inaczej spadnie? to do bani statek  ... to jest jedna z możliwości, a nie jedyne słuszne rozwiązanie ;P).
Cytat: Waxis
Jeśli chodzi o dłógość posta to  pewnie że dało się dłóżej.

"Niepuszczone bąki unoszą się do głowy, stąd biorą się posrane pomysły"

SnowMiracle

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #93 dnia: Maj 05, 2012, 18:16:50 »
Dzięki za odpowiedzi. Na dodatek spytałem się gościa w grze to powiedział, że owszem, da się Tengu zastąpić np. Macharielem, ale jednak chcą mieszkać w WH to lepiej zrobić to Tengu i już, bo to nie będzie to. Teraz prosiłbym o wyjaśnienie mi pewnej rzeczy. Ale może najpierw ktoś mógłby mi powiedzieć jak dawać +? Bo paru osobom się należy, i to bardzo (Herezja, tobie minusa dać? Żeby score`u nie zaniżać (nie mam złych intencji jakby co).

A co do mojego pytania. Czytam różne posty z różnych lat, ale ogólnie widzę, że  rakiety jak i statki shieldowe nie są zbyt lubiane we flotach i nie bardzo rozumiem dlaczego. Rozumiem, że w ogromnych flotach (100+) jak i flotach alpha rakiety nie zdążą po prostu dolecieć. Ale solo Drake czy jakiś BS na torpedach powinien sobie spokojnie poradzić (na fryty są drony i weby, ew. paintery), natomiast w gangach albo walą w grubą zwierzynę (BSy) albo w małą (Caracal na rapidach), nie muszą sobie zawracać głowy statkami którym mało co zrobią. Podobna sprawa z shieldami. Owszem, takie statki mają większą sygnaturę, ale są też szybsze (na dodatek self-repki są lepsze shieldowe, szybciej leczą i jeszcze boostery, przy remote różnic nie ma (prawie))więc mniej tego dmgu w nie wchodzi, a mimo to mało kiedy widzę, że ktoś na forach twierdzi inaczej, że shieldowe=PvE (tylko).

A, i jak admin chce to może zmienić nazwę mojego tematu na "Namolne pytanie nobka" albo jak chce.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #94 dnia: Maj 05, 2012, 18:34:42 »
Cytuj
Teraz prosiłbym o wyjaśnienie mi pewnej rzeczy. Ale może najpierw ktoś mógłby mi powiedzieć jak dawać +? Bo paru osobom się należy, i to bardzo (Herezja, tobie minusa dać? Żeby score`u nie zaniżać (nie mam złych intencji jakby co).
Moja paranoja twierdząca że uzyszkodnicy będą montować troll konta aby "anonimowo' minusować wrogów kazała mi ustawić magiczną granicę od której można dawać punkty repa. Jeszcze jej nie osiągnąłeś
Cytuj
A co do mojego pytania. Czytam różne posty z różnych lat, ale ogólnie widzę, że  rakiety jak i statki shieldowe nie są zbyt lubiane we flotach i nie bardzo rozumiem dlaczego. Rozumiem, że w ogromnych flotach (100+) jak i flotach alpha rakiety nie zdążą po prostu dolecieć. Ale solo Drake czy jakiś BS na torpedach powinien sobie spokojnie poradzić (na fryty są drony i weby, ew. paintery), natomiast w gangach albo walą w grubą zwierzynę (BSy) albo w małą (Caracal na rapidach), nie muszą sobie zawracać głowy statkami którym mało co zrobią. Podobna sprawa z shieldami. Owszem, takie statki mają większą sygnaturę, ale są też szybsze (na dodatek self-repki są lepsze shieldowe, szybciej leczą i jeszcze boostery, przy remote różnic nie ma (prawie))więc mniej tego dmgu w nie wchodzi, a mimo to mało kiedy widzę, że ktoś na forach twierdzi inaczej, że shieldowe=PvE (tylko).
Wiele różnych względów. Najczęściej pojawiające się argumenty
- med sloty potrzebne na EW i w sporej części elctronic upg
- lepsze bufor tanki na armorze
- w przypadku capsli i rzadziej solo bs / / bc / t3 różnicy działania crystali i slave
- kiedyś amarr i gallene miały supremancję w pvp a to stricte armorowe stworki

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #95 dnia: Maj 05, 2012, 21:42:09 »
Moja paranoja twierdząca że uzyszkodnicy będą montować troll konta aby "anonimowo' minusować wrogów kazała mi ustawić magiczną granicę od której można dawać punkty repa.

Troszkę za późno to zrobiłeś ];) A co do tematu to się do końca nie zgodzę. W dużych flotach przeważa armor ale już w nano flotach czyli szybkich tam masz właśnie shieldowe zestawy.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #96 dnia: Maj 05, 2012, 21:57:10 »
Akurat Ci co Ciebie minusują robią to z normalnych kont :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #97 dnia: Maj 05, 2012, 22:07:07 »
Skąd wiesz? ];)
Swoją droga może w ich przypadku to tylko konta są normalne ];ppppppp

ps. ciekawe do jakiego wyniku mnie doprowadzą GoGo męczcie się dalej i naciskajcie ];)

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #98 dnia: Maj 17, 2012, 19:45:56 »
Natknąłem się na kolejny dylemat, a ludzie w UA mają podzielone zdania. Myślę o statku na L4. Wydaje mi się, że najlepszy będzie Domi albo Mael (misje u Sisterek więc Amarskie będą średnie). Niedługo będę miał skille poboczne na drony na 3. Podobno Mael na artach (na AC vs Angele) ładnie młóci, ale Domiego też chwalą. Prosiłbym o opinie.

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #99 dnia: Maj 17, 2012, 20:23:05 »
Dominix, żeby był skuteczny, wymaga skilli All V. Sentry/Heavy T2, BS V, Drone Interfacing V.

Sam zaczynałem robić L4 Kartoflixem i to był dramat, by słabych skillach. Zdarzało się, że nie mogłem złamać jakiegoś rata, a misje robiłem tak długo, że mi wraki znikały zanim je mogłem pozbierać :P


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Kara Mon

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #100 dnia: Maj 17, 2012, 22:19:00 »
Natknąłem się na kolejny dylemat, a ludzie w UA mają podzielone zdania. Myślę o statku na L4. Wydaje mi się, że najlepszy będzie Domi albo Mael (misje u Sisterek więc Amarskie będą średnie). Niedługo będę miał skille poboczne na drony na 3. Podobno Mael na artach (na AC vs Angele) ładnie młóci, ale Domiego też chwalą. Prosiłbym o opinie.

Mael, daj sobie spokoj z dominixem. Ja na poczatku swojej kariery mialem identyczny dylemat i wybralem domino bo myslalem ze "szybciej" go wyskiluje , do maela musialem bawic sie w tank shieldowy i takie tam pierdoly i mi wyszlo ze w dominixa wsiade tydzien wczesniej ...  Pozniej bylo tak jak pisze Sokole  :D

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #101 dnia: Maj 18, 2012, 07:52:20 »
Domi jest fajny, pod warunkiem, że Ci się nie spieszy.
Domi jest fajny, bo możesz robić misje afk.
Domi jest fajny, bo możesz w niego wcisnąć, bez straty tanka i dps, scrambla i nosy/neuty do zniechęcania zaczepiających Cię gości.
Ale domi ma tą wadę, że wymaga full skilli, tylko pozornie się go szybko robi.
Przedwieczny.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #102 dnia: Maj 18, 2012, 08:26:08 »
Dzięki za odpowiedzi. Wygląda na to, że jednak pójdę w Maela, chociaż przyjrzę się Dominixowi po patchu, bo podobno mają wejść moduły do dmg dronek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #103 dnia: Maj 18, 2012, 08:28:31 »
Tia tyle że po patchu dominix przestanie być noob freandly - te moduły na dmg wsadza się kosztem czegoś, a to coś to będzie tank / prąd, a wątpię aby dały aż tyle dps żeby zrównoważyć brak interfering na 5 tudzież brak t2 sentry / heavy

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #104 dnia: Maj 20, 2012, 13:00:16 »
Teraz mam pytanie odnośnie buildów. Wymyśliłem takie dwa.

AC Mael L4 na Angele/Merce/to co lubi być blisko

2x Gyro II
3x Tracking Enchancer II

1x X-Large C5-L Shield Booster
2x Limited Explosive Deflection Field
1x Limited Kinetic Deflection Field
1x Tracking Computer ze skryptem na tracking speed
1x Heavy Capacitor Booster z boosterkami 800

8x 800mm Scout AC

3x Large Core Defense Capacitor Safeguard

5x Hobgoblin II
reszta później

Arty Mael L4 na dalekie statki

2x Gyro II
2x Tracking Enchancer II
1x Reactor Control Unit (z zamianą na Power Diagnostic System jak wbije Engi V)

1x X-Large C5-L Shield Booster
2x Limited Explo Field (active)
1x Limited Kinetic Field (active)
1x Heavy Capacitor Booster z boosterkami 800
1x Tracking Computer II ze skryptem Optimal Range

8x 1400mm Scout arty

3x Large Core Defense Capacitor Safeguard

5x Hobgoblin II

I tak, po pierwsze jak te buildy wyglądają. Po drugie, czy Repair Dronki można użyć na sobie, bo nie wiem czy wziąć 3x Heavy Shield na siebie czy 5 Hammerheadów + 5 Light ECM. Po trzecie, czy nie wymienić jednego explo fielda na invula albo Shield Amplifiera. Po czwarte, czy nie wymienić na coś jednego riga, bo cap i tak będzie stabilny jak będę używał boosterków 800.

PS. Po piąte, mógłbym też zamienić Explo fielda na Cap Rechargera II. Wtedy mógłbym założyć Dread Guristas Shield Boostera, który trochę więcej leczy i ma cykl 4 sec (zamiast 5). Cap wciąż byłby stabilny z Cap Boosterkami (tyle, że na 38% zamiast 79%)
« Ostatnia zmiana: Maj 20, 2012, 14:21:29 wysłana przez damiantaps »