Eve Online > NoobGarten
Minmatar- statki, skille, etc
damiantaps:
Nie no, ja wiem, że pod raty hardy się bierze i właśnie tak zrobiłem przy badaniach
damiantaps:
Mam kolejny dylemat. Wreszcie się dochrapałem do Maelstroma, ale może po prostu nie mam doświadczenia, ale misje robi mi się czasami szybciej, ale zdarza się, że mimo 2x większego dpsa (względem Drejka) nie mogę się przebić przez tank (a Drejkiem mogłem). Do tego mimo, że boosterka włączam przy ok. połowie shielda to i tak naboje na prąd schodzą bardzo szybko. Podejrzewam, że po prostu mam za małe skille na Maela, ale jestem ciekaw, jak by się on sprawdzał na pasywnym tanku. Wiem, że ma on bonusy do shield boostera, ale chciałbym się was zapytać.
[Maelstrom, Passive]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Limited Explosive Deflection Field I
Limited Explosive Deflection Field I
Limited Kinetic Deflection Field I
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
Large Core Defense Field Purger I
Hardy za 3 dni będą T2. Taki Mael ma 1,5x większą sygnaturę niż Drake i o 100m większą względem active Maela(661 vs 568). Wydaje mi się, że taki fit ma sens, ale mogę się mylić. Jeżeli opinie będą nie mieszające go z gównem, to bym spróbował najpierw na Angelach (bo duże resy na nie i latają blisko). I jak by było fajnie, to bym zrobił na arty (na więcej niż 50 raczej nie latają, a na takiej odległości będzie to mniej więcej połowa arty falloffa).
Theronth:
Pasywny Maelstrom może być złym pomysłem. Ma niższy bazowy shield regen od Drake, większą sygnaturę i niższe resist. Czyli brakuje mu wszystkich cech dobrego pasywa. Jedynym BS-em o którym wiem, że pasywnie zrobiony działa to Rattlesnake. Ponadto tracisz low sloty, które powinny dać Ci dodatkowy dmg.