Autor Wątek: Minmatar- statki, skille, etc  (Przeczytany 46932 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #105 dnia: Maj 20, 2012, 14:37:15 »
Cytuj
[Maelstrom, New Setup 2]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Tracking Enhancer II
Tracking Enhancer II

Tracking Computer II, Optimal Range
Heavy Capacitor Booster II, Cap Booster 800
Shield Boost Amplifier II
X-Large Shield Booster II
Explosion Dampening Field II
Invulnerability Field II

800mm Repeating Artillery II, Fusion L
800mm Repeating Artillery II, Fusion L
800mm Repeating Artillery II, Fusion L
800mm Repeating Artillery II, Fusion L
800mm Repeating Artillery II, Fusion L
800mm Repeating Artillery II, Fusion L
800mm Repeating Artillery II, Fusion L
800mm Repeating Artillery II, Fusion L

Large Core Defence Capacitor Safeguard I
Large Core Defence Capacitor Safeguard I
Large Core Defence Capacitor Safeguard I


Warrior II x5
Berserker I x3
Na skilach mojego chara wymaga +2 / +3 cpu
Maela na noob skilach nie zrobisz na cap stabel, na dobrych skilach możesz próbować ale fit raczej jest drogi, a nawet bardzo drogi. Przerost formy nad treścią IMO.
Dronek logistycznych nie uzyjesz na sobie.
Z rigami bym uważał. Boosterków na pokład weźmiesz w sam raz na jedną dwie misje. Musisz ich uzywać rozważnie a samego boostera również nie puszczać na perma run tylko cyklować. Ważne - wyłącz autocycle na bateryjkach.
Dronki na angele lepsze sa matarskie. Galentyjskich można uzywać raczej od ich wysokiego wytrenowania

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #106 dnia: Maj 20, 2012, 14:42:52 »
Dzięki. Zapomniałem dodać, że założę implant +3% cpu. Wspomniałem o Dread Boosterze, bo X-Large II wymaga skilla na V, a ja będę raczej szedł w Amarów, jak Mael będzie się już sprawdzał na L4. A mógłby mi ktoś wyjaśnić jak sprawdzać, jaki dps będę tankował w EFT, czy do tego jest inny program. Wtedy mógłbym porównać czy lepszy będzie Amplifier czy drugi Explo Field.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #107 dnia: Maj 20, 2012, 14:54:03 »
w eft, otwórz notatnikiem plik configuracyjny dodaj mu na końcu;
DamageProfile=Gurista,0,570,3504,0
DamageProfile=Angel,480,0,719,3058
DamageProfile=Sansha,1945,1598,0,0
DamageProfile=Serpentis,0,1627,1320,0
DamageProfile=Blood raider,613,570,60,0
DamageProfile=Gallente federation,25,781,1127,0
DamageProfile=Minmatar republic,615,310,815,1633
DamageProfile=Amarr empire,1204,1349,0,0
DamageProfile=Caldari state,0,795,944,0
DamageProfile=EoM,0,618,1718,0
DamageProfile=Mercenaries,90,634,424,108
DamageProfile=Rogue Drones,86,91,281,964
Potem jak masz jakiś fit dajesz ppm na tanku i wybierasz profil damage, domyślnie jest ustawiony po 25% każdego dmg, więc widzisz omni tank

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #108 dnia: Maj 20, 2012, 15:26:45 »
Dzięki, już przeprowadziłem "dogłębne badania" i wyszło mi, że różnice między C5-L+resist, C5-L+Amplifier i Dread Booster+Cap Recharger II wahają się od ok. 5 dpsu (przy Sanshach) do 20 przy Angelach na korzyść Dreada, ale że są to różnice rzędu 5-max.10% to zostanę chyba przy pierwszym wariancie, który będzie zużywał najmniej capacitora.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #109 dnia: Maj 20, 2012, 15:32:51 »
Primo - w pve ustawiasz tank żeby maxymalizować go pod raty czyli ustawiasz hardy odpowiednio. Na sanshe zamiast dwóch invuli powinno być np em+termal, na guristy kin + termal itp
Secundo dred gueri rozwaza się bardziej ze wzgledu naopcje fitowania (cpu) niż na moc lub prąd bo tym niezbyt sie odruznia od standardowego sprzętu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #110 dnia: Maj 20, 2012, 15:53:57 »
Nie no, ja wiem, że pod raty hardy się bierze i właśnie tak zrobiłem przy badaniach

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #111 dnia: Maj 31, 2012, 19:24:42 »
Mam kolejny dylemat. Wreszcie się dochrapałem do Maelstroma, ale może po prostu nie mam doświadczenia, ale misje robi mi się czasami szybciej, ale zdarza się, że mimo 2x większego dpsa (względem Drejka) nie mogę się przebić przez tank (a Drejkiem mogłem). Do tego mimo, że boosterka włączam przy ok. połowie shielda to i tak naboje na prąd schodzą bardzo szybko. Podejrzewam, że po prostu mam za małe skille na Maela, ale jestem ciekaw, jak by się on sprawdzał na pasywnym tanku. Wiem, że ma on bonusy do shield boostera, ale chciałbym się was zapytać.

[Maelstrom, Passive]
Gyrostabilizer II
Gyrostabilizer II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II
Shield Power Relay II

Limited Explosive Deflection Field I
Limited Explosive Deflection Field I
Limited Kinetic Deflection Field I
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II
Large Shield Extender II

800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L
800mm Heavy 'Scout' Repeating Artillery I, EMP L

Large Core Defense Field Purger I
Large Core Defense Field Purger I
Large Core Defense Field Purger I

Hardy za 3 dni będą T2. Taki Mael ma 1,5x większą sygnaturę niż Drake i o 100m większą względem active Maela(661 vs 568). Wydaje mi się, że taki fit ma sens, ale mogę się mylić. Jeżeli opinie będą nie mieszające go z gównem, to bym spróbował najpierw na Angelach (bo duże resy na nie i latają blisko). I jak by było fajnie, to bym zrobił na arty (na więcej niż 50 raczej nie latają, a na takiej odległości będzie to mniej więcej połowa arty falloffa).


Theronth

  • Krogulec
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 236
  • Merkal Aubauch to mój alt
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Theronth Valarax
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #112 dnia: Czerwiec 01, 2012, 01:55:23 »
 Pasywny Maelstrom  może być złym pomysłem. Ma niższy bazowy shield regen od Drake, większą sygnaturę i niższe resist. Czyli brakuje mu wszystkich cech dobrego pasywa. Jedynym BS-em o którym wiem, że pasywnie zrobiony działa to Rattlesnake. Ponadto tracisz low sloty, które powinny dać Ci dodatkowy dmg.
 Co do niemożności przebicia się przez tank ratów, to stawiałbym na niski tracking albo strzelanie na końcowym falloff-ie. Drake na każdą odległość na którą dolatują pociski zadaje te same obrażenia, a działa już nie. Dodatkowo brak AC T2 oznacza brak Barrage L. Nie wiem czy istnieje jakiś substytut t1 dla Barrage (Proton???, Titanium Sabot???, Nuclear???), bo moja religia zabrania mi latać matarskimi statkami ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #113 dnia: Czerwiec 01, 2012, 08:49:51 »
Cytuj
Jedynym BS-em o którym wiem, że pasywnie zrobiony działa to Rattlesnake.
Jeszcze scorp navy ładnie się fituje w tym kierunku
Cytuj
Dodatkowo brak AC T2 oznacza brak Barrage L. Nie wiem czy istnieje jakiś substytut t1 dla Barrage (Proton???, Titanium Sabot???, Nuclear???), bo moja religia zabrania mi latać matarskimi statkami
Generalnie nie strzela się t2 amunicją z matarskiego sprzętu, a "substytut" t1 o parametrze zasięgu zblizonym do barage ma może 20% siły ognia amunicji t2


@post wyżej
Mael na pasywie jest dobry tylko w konkretnej sytuacji - kiedy idzie kosmiczny dps, a za tobą na poket wjedzie 1 / 2 shipy z rr. I mniej więcej w takiej konfiguracji się używa tego statku do L5 ewentualnie jakichś eksploracyjnych rzeczy. Do L4 zdecydowanie tank aktywny o którym już wiesz że wymaga sporo skili, min dlatego tier 3 bs nie są zalecane dla [postaci początkujących

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #114 dnia: Czerwiec 01, 2012, 12:19:27 »
Generalnie nie strzela się t2 amunicją z matarskiego sprzętu, a "substytut" t1 o parametrze zasięgu zblizonym do barage ma może 20% siły ognia amunicji t2

Co to za herezja, barrage to jedno z częściej używanych ammo w PVP, hail owszem, mało się nim strzela, przez penalty do trackingu, ale barrage... :o
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #115 dnia: Czerwiec 01, 2012, 12:45:46 »
Co to za herezja, barrage to jedno z częściej używanych ammo w PVP, hail owszem, mało się nim strzela, przez penalty do trackingu, ale barrage... :o

@Lt Rook
A czy aby to właśnie barrage nie mają penalty do trackingu a haile do zasięgu ?  :P

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #116 dnia: Czerwiec 01, 2012, 12:50:12 »
barrage mają +50% do falloff i 0,75x tracking - co nie jest wielkim problemem przy odległości z której się z nich strzela
hail maja -50% do falloff i 0,7x tracking - co jest wielkim problemem gdy walczysz na minimalnych odległościach i transversal jest wysoki i skacze jak głupi

Więc zamiast w noobgarden gadać głupoty, wydokujcie i postrzelajcie najpierw.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #117 dnia: Czerwiec 01, 2012, 13:06:36 »
hail maja -50% do falloff i 0,7x tracking - co jest wielkim problemem gdy walczysz na minimalnych odległościach i transversal jest wysoki i skacze jak głupi
Nie no, z pewnością -50% do fallofa w przypadku a-cannonów to nie jest penalty do zasięgu.  ;D



Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #118 dnia: Czerwiec 01, 2012, 13:18:46 »
W ramach sprostowania w moim poście powinno stać:
"Generalnie nie strzela się t2 amunicją z matarskiego sprzętu na PVE" niestety mam taki fajny ficher chyba związany z klawiatura lapka że czasem wytnie mi w trakcie pisania fragment tekstu :(
Kajam sie i proszę o wybaczenie wprowadzania w błąd

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Mona X

  • Gość
PRZENIESIONY: Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #119 dnia: Czerwiec 01, 2012, 15:54:57 »

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #120 dnia: Lipiec 09, 2012, 17:26:41 »
Chyba mam dla was kolejny temat do flejmu. Mianowicie pragnę założyć sobie alta. Ponieważ na mainie mam dostęp do machariela, więc nie będę się bawił w tengu. Parę osób mi poradziło zrobić alta na capsy. W sumie czemu nie, ale pozostaje jedna kwestia, które?

Z tego co słyszałem, to Thanatos ma większy DPS i jest wszechstronniejszy niż Archon ale bardziej miękki. Moros ma większy DPS niż Revelka, ale na mniejsze dystanse (na jakich dystansach się walczy capsami?). Nyx (ale na 70% nie będę go miał) ma podobno duże pierdolnięcie, ale jak wygląda na tle Aeona? No i tytany ( jego będę miał na 1%), podejrzewam, że różnice są podobne do Dredów.

Prosiłbym o ocenienie które capsy bardziej by się opłacało robić i czy nie zrobić wcześniej JF (jest logistyka korpowa, ale może się przydać).

Soulscream

  • Ancient Troll
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 2 098
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: nie ma
  • Korporacja: j/w
  • Sojusz: j/w
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #121 dnia: Lipiec 09, 2012, 17:35:33 »
Chyba mam dla was kolejny temat do flejmu. Mianowicie pragnę założyć sobie alta. Ponieważ na mainie mam dostęp do machariela, więc nie będę się bawił w tengu. Parę osób mi poradziło zrobić alta na capsy. W sumie czemu nie, ale pozostaje jedna kwestia, które?

Z tego co słyszałem, to Thanatos ma większy DPS i jest wszechstronniejszy niż Archon ale bardziej miękki. Moros ma większy DPS niż Revelka, ale na mniejsze dystanse (na jakich dystansach się walczy capsami?). Nyx (ale na 70% nie będę go miał) ma podobno duże pierdolnięcie, ale jak wygląda na tle Aeona? No i tytany ( jego będę miał na 1%), podejrzewam, że różnice są podobne do Dredów.

Prosiłbym o ocenienie które capsy bardziej by się opłacało robić i czy nie zrobić wcześniej JF (jest logistyka korpowa, ale może się przydać).

Generalnie amarskie capsy mogą wiecej wytankować. Solidny armor tank. Capslami walczy się na różne odległości, zależy gdzie cyno :). Zazwyczaj w ładowni masz prochy i amunicje na różną odległość i stront o ile dobrze pamietam. Generalnie wszystko co nie jest matarskie jest ok :). Ja faworyzuje amarr bo mają fajny wygląd.

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #122 dnia: Lipiec 09, 2012, 17:39:38 »
Ja faworyzuje amarr bo mają fajny wygląd.
W zasadzie masz rację. W zasadzie, bo taki np. Aeon się nie umywa wyglądem do Nyxa akurat  :P

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #123 dnia: Lipiec 09, 2012, 17:49:17 »
Archon to de facto jedyny używany triage carrier (bo ma bonus do tanka).

Thanatos - to mówię ze swojego doświadczenia - jest świetnym "frontline" carrierem lub Pantheonem (bojowe zastosowanie, odpowiednio z local tankiem lub w spider-tanku) - bo ma bonus do dmg. Przy okazji, jest też kapitalną raciarką ;)

Moros vs. Revelation - tank podobny, ale Moros ma jednak lepszy dmg (rodzaj) i lepiej stoi pod kątem capa. Jeden i drugi nie umywa się do Phoenixa pod kątem orania POS-ów, ale vs. inne capsy Moros jest bardzo groźny.

Aeon vs Nyx - lepszy tank vs. lepszy dmg. Aeon ma większe szanse przeżycia, w Nyxie będziesz top damage dealerem.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

MiltisUmbrae

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 222
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: MiltisUmbrae
  • Korporacja: Project HAVEN
  • Sojusz: PLEBS.
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #124 dnia: Lipiec 09, 2012, 19:21:40 »
Ogólnie jak pójdziesz a amarr lub gallente to wszedzie bedzie to mile widziane.


Caldari - shield tank więc są w mniejszości.

Matarzy - dred gówniany, carriery nadają się do Panteonu ze względu na bonusy do RR.

damiantaps

  • Gość
Odp: Minmatar- statki, skille, etc
« Odpowiedź #125 dnia: Lipiec 10, 2012, 16:03:15 »
Dzięki za odpowiedzi. Chyba pójdę w Gejlente, bo mam wrażenie, że w logistyka nie będę się lubił bawić (będę to robił najrzadziej jak się da) i dużo bardziej mam ochotę "nakur*iać duży dimidż", a skoro i jedni i drudzy są lubiani, to będzie dobrze.