Autor Wątek: Fanfest 2012  (Przeczytany 21819 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #35 dnia: Marzec 24, 2012, 19:54:58 »
Przedwieczny.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #36 dnia: Marzec 24, 2012, 20:02:14 »

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #37 dnia: Marzec 24, 2012, 20:03:47 »
WoD:
http://www.youtube.com/watch?v=P3wIU_Jo9dE&feature=share

Wprowadzenie do Dusta:
http://www.youtube.com/watch?v=GI53ydJaus8

Eee...no myślałem że coś do EVE. Choć jeszcze jest nadzieja. Zdaje się, ze jutro mają jeszcze coś nowego pokazać/omówić.

Phobeus

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #38 dnia: Marzec 25, 2012, 20:50:31 »
Proszę ładnie aby ktoś uczynny napisał w telegraficznym skrócie jakie nowości czekają na nas w Inferno :)

Ptysiu

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 733
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ptysiu
  • Korporacja: The Eye Of Chaos
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #39 dnia: Marzec 25, 2012, 21:12:59 »
Proszę ładnie aby ktoś uczynny napisał w telegraficznym skrócie jakie nowości czekają na nas w Inferno :)

Świetne pytanie. Pozwoliłem sobie wytłuścić najważniejszą jego część.
"Twoja stara jest tak gruba, że zamyka stałkę jednym jumpem." - Trol Anonim

Trial:

https://secure.eveonline.com/trial/?invc=80cbb5d1-2816-4276-8507-098de6f39fda&action=buddy

Tim

  • Aqua
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 63
  • Year supply of fairy cakes
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tim Nitack
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #40 dnia: Marzec 26, 2012, 18:59:18 »
"You don't have to shoot a man to take away his life, Mila. You can kill without ever striking your victim or firing a weapon. All you have to do is take away his hope. Take away a man's sense of purpose in life—the rock that his ego rests upon—and that man becomes the living dead." —Otro Gariushi

Danath Riddick

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 60
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Danath Riddick
  • Korporacja: Devion Corporation
  • Sojusz: YARRR and CO
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #41 dnia: Marzec 26, 2012, 22:32:42 »
Świetne pytanie. Pozwoliłem sobie wytłuścić najważniejszą jego część.

Ok Ptyś leniwa łajzo (jeżeli to jest obraźliwe to wyciąć) specjalnie dla ciebie (mam trochę czasu) ściąga to co pojawi się nie konieczne w najbliższym dodatku, ale co ogólnie CCP planuje z EVE.

Jak co tutaj masz link i polecam obejrzeć filmik z keynote.

http://www.eve-outpost.pl/newsy,EvE_Fanfest_2012_dzien_2_podsumowanie,26.html

Jeżeli mówię jakąś herezje w niektórych punktach to przepraszam ale mój angielski nie jest idealny, a oni za poprawną angielszczyzną też nie dukają

1.Generalizacja Tech 3 cruzów. O co chodzi. Jeżeli na tech 3 dasz moduł odpowiedzialny za Command Linki to będzie on miał bonus to wszystkich rodzajów Linków (do armora, skrimish'a, siege, inforation) jednak ten bonus będzie mniejszy niż u command shipów który będzie miał tylko rasowy bonus. To zapowiedziano. Nie wiem jak sprawa będzie jeżeli chodzi o np. moduł logistyczny czy moduł do electronic Warfare. Czy będzie to tak że będziemy mieli na dowolnej Tech 3 jednocześnie bonusy do webów, punkta, paintera, i jamów tylko one będą mniejsze niż na reconach. Zobaczymy.

2.Nowe tatuaże nie wiadomo czy będą darmowe czy a Aur

3.Oczywiście dużo mówiono o DUST i integracji z EVE

4.Nowy system przejmowania systemów w LOW secu przez milicję

5.Coś tam mówiono o eksploracji porzuconych odpostów z trybu awatara czyli na piechotkę nie statkiem.

6. Race Blending. Mieszanie ras. Na razie są czyste rasy, ale zapewne wielu Minmatarów bzyka się po kątach z Ammarami więc będzie nowa opcja przy tworzeniu awatarów.

7.Nowe modele Stealth bomberów. Manticora wygląda naprawdę zajebiście.

8.Modele Launcherów. Rakiety już nie będą lecieć z kadłuba statku.

9.Lepszy widok obrażeń zadawanych statkom. Teraz inaczej będzie to wyglądało gdy pocisk uderzy w osłony inaczej w armor i inaczej jeżeli w strukturę. Będzie więcej obrażeń widocznych na statku. Statki będą też efektowniej wybuchać, w szczególności capitale.

10.Micro drive jump. Moduł montowany na Bs'ach pozwalający skoczyć o 100 km w kierunku w którym jest skierowany statek.

11.Coś tam mówiono o zamianach w POS'ach ale nic konkretnego, ma być tańszy szybciej się stawiać i szybciej będzie go można zniszczyć.

12.Zlikwidowanie itemów które są sprzedawane przez NPC'ów i oddanie graczom możliwości ich produkowania i sprzedawania.

13.Nowe drony i zamiany w dronach. Rożne wielości Webujących dronek.

14.Przyznali się też do tego jakim failem była incarna oraz chęć wprowadzenia płatnych itemów i powiedzieli ze się skupią na graczach którzy już grają.

15.Lepszy system organizacji naszych itemów trzymanych na stacji.

16.Przełączanie razistów w locie. Nie wiem co dokładnie chodzi ale brzmi obiecująco

17.Nowe statki. Zapowiedzieli tak ok 1do 2 zestawów nowych statków na rok.

18.Nowy moduł operowania dronami. Będzie bardziej przejrzysty. W drone bay'a będziemy widzieli które dronki są uszkodzone i w jakim stopniu.

19.Zmiany w kopaniu skałek. Chcą (nie wiem czy dobrze usłyszałem)dać na paski asteroidów, minerały z które się wydobywa z księżyca. Poprawcie mnie jeśli się mylę.

20.Więcej kolorów skóry. Teraz Ci co mogli być tylko biali będą mogli być czarni i vice versa.

21.Jest nadzieje też na jakieś własne rysunki na burtach statków.


Jeżeli coś wychwyciliście co tutaj nie podałem to się podzielcie ja wszystkiego pewnie nie wychwyciłem.

Raan Kern

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 863
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Raan Kern
  • Korporacja: GBTeam
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #42 dnia: Marzec 26, 2012, 22:47:06 »
19.Zmiany w kopaniu skałek. Chcą (nie wiem czy dobrze usłyszałem)dać na paski asteroidów, minerały z które się wydobywa z księżyca. Poprawcie mnie jeśli się mylę.
Nie chodziło o obecne paski, a o zupełnie nowe "pierścienie asteroidów" (planetary rings czy tam orbital rings czy jeszcze inaczej), czyli paski faktycznie bardzo wielkie i otaczające planetę lub cały system w formie pierścienia, a nie jak dzisiejsze, które paskiem są tylko z nazwy bo w rzeczywistości jest to punkt z kilkoma skałkami dookoła.
Na takim długim pasku trzeba by aktywnie szukać konkretnych złóż i myślą o tym, żeby przerzucić tam moon matsy.
Raan Kern - The Sleepkamper
[GBT] Gang Bang Team


Ranshe

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #43 dnia: Marzec 26, 2012, 23:11:18 »
5.Coś tam mówiono o eksploracji porzuconych odpostów z trybu awatara czyli na piechotkę nie statkiem.

To bardziej z okazji gameplayu dla incarnowych avatarów i na zasadzie "mamy 5 ładnych obrazków, bo naszemu artyście się nudziło, ale to by było naprawdę fajne, jakby w przyszłości coś takiego zrobić", żeby nie było że to już teraz zaraz ;)

Cytuj
7.Nowe modele Stealth bomberów. Manticora wygląda naprawdę zajebiście.

Linkowałem już wcześniej, ale:

http://skyace.org/fanfest2012/manticore.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/nemesis1.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/nemesis2.jpg

Cytuj
8.Modele Launcherów. Rakiety już nie będą lecieć z kadłuba statku.

trailer z ingame grafiką: http://www.youtube.com/watch?v=zXNWgeQmiOE&feature=relmfu
http://skyace.org/fanfest2012/rakiety.jpg

Cytuj
9.Lepszy widok obrażeń zadawanych statkom. Teraz inaczej będzie to wyglądało gdy pocisk uderzy w osłony inaczej w armor i inaczej jeżeli w strukturę. Będzie więcej obrażeń widocznych na statku. Statki będą też efektowniej wybuchać, w szczególności capitale.

To też pokazali na zasadzie paru mockupów UI:

http://skyace.org/fanfest2012/damage1.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/damage2.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/damage3.jpg
http://skyace.org/fanfest2012/damage4.jpg

Cytuj
10.Micro drive jump. Moduł montowany na Bs'ach pozwalający skoczyć o 100 km w kierunku w którym jest skierowany statek.

I do tego bańka anchorowana 48km promienia blokująca to. Inne też będą blokować takie jumpy.

Cytuj
13.Nowe drony i zamiany w dronach. Rożne wielości Webujących dronek.

Także drony salvagujące.

Cytuj
15.Lepszy system organizacji naszych itemów trzymanych na stacji.

(placeholder na screena)

Cytuj
16.Przełączanie razistów w locie. Nie wiem co dokładnie chodzi ale brzmi obiecująco

Nowy moduł. Zamienia resy na takie, jakie obrażenia dostajesz - czyli strzelają do ciebie 2 dreje, to stopniowo zmienia twoje resy na kinetic, ale kosztem innych resów, tak więc przeciwnik może zmienić ammo i jesteś w czarnej dupie nagle.



Edit: a, i do WoDa potwierdzili, że bazują na oryginalnym Vampire: The Masquerade, nie na tej badziewnej drugiej edycji. To mi się podoba. :)



Kolejne rzeczy z ccp presents:

- przeniesienie logowania do launchera (także z google/facebookowymi loginami)
- możliwość prostszego patchowania (nawet pojedyńczych poprawek) poprzez launcher
- nowy vivox client, czyli zewnętrzny klient Eve Voice ( http://skyace.org/fanfest2012/evevoice.jpg )
- amarrskie i matarskie statki v3
- z posami (12 powyżej) chodzi o system modularny do nich, czyli to o czym jest ten zarąbiście długi wątek na eveonline
- z npcami (11 powyżej) chodzi też bardziej o oddanie graczom kontroli nad services albo nawet samymi stacjami dla graczy (dość hardkorowy plan)
- smuggling
- boost lowseca (nie tylko jako boost FW)
- pokazali też nowy mockup UI tactical overview ( http://skyace.org/fanfest2012/tactical.jpg )


Brave new module:

rzeczy do poprawienia:

- cap batteries, passive eccm
- defender modules
- sa jakieś niektóre moduły z zamieszaniem pomiędzy meta levelami (że np meta 2 z 1-4 jest najlepsze)
- nie wszystkie typy broni mają swoje odpowiedniki gyro/bcs
- brakujące meta levele

nowe moduły:

- wspomniany wcześniej tactical warp na 110km do przodu
- gyrostabilizer dla dron
- wspomniany wcześniej hardener armorowy ze zmiennymi resistami
- fuelled shield booster - mozna zasilac capem lub paliwem z cargo
- target breaker - taki ecm burst zależny od ilości osób, które cię zalockowały, przy 1-2 malutka szansa, przy blobie duża

zmiany w modułach

- cap batteries - counter na nosy i neuty ze stacking penalty, szansa na odbicie "damagu" neuta do przeciwnika
- tracking disruptory będą zmniejszać damage rakiet
- rig do max targetting range, tylko small - fregaty mogą lockować do 150km (ale nie wiem po co, koleś mówi o frigate snipers ale nie mam pojęcia gdzie on widział fregatę strzelającą na 150km)
- rig do cpu - t1 +7.1%, t2 +9.6%, w zamian za zredukowany recharge shielda
- wspomniane wcześniej małe i medium drony webujące
- salvage drone

- nowe rzeczy nie są dodawane do NPC marketów, tylko BPC
- różne metody dodawania BPC - dropy z explo/wh, oficerskie, inwencja, inkursje, lp story itp itd
- patrzyli na lokal i afk cloaking (wiem że nic nie ma to wspólnego z modułami ale tak na pytanie o "moduł usuwający cię z lokala" odpowiedział), nic ciekawego nie odpowiedział oprócz tego że zastanawiali się nad różnymi opcjami ale to delikatny temat więc nic nie odpowie



wywiad z CCP Soundwave o Inferno:

http://www.tentonhammer.com/eve-online/interviews/inferno-part-one

- nie są jeszcze pewni czy micro jump drive będzie warpował jak po gridzie czy po prostu pojawiasz się 100km dalej
- pomysł: wybory w FW na lidera
- rogue drony nie będą miały już minerałów w dropie
- możliwy nerf wszystkich bounty z ratów później np o 10% (wersja ekstremalna, raczej inne nerfy najpierw)
- możliwe zwiększenie podatku od transakcji w empire, bo jest bezsensownie niski

Edit - a i jeszcze zmiany w wardekach ale nie chce mi się teraz tego szukać po internecie, a nagranego nie mam akurat :P
« Ostatnia zmiana: Marzec 27, 2012, 00:22:18 wysłana przez Ranshe »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #44 dnia: Marzec 27, 2012, 00:24:09 »
Cytuj
rig do max targetting range, tylko small - fregaty mogą lockować do 150km (ale nie wiem po co, koleś mówi o frigate snipers ale nie mam pojęcia gdzie on widział fregatę strzelającą na 150km)
Not exacly, but close :P
Cytuj
[Harpy, New Setup 1]
Co-Processor II
Magnetic Field Stabilizer II
F-89 Synchronized Signal Amplifier

Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range
Tracking Computer II, Optimal Range

150mm Railgun II, Spike S
150mm Railgun II, Spike S
150mm Railgun II, Spike S
150mm Railgun II, Spike S
[empty high slot]

Small Hybrid Locus Coordinator I
Small Hybrid Burst Aerator I
Cytuj
Edit: a, i do WoDa potwierdzili, że bazują na oryginalnym Vampire: The Masquerade, nie na tej badziewnej drugiej edycji. To mi się podoba.
To żeś się chyba z nWoD nie zetknął jak tak piszesz...
Cytuj
- salvage drone
A bardzo namiętnie się zarzekali że nie wprowadzą tego nigdy, teraz tylko wygladać jeszcze tracer / cargo dronek i już bedzie wiadomo na co w dominixsie przeznaczyc nadwyzkę miejsca w hangarze po załadowaniu standardowego zestawu small + med + heavy / sentry :P
Cytuj
1.Generalizacja Tech 3 cruzów. O co chodzi. Jeżeli na tech 3 dasz moduł odpowiedzialny za Command Linki to będzie on miał bonus to wszystkich rodzajów Linków (do armora, skrimish'a, siege, inforation) jednak ten bonus będzie mniejszy niż u command shipów który będzie miał tylko rasowy bonus. To zapowiedziano. Nie wiem jak sprawa będzie jeżeli chodzi o np. moduł logistyczny czy moduł do electronic Warfare. Czy będzie to tak że będziemy mieli na dowolnej Tech 3 jednocześnie bonusy do webów, punkta, paintera, i jamów tylko one będą mniejsze niż na reconach. Zobaczymy.
Z jednej strony fajnie że przywracają comandom rolę topowych bosterów, z drugiej troche nie fajnie dla tych którzy specjalnie skilowali support chara pod t3 nie pod comanda z racji bonusów
Cytuj
7.Nowe modele Stealth bomberów. Manticora wygląda naprawdę zajebiście.
Kwestia gustu, ja np uważam że robienie z niej czegos przypominającego dragonfly'a to zmiana na minus. Tak jak scorpionowi symetryczność wyszła na dobre tak bomberowi moim zdaniem się to nie przysłuzy, nie miałbym za to nic przeciwko aby wreszcie dali fajniejszy model dla BB i jego t2 pochodnych...
Cytuj
15.Lepszy system organizacji naszych itemów trzymanych na stacji.
Idea bardzo dobra ale boję się tej zmiany jak cholera. Jeśli bedzie ona równie "bezbolesna" co przebudowanie UI, to dzień przed pachem przerzucam zawartość changarów na lotnisko
Cytuj
21.Jest nadzieje też na jakieś własne rysunki na burtach statków.
Jak ostatnim razem o tym wspominali to miały być to loga corpów / sojuszy. Za takie ostemplowanie statków nawet bym zapłacił w aurum (jeśli cena by była rozsądna), natomiast już sie boję kreatywności graczy, oraz tego jak to może wplynąć na płynność gry jeśli na gridzie pojawi się duuużo statków z indywidualnymi wzorkami, czy innymi pinupami, które klient zacznie pobierać...
Cytuj
- przeniesienie logowania do launchera (także z google/facebookowymi loginami)
- możliwość prostszego patchowania (nawet pojedyńczych poprawek) poprzez launcher
A o tym żeby to gówno wreszcie zoptymalizować żeby zaczęlo dzialać jak nalezy to się nawet nie zająkneli?
Cytuj
- amarrskie i matarskie statki v3
Znaczy przerabiają maela i abadona czy znęcają się nad texturami tak jak kiedys nad scorpionem?
Cytuj
- smuggling
Przecież to już mamy w grze...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Tooten

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 781
    • Zobacz profil
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #45 dnia: Marzec 27, 2012, 08:08:41 »
Cytuj
Jak ostatnim razem o tym wspominali to miały być to loga corpów / sojuszy. Za takie ostemplowanie statków nawet bym zapłacił w aurum (jeśli cena by była rozsądna), natomiast już sie boję kreatywności graczy, oraz tego jak to może wplynąć na płynność gry jeśli na gridzie pojawi się duuużo statków z indywidualnymi wzorkami, czy innymi pinupami, które klient zacznie pobierać...

Mogliby zrobić na bazie submitu co jakiś czas, tak jak z logami sojuszy.

Xarthias

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 512
  • Spamin' the World
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Xarthias
  • Korporacja: GoonWaffe
  • Sojusz: Goonswarm Federation
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #46 dnia: Marzec 27, 2012, 08:21:16 »
Tym WoD to mnie zasmucili, że zamiast klimatycznego Requiem będzie EmoMaskarada :(
Chociaż i tak wolałbym Maga ;)
Z hangarami mają zrobić coś, żeby nie trzeba było trzymać rzeczy w puszkach, porozdzielanych wg naszego widzimisie. Dostaniemy prawdopodobnie "przegródki", gdzie itemy będą porozdzielane wg ichniego widzimiśie :P
Przedwieczny.

HammerSnake

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #47 dnia: Marzec 27, 2012, 09:41:42 »
Cytuj
Mogliby zrobić na bazie submitu co jakiś czas, tak jak z logami sojuszy.

i dwa lata czekania na łaskawe klepnięciem pomysłu przez pracownika ccp w biurokratycznej maszynie? Ba wiele sojuszy po dwóch latach ciągle ma status przyznawania loga na ostatnim etapie- czyli wprowadzenie do gry.

To zdecydowanie lepiej, żeby to było za aurum z automatu. Człowiek płaci, wymaga i dostaje.

Ranshe

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #48 dnia: Marzec 27, 2012, 09:54:15 »
A o tym żeby to gówno wreszcie zoptymalizować żeby zaczęlo dzialać jak nalezy to się nawet nie zająkneli?

Jak się nie ma a) średniowiecznego kompa, b) fafnastu klientów porozrzucanych hgw gdzie, to działa jak należy.

(Blaster jest wyjątkiem, bo nie wiem co mu tam szkodzi, ale raczej to wina kompa nie launchera samego w sobie :P)

Cytuj
Znaczy przerabiają maela i abadona czy znęcają się nad texturami tak jak kiedys nad scorpionem?Przecież to już mamy w grze...

Nowe shadery na wszystkich statkach, tak jak ostatnio gallente i caldari.


Tym WoD to mnie zasmucili, że zamiast klimatycznego Requiem będzie EmoMaskarada :(

Panowie, litości :OOO

Cytuj
Z hangarami mają zrobić coś, żeby nie trzeba było trzymać rzeczy w puszkach, porozdzielanych wg naszego widzimisie. Dostaniemy prawdopodobnie "przegródki", gdzie itemy będą porozdzielane wg ichniego widzimiśie :P

http://skyace.org/fanfest2012/unified_inventory.jpg

Takie coś pokazali. Wiem że obrazek do dupy i nic na nim nie widać, ale też jakoś się nikt na ten temat specjalnie dużo nie wykazywał.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #49 dnia: Marzec 27, 2012, 10:18:47 »
Cytuj
Jak się nie ma a) średniowiecznego kompa, b) fafnastu klientów porozrzucanych hgw gdzie, to działa jak należy.

(Blaster jest wyjątkiem, bo nie wiem co mu tam szkodzi, ale raczej to wina kompa nie launchera samego w sobie )
Też nie mam średnniowiecznego kompa, gra co prawda się uruchamia, ale odkąd patchowanie jest przez to gówno to każdy kolejny patch muszę ręcznie ściągać bo za pośrednictwem launchera wypieprza mi błąd.

No i taki detal - nie zależnie kogo pytałem nikt mi nie potrafił w zadowalający sposób wyjaśni po chuj to gówno dodali do gry

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Ranshe

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #50 dnia: Marzec 27, 2012, 10:50:25 »
Też nie mam średnniowiecznego kompa, gra co prawda się uruchamia, ale odkąd patchowanie jest przez to gówno to każdy kolejny patch muszę ręcznie ściągać bo za pośrednictwem launchera wypieprza mi błąd.

Ty to i tak ciągle patche ręcznie ściągałeś albo i całe klienty, czy źle pamiętam? :P

Mi oraz wielu innym osobom jakoś nie wywala błędu, czyli coś popsute masz po swojej stronie, tak? Napisz gdzieś np w wątku Blastera jaki błąd btw, może się coś poradzi. ;)

Cytuj
No i taki detal - nie zależnie kogo pytałem nikt mi nie potrafił w zadowalający sposób wyjaśni po chuj to gówno dodali do gry

Pokazał, pokazał, tylko masz coś zjebane u siebie i dlatego nie jest to zadowalające.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #51 dnia: Marzec 27, 2012, 10:55:33 »
Cytuj
Ty to i tak ciągle patche ręcznie ściągałeś albo i całe klienty, czy źle pamiętam?
Źle pamiętasz
Cytuj
Mi oraz wielu innym osobom jakoś nie wywala błędu, czyli coś popsute masz po swojej stronie, tak? Napisz gdzieś np w wątku Blastera jaki błąd btw, może się coś poradzi.
A wiele innych osób ma problemy z tym badziewiem. Czego dowodzi twierdzenie że wielu osobom działa bez problemu? Pojecie optymalizacji jednak skądś się wzieło nie?
Cytuj
Pokazał, pokazał, tylko masz coś zjebane u siebie i dlatego nie jest to zadowalające.
Ta to weź mi przypomnij bo widać przeoczyłem co też takiego dobrego wynika z tego że grę trzeba przez launcher odpalać?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jrkan

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 287
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Jrkan Yarik
  • Sojusz: Amarr Militia
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #52 dnia: Marzec 27, 2012, 11:07:59 »
Też nie mam średnniowiecznego kompa, gra co prawda się uruchamia, ale odkąd patchowanie jest przez to gówno to każdy kolejny patch muszę ręcznie ściągać bo za pośrednictwem launchera wypieprza mi błąd.

Ja na starym lapku i bez launchera przy każdym większym patchu musiałem ściągać pełnego offline klienta, a gra działała całkiem normalnie gdy już udało się zalogować. Na nowym pc wszystko działa bez żadnych problemów, nowy launcher również.

Cytat: Doom
No i taki detal - nie zależnie kogo pytałem nikt mi nie potrafił w zadowalający sposób wyjaśni po chuj to gówno dodali do gry

Ja jestem zdania, że on jest od tego żeby się psuć i denerwować ludzi. Co prawda ludzie z CCP twierdzą, że ułatwia on łatanie gry, ale kto by im tam wierzył ;)

PS. Łatanie Starcrafta 2 też lubiło rzucić błędami i też kończyło się na ściąganiu pełnego klienta.

Ranshe

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #53 dnia: Marzec 27, 2012, 11:13:49 »
Źle pamiętasz

Możliwe. ;)

Cytuj
A wiele innych osób ma problemy z tym badziewiem. Czego dowodzi twierdzenie że wielu osobom działa bez problemu? Pojecie optymalizacji jednak skądś się wzieło nie?

Tego samego, czego dowodzi twierdzenie, że wiele osób ma problemy. Czyli niczego. :D

Nie bądź taki, napisz co za błąd masz, daj sobie pomóc ;)

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #54 dnia: Marzec 27, 2012, 11:45:55 »
odezwę się przy kolejnym patchu

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Chupacabra

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 218
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Blackchupacabra
  • Korporacja: Blackwater Company
  • Sojusz: Frozen Synapse
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #55 dnia: Marzec 27, 2012, 13:07:08 »
ten luncher jest, po to samo co chodzenie po stacji:

1. jest na co ponarzekać
2. odwraca uwagę od innych problemów
3. większość zastanawia się jak to wyłączyć


ale o dziwo odkąd to wprowadzili ja nie muszę odpalać przy każdym patchu repaira, czyli jak zawsze, jednym coś naprawią innym zepsują. Doom po następnym patchu, to nam coś nie będzie działało.
Dark Flonoe:
ludki z lolseca mowiace o tym ze tidi jest fajne na podstawie papierowych wyliczen i filmu na yt lol

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #56 dnia: Marzec 27, 2012, 14:06:50 »
Doom po następnym patchu, to nam coś nie będzie działało.

Ot krąg życia :)
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

Net

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 98
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Net Malone
  • Korporacja: BUMSI
  • Sojusz: S
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #57 dnia: Marzec 27, 2012, 18:14:02 »
Po obejrzeniu Dusta z fanfestu ten filmik http://www.youtube.com/watch?v=45mlVuLs_Nw&feature=g-vrec&context=G24652b2RVAAAAAAAADQ duzo lepiej sie oglada :)

Kilka ale:

- na PC powinni zintegrowac Dusta w kliena EVE ! 8)  Przelaczanie sie w rodzaju ladowania marines na planecie :) Swoja droga to wyglada ono jak ladowanie predatorow z roznych filmow o predatorach. Co z kolei sugeruje jak moglby nastapic powrot na statek skloakowany gdzies na orbicie...
 
- na filmiku widzimy airstrike prosto na goscia, z ktorym "bohater" rozmawia i tego jakos mi brakowalo na bombardowaniu z fanfestu :) - rzadziutki deszczyk gdzies tam daleko... Pominmy to, ze tu na filmiku jest to centralnie beam w goscia i wyglada jak prywatna zemsta, i (prawie) zadnego taktycznego zastosowania... Ale taka opcja bylaby OK :-\  Pominmy na razie jakis zoom wizji z orbity :) moze kiedys...

- na pokazie bombardowania z festu wszystko jest kompletnie niemrawe i wlasciwie CALUTKI CZAS PRZELADOWUJA MAGAZYNKI >:(  70% czasu to krycie sie aby przeladowac po 1 serii...

- strzelaja z broni maszynowej na dystans na jaki lepiej jest uzyc snajperki... Taki koniec falloffa :> Te przyblizenia w ich karabinkach sa zalosne... Kilka stopni zoomu a najlepiej plynny ?

- jak pojawia sie cos w bliskim zasiegu to: a) goscie stoja w miejscu i strzelaja, przeciwnicy to samo; b) dlugo trzeba sie przegryzac przez shield/armor/strukture :) a) wynika z b) ale to jest kompletna i totalna NUDA jak na fps ! Hitpointy (head/torso/etc) ? To juz standard a tu tego nie widzialem...

- gdyby tak polaczyc filmik z 2006 z tym powyzej i dostarczanie tankow robic frytkami ? :) Tez obecne statki moglyby odwalac robote helikopterow i odrzutowcow :) Wyobrazcie sobie zastosowanie Stealth Bomberow na polu walki.... :P  W kazdym badz razie nie ma sensu robic odzielnego engine dla sprzetu latajacego...

- na filmiku powyzej mamy sprzezenie zwrotne - "bohater" zdradzil najemnikow, za co dostal instant po oczach z blastera. Walki na stacjach raczej nie zaimplementuja szybko ale interakcja Dust <-> Eve powinna byc wlasnie dwustronna i nie "dlugo falowa" np. poprzez rozliczanie sie na poziomie aliansow. Przeciez nie cos w stylu: "Dla tych nie bedziemy pracowac bo oni nas ostatnio wrobili ! Ale ci drudzy sa OK, oni nas na pewno nie zostawia na lodzie."  :P - no coz, tak osobiscie powiem, ze aktualny stan "folkloru Eve" nie uwazam za wlasciwy :) Pewnie sie skonczy tym, ze alianse beda mialy prywatne armie stalych najemnikow i beda placily za ich fity :) Moze by tak rozwinac bounty hunting ? Bo obecnie to martwa opcja w grze... Strefy HI/Low/Null na stacjach ?  8)

Na razie nie zbiera mi sie na kupowanie konsoli :)
--
Net

Siri Irme

  • Newbie friendly!
  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 161
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Siri Irme
  • Korporacja: Low Technology
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #58 dnia: Marzec 27, 2012, 20:11:45 »
Fajna by była jeszcze opcja walk na outpostach. Zamiast suchego przejęcia, walki w trzewiach stacji... ehh :)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #59 dnia: Marzec 28, 2012, 09:37:04 »
Też nie mam średnniowiecznego kompa, gra co prawda się uruchamia, ale odkąd patchowanie jest przez to gówno to każdy kolejny patch muszę ręcznie ściągać bo za pośrednictwem launchera wypieprza mi błąd.
Mi dotąd pokazał się 1 raz błąd (grafa) - przeładowanie kompa wystarczyło.

- na pokazie bombardowania z festu wszystko jest kompletnie niemrawe i wlasciwie CALUTKI CZAS PRZELADOWUJA MAGAZYNKI >:(  70% czasu to krycie sie aby przeladowac po 1 serii...
A to było bombardowanie orbitalne ? Mi wyglądało na Apoki stojące na niskiej orbicie i strzelające laserami w centra dowodzenia cele na planecie...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #60 dnia: Marzec 28, 2012, 10:04:24 »
Zobaczymy jak dziś będzie. Ostatni patch ponoć coś naprawiał w launcherze...

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Jonas

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #61 dnia: Marzec 29, 2012, 14:24:30 »
Mi dotąd pokazał się 1 raz błąd (grafa) - przeładowanie kompa wystarczyło.
A to było bombardowanie orbitalne ? Mi wyglądało na Apoki stojące na niskiej orbicie i strzelające laserami w centra dowodzenia cele na planecie...
Nie apoki, a abaddon, sztuk jeden + tempest sztuk jeden (przy czym ostrzał prowadził tylko ten pierwszy, bo ten drugi spadł od ognia tego pierwszego). No i strzelali z orbity w cele naziemne - to się nazywa bombardowanie orbitalne, a ty czego się spodziewałeś?

A co do launchera to dla mnie jest jeden ważny plus. Nie trzeba na potrzeby patchowania otwierać klienta, tylko po to, aby kliknąć ok i zobaczyć jak się klient zamyka. Na słabszym sprzęcie cudowna odmiana. A jak patcha nie ma to się nawet nie włącza, więc żadnego problemu. A że błędy powoduje? Jednym powoduje innym nie. Jak z większością błędów w grze. Jednych dotykają innych nie. Podstawowa zasada EVE wychodzi poza klienta: Adapt or die. ;)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #62 dnia: Kwiecień 02, 2012, 09:08:12 »
[youtube]http://www.youtube.com/watch?feature=player_profilepage&v=GI53ydJaus8#t=139s[/youtube]
Poza dwoma Apokami widać jeszcze ostrzeliwanego Ragnaroka (mniej więcej od 2:15), może masz inny film na myśli ?
A bombardowanie orbitalne... cóż... racja, oczekiwałem bardziej spektakularnego niż poświecenie latarką.
A wg Twojej definicji, to kamyk upuszczony z orbity w kierunku planety będzie już bombardowaniem orbitalnym :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Jonas

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #63 dnia: Kwiecień 02, 2012, 11:30:37 »
Poza dwoma Apokami widać jeszcze ostrzeliwanego Ragnaroka (mniej więcej od 2:15), może masz inny film na myśli ?
Wybacz, myślałem, że jak inni odnosisz się do prezentacji aktualnego game playa, a nie renderowanego filmiku.

A wg Twojej definicji, to kamyk upuszczony z orbity w kierunku planety będzie już bombardowaniem orbitalnym :P
Uposzczony nie, ale rzucony może być formalnie tak zaklasyfikowany. ;)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #64 dnia: Kwiecień 02, 2012, 12:49:55 »
Wybacz, myślałem, że jak inni odnosisz się do prezentacji aktualnego game playa, a nie renderowanego filmiku.
Dlatego oczekiwałem większego widowiska, a nie latarek.  :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Jonas

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #65 dnia: Kwiecień 02, 2012, 13:05:31 »
Dlatego oczekiwałem większego widowiska, a nie latarek.  :P
Mnie też to co pokazali w zakresie orbital bombardment nie urzekło, ale chodziło bardziej chyba o pokazanie, że bombardowanie faktycznie będzie (o czym było cicho przez cały czas i jedynie wcześniejszy trailer mógł to sugerować), a jak faktycznie będzie ostatecznie wyglądało to już inna bajka. A taki "work in progress" na rok przed wypuszczeniem go na TQ to może się jeszcze zmienić o 180 st.

Ranshe

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #66 dnia: Kwiecień 02, 2012, 13:16:31 »
Dlatego oczekiwałem większego widowiska, a nie latarek.  :P

Od kiedy trailery produkowane przez CCP pokazują rzeczywistość? Taki stary pryk, a takich rzeczy nie wie. ;)

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #67 dnia: Kwiecień 02, 2012, 13:29:47 »
Od kiedy trailery produkowane przez CCP pokazują rzeczywistość? Taki stary pryk, a takich rzeczy nie wie. ;)
Oczekiwałem widowiska, nie rzeczywistości, bo tu akurat zdaje się pokazali rzeczywistość (ingameową - w sensie - tak może to niestety wyglądać docelowo).  :P

Mnie też to co pokazali w zakresie orbital bombardment nie urzekło, ale chodziło bardziej chyba o pokazanie, że bombardowanie faktycznie będzie (o czym było cicho przez cały czas i jedynie wcześniejszy trailer mógł to sugerować), a jak faktycznie będzie ostatecznie wyglądało to już inna bajka. A taki "work in progress" na rok przed wypuszczeniem go na TQ to może się jeszcze zmienić o 180 st.
Nie chce mi się szukać, ale w jakimś devblogu nawet obiecywali, że nie będzie, bo to stworzy niesymetryczną sytuację dla merców DUSTa. Pewnie zamierzają zmienić stanowisko...
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Goomich

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #68 dnia: Kwiecień 02, 2012, 13:39:18 »
Od kiedy trailery produkowane przez CCP pokazują rzeczywistość? Taki stary pryk, a takich rzeczy nie wie. ;)

No ale przecież Eve never fades jest najlepszym trailerem eve na świecie.

Oczywiście jest potwornie nudne.

Ranshe

  • Gość
Odp: Fanfest 2012
« Odpowiedź #69 dnia: Kwiecień 02, 2012, 13:42:17 »
Nie chce mi się szukać, ale w jakimś devblogu nawet obiecywali, że nie będzie, bo to stworzy niesymetryczną sytuację dla merców DUSTa. Pewnie zamierzają zmienić stanowisko...

Ta, dustowcy zdaje się mają mieć dostęp do jakichś ion cannonów żeby odpowiadać ogniem czy czegoś takiego. Nie wiem dokładnie bo nie słuchałem dokładnie tej prezentacji, tylko mi się jakiś taki szkic przewinął.