5.Coś tam mówiono o eksploracji porzuconych odpostów z trybu awatara czyli na piechotkę nie statkiem.
To bardziej z okazji gameplayu dla incarnowych avatarów i na zasadzie "mamy 5 ładnych obrazków, bo naszemu artyście się nudziło, ale to by było naprawdę fajne, jakby w przyszłości coś takiego zrobić", żeby nie było że to już teraz zaraz
7.Nowe modele Stealth bomberów. Manticora wygląda naprawdę zajebiście.
Linkowałem już wcześniej, ale:
http://skyace.org/fanfest2012/manticore.jpg http://skyace.org/fanfest2012/nemesis1.jpg http://skyace.org/fanfest2012/nemesis2.jpg 8.Modele Launcherów. Rakiety już nie będą lecieć z kadłuba statku.
trailer z ingame grafiką:
http://www.youtube.com/watch?v=zXNWgeQmiOE&feature=relmfuhttp://skyace.org/fanfest2012/rakiety.jpg9.Lepszy widok obrażeń zadawanych statkom. Teraz inaczej będzie to wyglądało gdy pocisk uderzy w osłony inaczej w armor i inaczej jeżeli w strukturę. Będzie więcej obrażeń widocznych na statku. Statki będą też efektowniej wybuchać, w szczególności capitale.
To też pokazali na zasadzie paru mockupów UI:
http://skyace.org/fanfest2012/damage1.jpghttp://skyace.org/fanfest2012/damage2.jpghttp://skyace.org/fanfest2012/damage3.jpghttp://skyace.org/fanfest2012/damage4.jpg10.Micro drive jump. Moduł montowany na Bs'ach pozwalający skoczyć o 100 km w kierunku w którym jest skierowany statek.
I do tego bańka anchorowana 48km promienia blokująca to. Inne też będą blokować takie jumpy.
13.Nowe drony i zamiany w dronach. Rożne wielości Webujących dronek.
Także drony salvagujące.
15.Lepszy system organizacji naszych itemów trzymanych na stacji.
(placeholder na screena)
16.Przełączanie razistów w locie. Nie wiem co dokładnie chodzi ale brzmi obiecująco
Nowy moduł. Zamienia resy na takie, jakie obrażenia dostajesz - czyli strzelają do ciebie 2 dreje, to stopniowo zmienia twoje resy na kinetic, ale kosztem innych resów, tak więc przeciwnik może zmienić ammo i jesteś w czarnej dupie nagle.
Edit: a, i do WoDa potwierdzili, że bazują na oryginalnym Vampire: The Masquerade, nie na tej badziewnej drugiej edycji. To mi się podoba.
Kolejne rzeczy z ccp presents:
- przeniesienie logowania do launchera (także z google/facebookowymi loginami)
- możliwość prostszego patchowania (nawet pojedyńczych poprawek) poprzez launcher
- nowy vivox client, czyli zewnętrzny klient Eve Voice (
http://skyace.org/fanfest2012/evevoice.jpg )
- amarrskie i matarskie statki v3
- z posami (12 powyżej) chodzi o system modularny do nich, czyli to o czym jest ten zarąbiście długi wątek na eveonline
- z npcami (11 powyżej) chodzi też bardziej o oddanie graczom kontroli nad services albo nawet samymi stacjami dla graczy (dość hardkorowy plan)
- smuggling
- boost lowseca (nie tylko jako boost FW)
- pokazali też nowy mockup UI tactical overview (
http://skyace.org/fanfest2012/tactical.jpg )
Brave new module:
rzeczy do poprawienia:
- cap batteries, passive eccm
- defender modules
- sa jakieś niektóre moduły z zamieszaniem pomiędzy meta levelami (że np meta 2 z 1-4 jest najlepsze)
- nie wszystkie typy broni mają swoje odpowiedniki gyro/bcs
- brakujące meta levele
nowe moduły:
- wspomniany wcześniej tactical warp na 110km do przodu
- gyrostabilizer dla dron
- wspomniany wcześniej hardener armorowy ze zmiennymi resistami
- fuelled shield booster - mozna zasilac capem lub paliwem z cargo
- target breaker - taki ecm burst zależny od ilości osób, które cię zalockowały, przy 1-2 malutka szansa, przy blobie duża
zmiany w modułach
- cap batteries - counter na nosy i neuty ze stacking penalty, szansa na odbicie "damagu" neuta do przeciwnika
- tracking disruptory będą zmniejszać damage rakiet
- rig do max targetting range, tylko small - fregaty mogą lockować do 150km (ale nie wiem po co, koleś mówi o frigate snipers ale nie mam pojęcia gdzie on widział fregatę strzelającą na 150km)
- rig do cpu - t1 +7.1%, t2 +9.6%, w zamian za zredukowany recharge shielda
- wspomniane wcześniej małe i medium drony webujące
- salvage drone
- nowe rzeczy nie są dodawane do NPC marketów, tylko BPC
- różne metody dodawania BPC - dropy z explo/wh, oficerskie, inwencja, inkursje, lp story itp itd
- patrzyli na lokal i afk cloaking (wiem że nic nie ma to wspólnego z modułami ale tak na pytanie o "moduł usuwający cię z lokala" odpowiedział), nic ciekawego nie odpowiedział oprócz tego że zastanawiali się nad różnymi opcjami ale to delikatny temat więc nic nie odpowie
wywiad z CCP Soundwave o Inferno:
http://www.tentonhammer.com/eve-online/interviews/inferno-part-one- nie są jeszcze pewni czy micro jump drive będzie warpował jak po gridzie czy po prostu pojawiasz się 100km dalej
- pomysł: wybory w FW na lidera
- rogue drony nie będą miały już minerałów w dropie
- możliwy nerf wszystkich bounty z ratów później np o 10% (wersja ekstremalna, raczej inne nerfy najpierw)
- możliwe zwiększenie podatku od transakcji w empire, bo jest bezsensownie niski
Edit - a i jeszcze zmiany w wardekach ale nie chce mi się teraz tego szukać po internecie, a nagranego nie mam akurat