Eve Online > Crucible

Zmiana nazw część 2

(1/7) > >>

Ranshe:
Devblog: http://community.eveonline.com/devblog.asp?a=blog&nbid=9130
Tabelka ze wszystkimi zmianami: http://wiki.eveonline.com/en/wiki/Module_changes

Wzór na bezsensownego flejma:

A - "bla bla bla, moduły będą się tak samo nazywać, upraszczają mi gre, bla bla bla"
B - <dowolny argument którego nikt nie przeczyta>
A - "bla bla bla, zaraz pozmieniają statki że będzie caldari frigate 1, caldari frigate 2, caldari frigate 3, bla bla bla"
B - <facepalm>

Marudzenie marudzeniem, a się wszyscy przyzwyczają i tak...

Isengrim:
Znow bedzie rzez na killboardach. :)


Nazwy drutow sa OK, w zyciu nie umialem sie polapac, moze wreszcie zaczne uzywac jakichs innych niz te do PG i CPU. :D

Czesc zmian dot. hardow i platingow sensowna, taki np. "Regenerative" wprowadza nubow (np. mnie na poczatku gry :D) w blad - dlaczego sie nie lecze pasywnie tak jak shieldy? :D Reszta nazw w sumie ok, i tak uzywam wylacznie hardenerow. :) Shieldowe hardenery mialy klimacik, troche szkoda... Ale coz, moze warto dla uproszczenia gry na poczatku, a potem to i tak nikt nie zwraca na to uwagi. :P

Ranshe:
No ale patrz, teraz już się nauczyłeś i będziesz się musiał uczyć od nowa, masakra na kółkach normalnie. ;)

Target paintery nie zostały zmienione z tego co widzę, tak samo reszta modułów ewarowych. Trochę szkoda, bo o ile dobrze pamiętam to była mowa o ecmach.

Isengrim:

--- Cytat: Ranshe w Luty 29, 2012, 18:27:09 ---No ale patrz, teraz już się nauczyłeś i będziesz się musiał uczyć od nowa, masakra na kółkach normalnie. ;)

Target paintery nie zostały zmienione z tego co widzę, tak samo reszta modułów ewarowych. Trochę szkoda, bo o ile dobrze pamiętam to była mowa o ecmach.

--- Koniec cytatu ---

Eee ale ja generalnie jestem za. :P

A napisali gdzies, ze to juz koniec zmian i wiecej nie bedzie?

Gaunt:
ja jestem przeciwny kolejnym zmianom nazw :(
Już jest zamieszanie jak zmienili rakietki :D
a teraz implanty, invule,
za dużo jak na moją głowe  :-X

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[#] Następna strona

Idź do wersji pełnej