Autor Wątek: Powitanie + kilka pytań  (Przeczytany 3510 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

szulasek

  • Gość
Powitanie + kilka pytań
« dnia: Styczeń 04, 2012, 00:52:58 »
Witam, nazywam się Damian, mam 21 prawie 22 lata i aktualnie studiuję(prawie jak ogłoszenie matrymonialne hehe) jestem nowym graczem, który w EVE szuka przede wszystkim pvp w stylu pirata(może z czasem gry tj. zanim będę w stanie cokolwiek zdziałać jako pirat moje nastawienie do gry się zmieni) jednak do tego czasu szukam w EVE przede wszystkim rozrywki jako pirat (tutaj głupi przykład za który pewnie zostanę zbluzgany ale szukam czegoś w stylu mała flota piracka, która napada sobie na większe statki w low sec tak jak to robiłem w Tibii x lat temu kiedy nie było jeszcze posranych blessów pvp i z małą gildią a właściwie nawet w 2 osoby mogliśmy ubić jakiegoś knighta-tank z uber itemami i wylootować z niego wszystko mimo, że my biegaliśmy z minimalnymi lvlami potrzebnymi do pk-używanie odpowiednich run zadających dmg i byliśmy w stanie zabić postać 3x od nas silniejszą. Te czasy się skończyły i dlatego chciałem spróbować EVE ze względu na loot z zestrzelonych statków, ogrom świata itp itd). I tu pytanie: czy taki styl rozgrywki jest możliwy ? Jeśli tak to po jakim mniej więcej czasie?(z tego co udało mi się wyczytać pewnie po około 4-5 miesiącach), czy da radę bawić się w taki sposób bez altów(których strasznie nie lubię)? - Nie musi mnie być stać na plexy czy jak to się dokładnie nazywa, za dobrą zabawę chętnie opłacę abonament. Domyślam się, że jeśli tak swoje pierwsze kroki muszę stawiać jako misjonarz, a po okiełznaniu jako tako gry mogę szukać floty do wspólnego polowania na transportery itp. Z góry dziękuję jeśli komuś będzie się chciało udzielić odpowiedzi na moje pytania.

PS: dopiero zasysam grę, tak więc najprawdopodobniej wystartuję dopiero rano.

hidden Q

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 166
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: HiddEn Q
  • Korporacja: Pink Bunnies