Eve Online > Wsparcie techniczne

Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem

(1/1)

Immortal85_pl:
Witam wszystkich

Na początku, jak mama nauczyła witam się jako nowy i nieogarnięty gracz. W eve próbuje swych sił od 15dni. Dzisiaj przy próbie opusczenia stacji dostałem komunikat:

"Your character has repeatedly failed loading on the serwer." Oznaczone jest to jako Fatal i nie wiem dalej co z tym zrobić. Od teraz po włączeniu klienta i próbie wejścia do gry wybraną postacią wyskakuje mi ten właśnie komunikat. Następnie czarny ekran i nic więcej. Mogę zatrzymać statek, który po zalogowaniu jest w warp`ie ale nic nie widze.


Zna ktoś może rozwiązanie tego problemu? Ticket do supportu wystosowany i czekam na odp. Nie chciałbym rezygnować, ponieważ gra zapowiada się interesująco.

Pozdrawiam

Doom:
Skoro próbujesz od 15 dni to wychodziłoby że o jakiś dzień dłużej niż standardowy trial. Tyle że chyba nieco inaczej wyglądała informacja że konto jest w zawiasach do czasu ołacenia...

Jakiego triala miałeś, oraz czy płaciłeś już za grę a jeśli tak to na jaki okres?

Immortal85_pl:
Konto trial z oficjalnej strony eve. Płatność dokonana, zatwierdzona ostatniego dnia próbnego.

Goomich:
Wejdź na stronę Eve, z boku masz Eve Support, rozwinie ci się menu, wybierz Create new petition, zaloguj się, wybierz technical support, niżej crashes/lokups i opisz im co ci się dzieje, na dole dołacz obrazek z błędem.

Immortal85_pl:
Ticket do supportu złożony, dzięki za pomoc. Dam znać co i jak.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

Idź do wersji pełnej