Autor Wątek: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem  (Przeczytany 2248 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Immortal85_pl

  • Gość
Witam wszystkich

Na początku, jak mama nauczyła witam się jako nowy i nieogarnięty gracz. W eve próbuje swych sił od 15dni. Dzisiaj przy próbie opusczenia stacji dostałem komunikat:

"Your character has repeatedly failed loading on the serwer." Oznaczone jest to jako Fatal i nie wiem dalej co z tym zrobić. Od teraz po włączeniu klienta i próbie wejścia do gry wybraną postacią wyskakuje mi ten właśnie komunikat. Następnie czarny ekran i nic więcej. Mogę zatrzymać statek, który po zalogowaniu jest w warp`ie ale nic nie widze.


Zna ktoś może rozwiązanie tego problemu? Ticket do supportu wystosowany i czekam na odp. Nie chciałbym rezygnować, ponieważ gra zapowiada się interesująco.

Pozdrawiam
« Ostatnia zmiana: Grudzień 26, 2011, 20:18:19 wysłana przez Immortal85_pl »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 26, 2011, 20:55:07 »
Skoro próbujesz od 15 dni to wychodziłoby że o jakiś dzień dłużej niż standardowy trial. Tyle że chyba nieco inaczej wyglądała informacja że konto jest w zawiasach do czasu ołacenia...

Jakiego triala miałeś, oraz czy płaciłeś już za grę a jeśli tak to na jaki okres?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Immortal85_pl

  • Gość
Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 27, 2011, 00:16:15 »
Konto trial z oficjalnej strony eve. Płatność dokonana, zatwierdzona ostatniego dnia próbnego.

Goomich

  • Gość
Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
« Odpowiedź #3 dnia: Grudzień 27, 2011, 01:05:40 »
Wejdź na stronę Eve, z boku masz Eve Support, rozwinie ci się menu, wybierz Create new petition, zaloguj się, wybierz technical support, niżej crashes/lokups i opisz im co ci się dzieje, na dole dołacz obrazek z błędem.

Immortal85_pl

  • Gość
Odp: Napewno już było, ale proszę o pomoc i wyrozumiałość - noob jestem
« Odpowiedź #4 dnia: Grudzień 27, 2011, 03:09:13 »
Ticket do supportu złożony, dzięki za pomoc. Dam znać co i jak.