Autor Wątek: Powitanie  (Przeczytany 3988 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

karolus10

  • Gość
Powitanie
« dnia: Grudzień 17, 2011, 15:49:13 »
Witam serdecznie i pozdrawiam forumowiczów centrali :)

Nazywam się Nikodem Oskold i mniej niż tydzień temu dołączyłem do społeczności graczy EVE online (Szczególne podziękowania dla użytkownika Klo Underhill ,który ofiarował mi klucz do 60dniowej wersji demonstracyjnej  8)). Obecnie kończę tutorial i będę się rozglądał za jakimś zajęciem  :).

Prywatnie jestem karolus10, mam 21lat i jestem studentem informatyki (IIIrok) na Politechnice Koszalińskiej. Gra mnie przyciągnęła ilością contentu, stopniem skomplikowania i tematyką (fan sci-fi i homeworlda).

Mam nadzieję ,że zostanę tu długo po końcu triala :  ;).

Pol Kent

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 101
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Ramani Rydiks
  • Korporacja: NPC corp
  • Sojusz: -
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #1 dnia: Grudzień 17, 2011, 15:54:23 »
Mam nadzieję ,że zostanę tu długo po końcu triala :  ;).

Oby. Ale musisz wiedzieć, że tutaj pojęcie "długo" zaczyna się po 5 latach  ;D ;D

Tony Solando

  • Gość
Odp: Powitanie
« Odpowiedź #2 dnia: Grudzień 22, 2011, 10:21:50 »
Witamy.

Po zakończeniu triala warto zapisać się do jednej z wielu korporacji szkoleniowych, żeby liznąć trochę mechaniki i dać się ukierunkować na to czym warto się zajmować i jak to robić, żeby było efektywnie. Jedną z takich korporacji jest Unseen Academy. Poza tym istnieje polski kanał "Centrala Noobs" na którym możesz zadawać wszelakie pytania dotyczące gry.
Zastanów się więc jaki styl gry interesowałby Cię najbardziej. Tutaj masz schemacik, czym mniej więcej możesz się zajmować http://swiftandbitter.com/eve/wtd/eve-wtd.jpg