Autor Wątek: Czasopożeracz?  (Przeczytany 30678 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

abdalakbar

  • Gość
Czasopożeracz?
« dnia: Listopad 25, 2011, 01:14:57 »
Witam was wszystkich serdecznie.
Strasznie podoba mi się eve online i mam pytanko. Odpowiedz jest dla mnie bardzo ważna, bo wiąże się z tym, że albo zagram albo nie.
Ile czasu trzeba poświęcić na grę, aby można było przyjemnie grać? Jestem studentem i mam prace na boku. Kiedyś próbowałem grać, ale matura przeszkodziła. Teraz chciałbym kontynuować przygodę jednak chciałbym wiedzieć czy się opłaca czy jest to raczej pozycja dla "no-lifeów".

Yaros

  • Gość
Odp: Czasopożeracz?
« Odpowiedź #1 dnia: Listopad 25, 2011, 01:31:44 »
Tak naprawdę nie ma jednoznacznej odpowiedzi na to pytanie. Wszystko zależy od tego, co będziesz robił, a w EVE można robić naprawdę mnóstwo rzeczy, jedne zabierają więcej czasu, inne mniej. Zależy to tez od tego, czy bedziesz za grę płacił realnymi pieniędzmi, czy będziesz chciał zarobic na Plexa w grze - wtedy trzeba trochę czasu poświęcić, zwłaszcza jako młoda postać. Zaletą jest to, że skille lecą same, nie zaleznie od tego czy grasz, czy nie ;)

abdalakbar

  • Gość
Odp: Czasopożeracz?
« Odpowiedź #2 dnia: Listopad 25, 2011, 01:37:23 »
Fajnie by było wbić na 1-2h i zrobić coś ciekawego. Wiadome, że czasami jest czas to można by dłużej podciągnąć. Tylko czy jest to wystarczające i czy można coś osiągnąć. Nie zależy mi na bycie w TOP10 tylko na przyjemnym popykaniu z kumplami i pogłówkowaniu, bo gra wydaje się być skomplikowana co bardzo mi się podoba. Wiem, że górnictwo zabiera dużo czasu, ale czytałem też o innych drogach kariery. Ile czasu trzeba na zdobycie tych ISK na PLEX?

Colonel

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 286
  • Pirate Out of Nowhere
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Col Cherryman
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Czasopożeracz?
« Odpowiedź #3 dnia: Listopad 25, 2011, 06:59:09 »