Autor Wątek: Research material and time  (Przeczytany 10681 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Yurioni

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #35 dnia: Październik 13, 2011, 14:51:53 »

to to pisze w taki sposob, ze zastanawiam sie czy przypadkiem nie powinno byc tam stary

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #36 dnia: Październik 13, 2011, 14:55:14 »
Czy ktoś odpowie na moje pytanie dotyczące alloyed tritanium bar czy Noob garden to złe miejsce na takie durne pytania?? Panowie bo sprawdzając czy ktoś mi odpowiedział wtopie shipa :(

GlassCutter

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 881
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: GlassCutter
  • Korporacja: Zabijaki i Pijaki
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #37 dnia: Październik 13, 2011, 15:14:27 »
Czy ktoś odpowie na moje pytanie dotyczące alloyed tritanium bar czy Noob garden to złe miejsce na takie durne pytania?? Panowie bo sprawdzając czy ktoś mi odpowiedział wtopie shipa :(
Sprawdzałeś market?
Keeping points on you noobs!


Bo EVE to szit

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #38 dnia: Październik 13, 2011, 15:31:41 »
Kurde a miałem napisać że zdaje sobie sprawę z istnienia marketu...
To może zna ktoś jakiś dobry patent na zdobywanie tego produktu poza kupowaniem i mizernym odzyskiwaniem z wraków, to może jakiś patent na sygnatury magnetometric?? jakiś hi sec??

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #39 dnia: Październik 13, 2011, 15:39:39 »
Czy ktoś odpowie na moje pytanie dotyczące alloyed tritanium bar czy Noob garden to złe miejsce na takie durne pytania?? Panowie bo sprawdzając czy ktoś mi odpowiedział wtopie shipa :(
Sorry umknął mi Twój post. Niestety masz pecha i nie za bardzo masz wyjście. Jak sam sprawdziłeś  recykling wraków to dość kaprysne źródło, skanowalne saity również są upierdliwe, albo nie ma ich wcale albo jak juz jakis znajdziesz to zgodnie z prawami merphego zwali Ci sie do systemu jakieś stado ludojadów głodne akurat na Ciebie. Pozostaje market w dwóch opcjach:
- kupujesz z sell ordera i płacisz ile chcą (ewentualnie zagadujesz okolicznych misjonarzy i robisz z siebie ich odbiorcę)
- kupujesz przez bay order - płacisz ile chcesz, ale niekoniecznie ludzie się skuszą lub będzie to krótkie.

Jest jeszcze niby opcja na bezczela ale do jej wykonania nalerzy być naprawdę fartownym sukinsynem - lecisz gdzieś gdzie sie biją, czekasz aż ktos komuś hotdropnie capitale i supercapitale i salwagujesz pole walki :P

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #40 dnia: Październik 13, 2011, 15:43:58 »
Dzięki Doom;) wiedziałem, że od Ciebie uzyskam normalną odpowiedź.

NIe wiem czy dał bym rade jako Ninja pirat, musze pl corpa znaleźć jakiegoś koło rens, ogólnie nie boję sie wtapiania shipów ale capitale i supercapitale....to chyba tylko nool a tam sie nie zapuszczam, zobaczymy z tym buy orterem narazie.

Goomich

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #41 dnia: Październik 13, 2011, 15:54:46 »
Zadekuj się gdzieś koło nas. Goonsi i Razorzy latają głownie Hurricanami, więc codziennie jest świeża dostawa. :)

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #42 dnia: Październik 13, 2011, 16:05:08 »
MonaX a prowadzicie może nabór?? 
2) gdzie siedzicie dokładnie??
3) czy macie obowiązkowe CTA??

Goomich

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #43 dnia: Październik 13, 2011, 16:19:03 »
MonaX a prowadzicie może nabór?? 

Tak, ale obawiam się, że cię nie przyjmą. Pr0 PVP i te sprawy.

2) gdzie siedzicie dokładnie??

W Tribute o rzut tytanem od Venal (region NPC) i Pure Blind.

3) czy macie obowiązkowe CTA??

Codziennie.

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #44 dnia: Październik 13, 2011, 16:30:13 »
Obowiazkowe CTA, to ja też nie chce, i tak w realnym świecie musze robić co ktoś mi każe, w eve chce być wolny jak szpadelek i zmieniać zajęcia jak mi się znudzi, czasem jak dostane ostro w dupkę i wtopie co nie co, zajmuję sie na jakiś czas kopaniem ;) a jak jakiś koleś by mi powiedział, nie możesz kopać bo jest CTA.... nie to nie dla mnie;)
 Szukam corpa bez zobowiązań, jak ktoś chce roam to sie organizuje, choćby w 3 osoby, jak nie to nie, jak chcesz kopać bo masz zły dzień to kopiesz i nikt Ci d..py nie zawraca.
Ale rozumiem, że kazdy ma inne upodobania i szanuję to.

sc0rp

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #45 dnia: Październik 13, 2011, 16:46:23 »
@eloelo mowisz o anomaliach rynku gdzie faktycznie mozna tak zarobic, ale to nie z produkcji tylko z market pvp a to spora roznica.


Aczkolwiek podlacze sie ze swoim pytaniem:
Czy ktos wie gdzie mozna (czyt. z kim gadac) znalesc dostawcow w ilosciach hurtowych minsow (od trita do morphite), moon and planet goo. Ewentualnie jesli na centrali sa tacy dostawcy to PM.

eloelo

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #46 dnia: Październik 13, 2011, 17:42:30 »
Właśnie zanim napisałem poprzedniego posta upewniłem się co do paru rzeczy. Moduły produkują się krócej niż amunicja (mówimy o wyinwentowanych max run bpc), ale i tak jest to liczone w dniach. Pos skraca proces składania modułu o około 16-18%. A żeby tak produkować nalerzy mieć skile które sie odpowiednio długo robią, kasę na materiały i dostęp do posa lub kase na posa i jego utrzymanie.
To słabiutko Ci wyszło to upewnianie .
Pos nic nie skraca ,to equipment assembly array skraca produkcję o 25 % i jest to stała
Skile między produkcja na stacji a posem różnią sie tylko o anchoring lvl 3 chyba [ do postawienia posa]
nie wiedziałem ze sie skilują " odpowiedzio długo " pewnie jakieś 9 h razem
Kasa na materiały podejrzewam że jest też niezbędna  przy produkcji na stacji ..
Ja tam nie wiem wiele ale :
Wiem natomiast jedno pierdolisz w temacie dla nwebie o metodach zarabiania do których niezbędny jest kapitał, skile i układy niedostępne dla przeciętnego gracza przez cirka pierwszy rok gry.
Jak można to ja jeszcze bym dodał że naciagasz nowych graczy na niepotrzebne skilowanie i wykręcasz fakty aby ich zniechęcić
Jeśli źle zrozumiałeś moje intencje to spieszę wyjasnić że go namawiam na znalezienie itemu rzadkiego którego nie tłucze setki starych wyg co wszystko wiedza i na chama próbują go zmusić do 10 % marży
A przykład który mu podałem należy rozumieć jako górny pułap możliwości [ fizycznych i dla niektórych psychicznych ]
Hmmm
członkostwo dużego sujuszu z null...
kasa do inwestowania w towar z jita
organizacja, lub samodzielny transport odporny na kampy i tp
przeciwnik uprzejmy podejmować walkę oraz fc dający walke i ponoszący straty...

Faktycznie dostęp do tego ma każdy początkujący gracz...
A co ma piernik do wiatraka ? Wjebałeś sie miedzy wódke a zakąskę jak pokazywałem Dormio ze można mieć marże 50% i niezły obrót na jego kategoryczne NIEMOŻLIWE przy konkurencji i gdy kazdy to widzi
a nowemu koledze też sie przyda - będzie wiedzial gdzie sie najwiecej zarabia..
Ostatnie ostrzeżenie z mojej strony, potem do niechęci z mojej strony dojdzie Ci na głowę jeszcze zazdrość kilku weteranów tego forum za to ze to tobie poświęcam całą uwagę a ich przestałem ganiać...

Bo co ? zbanujesz mnie i pokasujesz posty? bo wykazuje ze nie masz pojęcia o produkcji i nie zgadzam sie z tobą?

Do Dormio :P
Cap boster 800 kosztuje 2,5- 3 k - sprzedawali po 10 k najwiekszy sell order tez mial 10k szt dziwie sie ze taki doswiadczony handlowiec nie zna cen bazowych lub z Jita i obawiam sie ze dalej nie bedziesz czegos wiedział
Po co ? Każdy rozsądny zrozumie, co mu się bardziej opłaca, czy zarobić mniej per jednostka, ale nie kisić kapitału, czy zarobić więcej jednostkowo, ale czekać dłużej na zwrot z inwestycji. Polecam zapoznać się z pojęciami ROI i cashflow.
No ja tego nie rozumiem -czyli ty radzisz nowym graczom kupić BPO T2 za kilka - kilkanaście Bln i potem na spokojnie sobie produkować ?
To ile oni na tym zarobią bez kosztów invencji i strat w minsach ? chcesz policzyc?
Zajebisty pomysł dla newbie...
Handel to niekoniecznie potrzeba produkcji.
Nie możliwe , to jak produkujesz 500 itemów dziennie to co z nimi potem robisz ? rozdajesz czy chomikujesz w skarpecie? no chyba ze to wszystko na własny użytek to przepraszam .

Cześć Dark :P
@eloelo mowisz o anomaliach rynku gdzie faktycznie mozna tak zarobic, ale to nie z produkcji tylko z market pvp a to spora roznica.

1 cieszę się ze się ze mną w koncu zgadzasz i da sie osiagnąć 50% marży .
 Dormio w to nadal nie wierzy ze da się sprzedawac coś z taką marza mimo licznej konkurencji , złych wiatrów , kamp strat statków i czegoś tam jeszcze ale nie zrozumiałem czego
2 żeby wykazać wam takie zyski z produkcja musiałbym wam podać taki item a to jest malo realne dopóki mi sie gra nie znudzi wiec pozwalam dalej bić pianę .. może kiedyś ja napisze jakiś poradnik

sc0rp

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #47 dnia: Październik 13, 2011, 21:11:09 »
@eloelo Zgadzam sie z Toba ze mozna tyle zarobic, ale to skille z zakladki trade sa potrzebne, a nie industry. Ponadto nowicjusz w market pvp sie nie pobawi, bo a) nie stac go b) nie ma pojecia co ma zejscie a co nie.

Napisales "nie zly obrot" - trade huby wszelkie po za Jita jak np. amarr czy rens to wiejskie stragany, ze o stagging systemach nie wspomne. Owszem mozna wyciagnac marze nawet kilkaset %, problem w tym ze obrot jest jakies 1000 razy mniejszy niz na jita co skutkuje tym ze ja wole na jita te 2-3% zarabiac.

staxu

  • Gość
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #48 dnia: Październik 13, 2011, 23:40:27 »
No albo jesteś jak tesco albo jak pewex

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #49 dnia: Październik 14, 2011, 10:05:24 »
To słabiutko Ci wyszło to upewnianie .
Pos nic nie skraca ,to equipment assembly array skraca produkcję o 25 % i jest to stała
To postaw sobie to assembly bez POSa,
A co do skracania, to nie generalizuj:

Cytuj
ADVANCED LARGE SHIP ASSEMBLY ARRAY
A mobile assembly facility where elite large ships such as Black Ops, Marauder class battleships as well as Jump Freighters can be manufactured.

Base time multiplier: 0.75
Base material multiplier: 1.1
Cytuj
RAPID EQUIPMENT ASSEMBLY ARRAY
A mobile assembly facility where modules can be manufactured quickly but at increased mineral cost due to waste.

5 Manufacturing slots
Base time multiplier: 0.65
Base material multiplier: 1.2
Cytuj
SUBSYSTEM ASSEMBLY ARRAY
A mobile assembly facility where advanced subsystems and hulls of strategic cruisers can be manufactured

3 manufacturing slots:
Base time multiplier: 1.0
Base material multiplier: 1.0
Cytuj
MOBILE LABORATORY
Portable laboratory facilities, anchorable within control tower fields.

This structure has:

1 copy slot (0.75 job time bonus)
3 ME slots (0.75 job time bonus)
3 PE slots (0.75 job time bonus)
5 Invention slots (0.5 job time bonus)
Cytuj
ADVANCED MOBILE LABORATORY
Portable laboratory facilities, anchorable within control tower fields.

This structure has:
3 copy slots (0.65 job time bonus)
2 ME slots (0.75 job time bonus)
2 Invention slots (0.5 job time bonus)

Niekoniecznie produkując coś szybciej zyskujesz, szczególnie przy T2, które ma ujemne ME :P

Kasa na materiały podejrzewam że jest też niezbędna  przy produkcji na stacji ..
Nie licząc potencjalnej straty na ujemnym ME (w końcu możesz chcieć/potrzebować produkować T1), to do produkcji na POSie dochodzą koszty utrzymania (PALIWO), a te są znacznie większe od kosztów użycia publicznych slotów na stacji.

A przykład który mu podałem należy rozumieć jako górny pułap możliwości [ fizycznych i dla niektórych psychicznych ]
Górny ? W handlu ? Ciekawe, ciekawe...

Dormio ze można mieć marże 50% i niezły obrót na jego kategoryczne NIEMOŻLIWE przy konkurencji i gdy kazdy to widzi
a nowemu koledze też sie przyda - będzie wiedzial gdzie sie najwiecej zarabia..
Można mieć marże jeszcze wyższe (sam miewam narzuty rzędku kilkuset %), ale sztuką jest z wyjątków zrobić ZASADĘ i REGUŁĘ.
Wiem, że dla Ciebie to zbyt trudne do zrozumienia i nie oczekuję tego, ale naprawdę nie próbuj przekonać wszystkich dookoła, że jesteś super wyjadaczem w handlu, bo z Twoich postów wynika jedno: na podstawie kilku (niech będzie, że masz szczęście i kilkudziesięciu w Twoim wypadku) udanych transakcji budujesz teorię jak funkcjonuje handel w EVE. A prawda jest taka, że handel w EVE funkcjonuje na DOKŁADNIE tych samych zasadach co handel w RL.

Ciekaw jestem co powiesz o zarobkach scamerów... jakie wg Ciebie oni mają marże.

No i jeszcze jedno... wiedzieć, że można coś zrobić to jedno, a gdzie to drugie. Na razie wszędzie próbujesz wszystkich przekonać, że można ale informacji gdzie... jakoś tak nie widać, bo ciężko za miarodajne uznać stwierdzenie typu:
Jak się laliśmy flotami haców i gedonów to trimarki szybko się zużywały - w Jita są po 12 mln w Ge od 15-17 mln
Cap Bostery 800 czasami chodziły po 10 k - 400% narzutu - przelicz ile to jest marży bo coś znowu pomyle 
Wszelkie wkłady do computer coś tam od 50 - 100k nawet nie wiem ile kosztują :P
Implanty +3 w jita 6-7 mln w Ge 11-14mln
A jak się nie laliście ? I na tych trimarkach miałeś 50% marży ? Podane przez Ciebie ceny sprzedaży zaledwie się zbliżają do 42% narzutu, a co dopiero mówić o marży.
Rozumiem, że jesteś tym wyjątkiem, który PRODUKUJE implanty, a cała reszta może jedynie nimi handlować. Pomijam fakt, że przy stosunku 6/11 masz marżę 45%, a przy 7/11 36%, co oznacza, że marża 50% nie jest REGUŁĄ.

Cap boster 800 kosztuje 2,5- 3 k - sprzedawali po 10 k najwiekszy sell order tez mial 10k szt dziwie sie ze taki doswiadczony handlowiec nie zna cen bazowych lub z Jita i obawiam sie ze dalej nie bedziesz czegos wiedział
A po co mi znać ceny w Jita ? Wiesz, że jest coś takiego jak EVE-Central ? Dziwne, że taki doświadczony handlowiec jak Ty musi bazować na cenach tylko w Jita...

No ja tego nie rozumiem -czyli ty radzisz nowym graczom kupić BPO T2 za kilka - kilkanaście Bln i potem na spokojnie sobie produkować ?
To ile oni na tym zarobią bez kosztów invencji i strat w minsach ? chcesz policzyc?
Zajebisty pomysł dla newbie... Nie możliwe , to jak produkujesz 500 itemów dziennie to co z nimi potem robisz ? rozdajesz czy chomikujesz w skarpecie? no chyba ze to wszystko na własny użytek to przepraszam .
Skoro jak Twierdzisz dla Ciebie NIE JEST problemem zarobić kilkaset mln ISK w dobę:
Cholera miałem iść spać ale za Twoje pobłażanie moim wygłupom postaram sie jakoś to wytłumaczyć :P
Nie pamietam co znaczy zarobić 200 kk dziennie bo by mnie chyba szlak trafił [ ja wyraźnie napisałem że taki mam rekord na jednym charze czyli 10 slotach ]- juz bym wolał klepać misje milicyjne [ kolega wyciaga 1 bln dziennie]
To co za problem zainwestować kilkanaście mld (bln to wg naszej miary nieco inny rząd wielkości), kilka dni takiego zarabiania i masz na BPO T2, czyż nie tak ? No chyba, że Twoje kilkaset mln ISK dziennie to najlepsze transakcje jakie się udało zrobić i raczej wyjątki, a średnie zarobki są takie jak u innych - kilka, max kilkanaście mln/dobę, a i to mając WYMAXOWANE skille w TRADE.

Dormio w to nadal nie wierzy ze da się sprzedawac coś z taką marza mimo licznej konkurencji , złych wiatrów , kamp strat statków i czegoś tam jeszcze ale nie zrozumiałem czego
Nie muszę wierzyć.
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #50 dnia: Październik 14, 2011, 10:17:49 »
Dormio nie wysilaj się. Zabrałem mu dostęp do noobgarten żeby przestał wprowadzać w błąd nowych

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Research material and time
« Odpowiedź #51 dnia: Październik 14, 2011, 10:28:20 »
Eh... a ja traktowałem go jako codzienną porcję rozgrzewki przed jemu podobnymi u mnie w firmie.  8)
Taki swoisty test na cierpliwość  ;)
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...