Autor Wątek: Nowy dodatek - Zima 2011  (Przeczytany 160969 razy)

0 użytkowników i 1 Gość przegląda ten wątek.

Phobeus

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #490 dnia: Listopad 26, 2011, 12:23:41 »
Przy tej ilości bugów co są teraz dojdzie milion innych nie ma co się podneicać za bardzo  :P
Nie podniecam się. Martwię się, że od wtorku często będę miał client crashe.

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #491 dnia: Listopad 26, 2011, 15:37:48 »
Zadam głupie pytanie może ale ...

Czy produkt CCP po nadchodzących zmianach nie będzie więcej wymagał od komputera niż obecnie (oczywiście pomijając ilość mega zajmowanych na dysku twardym)?

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #492 dnia: Listopad 26, 2011, 16:13:36 »
Nie było podwyższenia wymagań, natomiast na SiSi ponoć chodziło płynniej (lepsza optymalizacja).


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

NeX

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #493 dnia: Listopad 26, 2011, 16:24:22 »
  Też mi się wydaje, że chodzi płynniej, ale sisi, to sisi - różnie tam bywa. Zresztą jeśli wyizolują solidnie silnik kańcapy z avatarem od reszty EVE, to w zasadzie nie ma co bardziej obciążać. Smugi może trochę, ale skoro były i gra chodziła, to teraz też pochodzi. Nawet muzealne procki uciągną kilka klientów EVE jeśli tylko z aktualną kompilacją mają zgodność SSE 2, a grafika chyba na dłuższy czas się ustabilizuje. Ostatecznie EVE stała się jedną z najbardziej wymagających gier MMO pod względem karty graficznej.

Kara Mon

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #494 dnia: Listopad 26, 2011, 21:57:49 »
Zadam głupie pytanie może ale ...

Czy produkt CCP po nadchodzących zmianach nie będzie więcej wymagał od komputera niż obecnie (oczywiście pomijając ilość mega zajmowanych na dysku twardym)?

Patrzac na ich podejscie w ostatnim czasie do gry to moze sie okazac ze da sie pograc na kompie majacym 8 lat a lag w bitce 1000 vs 1000 bedzie wynosil w najgorszym wypadku 30 sekund  ;D

[VIDE] Herezja

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 510
  • Nudno dziś ];)
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Herezja
  • Korporacja: Virtual Democracy
  • Sojusz: C0VEN
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #495 dnia: Listopad 27, 2011, 16:27:26 »
Czyli można powiedzieć a raczej napisać, że ktoś tam w końcu "poszedł po rozum do głowy" ];).

Kara Mon

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #496 dnia: Listopad 27, 2011, 17:03:08 »
Raczej ktos podliczyl gotowke i wyszlo ze ubogi second life w kosmosie nie zarobi tyle co internet spaceships.

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #497 dnia: Listopad 28, 2011, 10:08:49 »
Hmm
Cytuj
Logistics Ship Balancing
Logistic ship stat changes made to bring these ships in line with other Tech 2 cruisers.
Ktoś wie coś wiecej na ten temat może? Ja już raczej nie zdołam wbic się na sisi przed pachem..

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Porzeczka

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Porzeczka
  • Korporacja: BSI
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #498 dnia: Listopad 28, 2011, 10:13:59 »
Warp multiplier ma byc dostosowany do pozostalych shipow t2 i to niestety tyle co wiem....

Jonas

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #499 dnia: Listopad 28, 2011, 11:03:59 »
Warp multiplier ma byc dostosowany do pozostalych shipow t2 i to niestety tyle co wiem....
I tylko tyle jest zmieniane.

Schwartz

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #500 dnia: Listopad 28, 2011, 12:57:21 »
Oneiros ma dostac buffa - mniejsza sygnatura, wieksza predkosc i zmiana w rozlozeniu slotow

Minna Hinata

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #501 dnia: Listopad 28, 2011, 14:55:35 »
Oneiros ma dostac buffa - mniejsza sygnatura, wieksza predkosc i zmiana w rozlozeniu slotow

Dla jednych buff, dla innych nerf.

Jak dla mnie zmiana slotów to nerf przy moim układzie floty (5 med było doskonale wykorzystywane, teraz z 4 robi się problem).

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #502 dnia: Listopad 28, 2011, 15:42:19 »

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #503 dnia: Listopad 28, 2011, 15:45:35 »
Jonas kiedy zrobisz polską wersję? Mam lenia i nie chce mi się tyle czytać w tym barbarzyńskim dialekcie :p

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #504 dnia: Listopad 28, 2011, 15:47:10 »
o Capital drone bay has been removed from the material requirements of Titans and Dreadnoughts. The material requirement of the remaining components has been increased.

Buduj componenty dzisiaj, zreprocesuj jutro. Darmowe minerałki. :D

Dux

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 1 010
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Bubu Talib
  • Korporacja: V O O D O O
  • Sojusz: KUTANG KLAN.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #505 dnia: Listopad 28, 2011, 15:50:12 »
Downtime will be extended on Tuesday, November 29, 2011 from 08:00 to 14:00 for the deployment of EVE Online: Crucible.

Ma ktoś nadzieję, że się wyrobią do 20 pl time? :P
Jeden na wszystkich, wszyscy na jednego :P


Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #506 dnia: Listopad 28, 2011, 15:56:08 »
Ja tam mam skille na 3 postaciach na ponad 3 tygodnie, to mi zwisa kiedy się wyrobią. Więcej czasu na Skyrima. :D

Dec Apilatour

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 163
    • Zobacz profil
  • Korporacja: Mothra Inc
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #507 dnia: Listopad 28, 2011, 16:08:00 »
no i w bf3 będzie można przyciąc bez wyrzutów sumienia ;]

Jarazziah

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #508 dnia: Listopad 28, 2011, 16:26:48 »
Your orbit and keep at range distances are remembered for each ship type, so you don't have to constantly re-configure. - jeśli dobrze to zrozumiałem to super zmiana. Już parę razy tak zginąłem że zapomniałem zmienić te wielkości jak wsiadłem w nowy okręt.

Venzon 2003

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 893
  • Mistrz Nekromancji
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Venzon 2003
  • Korporacja: BUFU
  • Sojusz: CartelDOTpr0
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #509 dnia: Listopad 28, 2011, 16:45:39 »
o Capital drone bay has been removed from the material requirements of Titans and Dreadnoughts. The material requirement of the remaining components has been increased.

Buduj componenty dzisiaj, zreprocesuj jutro. Darmowe minerałki. :D

Nie oznacza to przypadkiem, ze bedzie wieksze zapotrzebowanie na pozostale komponenty bez zmiany zawartosci minsow?
While i fully endorse this plan i somehow feel that beach-bunnys wont tremble of fear^^

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #510 dnia: Listopad 28, 2011, 16:50:17 »
Nie oznacza to przypadkiem, ze bedzie wieksze zapotrzebowanie na pozostale komponenty bez zmiany zawartosci minsow?

Ja to właśnie tak rozumiem.

Jeśli na przykład było potrzeba 8 capital drone bay, to teraz tego nie będzie ale za to innych komponentów będzie 8 wiecej.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #511 dnia: Listopad 28, 2011, 17:29:55 »
Żle rozumujecie.

http://imageshack.us/f/690/thanatosr.png/
http://imageshack.us/f/804/cdb.png/
http://imageshack.us/f/847/ccp.png/

po lewej TQ, po prawej SISI, komponenty się nie zmieniają, zmieniają się ich wymagania przy produkcji capitali. No chyba że ktoś chce reprocesować carriery albo supery....
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Doom

  • Wielki Inkwizytor
  • Administrator
  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 7 328
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Mandoleran
  • Korporacja: ULF
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #512 dnia: Listopad 28, 2011, 17:34:52 »
Ekhem, ale tu chodzi o dredy i tytany z których, hangary na dronki mają zniknąć...
To co Ty waść tu z carierem wyskakujesz?

W bitwie nie liczy się ten kto ma pierwsze słowo. Liczy się ten kto ma ostatnie.

Lt Rook

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 669
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Lt Rook
  • Korporacja: a-Losers
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #513 dnia: Listopad 28, 2011, 17:48:15 »
Fakt. Prosze bardzo, Moros, jako najbardziej upośledzony z tych które można reprocesować, 500m3 drone bay -> 0m3.

http://imageshack.us/f/830/moros.png/

Policzylem na szybko wg cen jita, wychodzi 47mln ISK zysku na Morosie, GL&HF. Minus straty przy reprocesowaniu. Będziesz ostro w dupe.
"Welcome to Eve Online, here's your Rubik's Cube, go f*** yourself"

Goomich

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #514 dnia: Listopad 28, 2011, 17:56:41 »
Nie oznacza to przypadkiem, ze bedzie wieksze zapotrzebowanie na pozostale komponenty bez zmiany zawartosci minsow?

Fakt.

Dormio

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 3 456
  • Mi'Sie
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Dormio
  • Korporacja: Shocky Industries Ltd.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #515 dnia: Listopad 29, 2011, 09:00:48 »
Z powyższych linków wynika, że generalnie zmienili zapotrzebowanie na caps komponenty, a nie tylko dredkom i tytkom. Porównywałem wartości perfekt, bo może kolega robił w międzyczasie skille do produkcji na SISI, bo przecież nie na TRI...  ;) :P
Brak sygnatury w ramach protestu przed czepiaczami...

Jonas

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #516 dnia: Listopad 29, 2011, 10:02:01 »
Zgodnie z patchnmotami ogólnie poprzesuwane zostały koszty budowy pomiędzy tytkami/SCkami/dreadami/carrierami żeby zrównoważyć zmniejszone zapotrzebowanie na dronebaye na dreadach. Nie mam pod ręką patchnotesów żeby dokładnie podać jak to szło.
A co do tłumaczenia, to raczej nie dam rady, chyba, że na za tydzień, a wtedy to już nie ma specjalnego sensu. Za mało czasu wolnego, żeby się za to zabrać. Chociaż jak już strona wstanie i dostanę się do patchnotesów, może zrobię wyciąg najciekawszych zmian w wersji PL.

sc0rp

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #517 dnia: Listopad 29, 2011, 12:23:26 »
Downtime will be extended on Tuesday, November 29, 2011 from 08:00 to 14:00 for the deployment of EVE Online: Crucible.

Ma ktoś nadzieję, że się wyrobią do 20 pl time? :P
Oby sie nie wyrobili a najlepiej zeby sie serwer sypal przez najblizszy tydzien... Skill plan mam na 2 tyg na kazdym charze a byly by free sp :]

Tloluvin

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 526
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Tloluvin
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #518 dnia: Listopad 29, 2011, 12:30:24 »
Oby sie nie wyrobili a najlepiej zeby sie serwer sypal przez najblizszy tydzien... Skill plan mam na 2 tyg na kazdym charze a byly by free sp :]
Wez nie strasz. Do 11.XII musze plexa kupic
"Termin "troll" bywa nadużywany na dyskusyjnych forach internetowych. Niektóre osoby mianem tym określają dyskutanta, który przedstawia zagadnienia dla kogoś niewygodne lub za trudne do merytorycznego, szerszego omówienia"

sc0rp

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #519 dnia: Listopad 29, 2011, 12:42:53 »
Wez nie strasz. Do 11.XII musze plexa kupic
Oj tam oj tam do 11 masz jeszcze troche czasu, a jako ze gmam change skill glownie to wiesz free sp byly by cudowne ;)

Szczutek

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #520 dnia: Listopad 29, 2011, 16:05:27 »
staralem sie sledzic ten watek od poczatku.... ale nie pamietam czy ktos o tym wspominal....

• When you are disconnected from the server, an ‘attempt to return to dronebay’ command is issued to the drones you control, at the same time as the command to warp away is issued. As always, the success of drones returning to your drone bay depends upon their distance from your ship and the speed with which it enters warp.
• All ships can now use the ‘Reconnect to lost drones’ command.

dla mnie mistrzostwo swiata ;)

NeX

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #521 dnia: Listopad 29, 2011, 16:15:10 »
Faktycznie, świetna zmiana. Strata dron po zerwaniu połączenia wnerwia nieludzko, bo czasem zostaje się jak bez gaci na ruchliwym skrzyżowaniu  ;D

SokoleOko

  • Użyszkodnik
  • *
  • Wiadomości: 6 099
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: SokoleOko
  • Korporacja: V0LTA
  • Sojusz: Triumvirate.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #522 dnia: Listopad 29, 2011, 16:19:29 »
As always, the success of drones returning to your drone bay depends upon their distance from your ship and the speed with which it enters warp.

Co znaczy, że na misji i tak się będzie tracić drony. To nie jest to samo co disconnect w carrierze z wypuszczonymi fighterami.


No sov, no blues, no prisoners taken, no fucks given...

xiii

  • Gość
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #523 dnia: Listopad 29, 2011, 16:22:57 »
Co znaczy, że na misji i tak się będzie tracić drony.
• All ships can now use the ‘Reconnect to lost drones’ command. więc chyba nie (no dobra, nie pomyślałem, że na misji zanim wrócimy to je wytłuką :) z drugiej strony odpadnie czas dolotu do porzuconych dron żeby je pozwijać)
« Ostatnia zmiana: Listopad 29, 2011, 16:34:43 wysłana przez XIII »

Isengrim

  • Użyszkodnik
  • Wiadomości: 1 650
    • Zobacz profil
  • Imię postaci: Isengrimus
  • Korporacja: Call of the Wild
  • Sojusz: The Minions.
Odp: Nowy dodatek - Zima 2011
« Odpowiedź #524 dnia: Listopad 29, 2011, 16:23:56 »
Sokole - ale bedzie _szansa_ je odzyskac. Zanim statek zlozy sie do warpa, drony moga zdazyc wrocic. Np. gdy uzywa sie ich do opedzania od fregat z natury latajacych blisko itp.

Ktos wie o co chodzi ze zmiana do baniek? Bo zdaje sie, ze CCP postanowilo jednak jakis dodatokwy "ficzer" w ostatniej chwili przemycic i jesli dobrze rozumiem, to po postawieniu banki dictor teraz praktycznie zawsze bedzie dostawal aggro.